Dat word weer gezellig met je vrouwtje sporten!!Mooi, dus ook Tanktops voor vrouwenDaar hou ik wel van
![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat word weer gezellig met je vrouwtje sporten!!Mooi, dus ook Tanktops voor vrouwenDaar hou ik wel van
![]()

Ik heb de details allemaal nog niet, maar ze zullen lijken op ons vorige model (volgens mij). Waarschijnlijk zullen ze vanaf 100 euro weer gratis bij de bestelling zitten, echter is dit nog onzeker. Ik heb enkel meegekregen dat ze besteld zijn, door de drukte van de verhuizing e.d. heb ik nog geen tijd gehad om hierin te kijken. Zodra ik meer weet, laat ik het weten!Weet je al wanneer die tanktops komen, hoeduur ze zijn, of voor hoeveel ik moet bestellen om er 1 te krijgen? Zijn ze stretch of gewoon los? Open schouders/lats?

M'n shakebekers staan vaak in de vaatwasser en dan moet ik ze weer met de hand afwassen. Ik kan er dus wel een paar extra gebruiken. Nu kreeg ik bij m'n vorige bestelling een zeer goede shakebeker. Als ik me niet vergis krijg je die bij een bestelling vanaf €30. Kan ik nu beter m'n bestelling in drie etappes plaatsen of krijg ik drie shakebekers als ik ineens voor €90+ bestel?

Vond ik zelf eigenlijk ook wel, maar aan de andere kant vind ik €30 voor 3 shakebekers ook best veel.
Nee, bij elke bestelling is het één sachet en één cadeau naar keuze. Als je graag een 2e shakebeker wil kun je dag gerust als opmerking aangevenM'n shakebekers staan vaak in de vaatwasser en dan moet ik ze weer met de hand afwassen. Ik kan er dus wel een paar extra gebruiken. Nu kreeg ik bij m'n vorige bestelling een zeer goede shakebeker. Als ik me niet vergis krijg je die bij een bestelling vanaf €30. Kan ik nu beter m'n bestelling in drie etappes plaatsen of krijg ik drie shakebekers als ik ineens voor €90+ bestel?

Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes voor je verwerken, morgen in huis!Now Foods Brewer's Yeast aangeschaft om mijn acné tegen te gaan. Op de verpakking staat: 'Caution: for adults only.' Kan dit enige problemen verwekken bij een 16-jarige?
Nee, normaal gesproken niet.Nee, bij elke bestelling is het één sachet en één cadeau naar keuze. Als je graag een 2e shakebeker wil kun je dag gerust als opmerking aangeven
Ralf

Hnnnggg zometeen weer swollen bestellen, goede pwo! Is die geranium oil die erin zit nu veel anders dan de verboden variant? Merk er minder van dan met mesomorph

Ga ik even voor je navragen!heej bf wanneer krijgen jullie de grote potten cla weer binnen¿

Gisteren heb ik bij jullie Cellucor C4 besteld, echter krijg ik deze vandaag binnen en blijkt het om een totaal andere variant te gaan. Op de site staat namelijk dat er bijvoorbeeld Mucuna Puriens in zit (Een van de redenen waarom ik juist van deze pre-workout ben gegaan.) En nu bekijk ik het potje, blijkt dat het er helemaal niet in zit. Daarnaast ontbreken er nog enkele ingredienten en de hoeveelheden zijn ook anders. Is hier een reden voor?
Verder gewoon uitermate tevreden, zoals gewoonlijk, alleen is dit misschien een klein foutje?

Uiteraard kun je hier ook altijd voor advies terecht. De Mass Perfection is zeker een heel goed product om op een kwalitatief hoogwaardige manier extra caloriën binnen te krijgen. Het is daarmee de bedoeling om daarmee een licht overschot te creëren, waardoor je gemakkelijker aankomt. Dit dien je zowel te doen op rustdagen en trainingsdagen. Dus ook in het weekend. uit een emmer van 4,4kg haal je 73 shakes.Goedendag, ik ben even opzoek naar wat advies!
Ik heb altijd jullie Whey Perfection gebruikt en ben er zeer tevreden over, maar ik ben op het punt aangekomen dat ik toch wat massa wil gaan winnen.
Ik ben van plan dit te doen met Mass Perfection, maar had nog enkele vragen erover.
1. De Whey Perfection nam ik altijd in na het trainen ( ben ik ook van plan met MP) en dus nooit in het weekend. Is het bij de Mass Perfection aangeraden dit ook in het weekend te gebruiken of is dit persoonsgebonden?
2. Hoeveel shakes haal ik uit de 4400gram variant?
3. Ik zat er nog aan te denken om er een schep 20-30 gram Dextrose Pure doorheen te gooien. Is dit GO of een NO GO? (Er staat dat MP vrijwel vrij van suikers is vandaar de twijfel.)
Mijn dag gebruik zou er dan zo uit zien;
Maximize Intense icm Creatine HCL (krijg ik geen overdosis crea binnen zo?) 30 min pre.
Mass Perfection icm Dextrose Pure post.
Bedankt voor je bestelling. De structuur van de Perfect Protein is inderdaad anders dan de PPM, waardoor je misschien de smaak iets anders ervaart.Gisteren voor de eerste keer de chocolate smoothie binnen gekregen van Perfect Protein. Vind de smaak echter totaal niet lekker.
Vond de smaak van Protein Perfection Mix stuk beter.