XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Smart shake?
Herberex?

Mooi idee de smart shake ben benieuwt wat die gaat brengen.

ik heb een vraagje. Welke van jullie shakes kan ik het beste combineren met dexaprine? De afslank of de nr 1?

Goed thnx! Wist niet zeker Ralf of het kwaad kon in combi met Perfect Burn en Rush aangezien ik meer het idee je had je TE VEEL verschillende dingen door elkaar pakt..

Jullie geven aan dat de Smart Shake goed is voor het eiwitdieet.
Maar de shake bevat veel te veel koolhydraten hiervoor.
Het eiwitdieet werkt alleen maar als je veel eiwitten binnen krijgt.
En maar een minimale hoeveelheid koolhydraten. 1 shake en je zit al aan je tax aan koolhydraten

ik heb een vraagje. Welke van jullie shakes kan ik het beste combineren met dexaprine? De afslank of de nr 1?

Gezien het doel waarmee je de dexaprine mee hebt aangeschaft is deze het beste te gebruiken in combinatie met de Afslank Eiwit! Uiteraard kun je dit ook gebruiken met de Whey Perfection, Isolaat of Nr1. ;)

Bedankt voor de hulp. Nog een vraagje;

Whey Perfection en Perfect Protein
Behalve de Casseine in PP, wat maakt hem beter/slechter dan de Whey Perfection?
Kwam er niet uit welke van de 2 ik als beter kan beschouwen Of kan ik liever vragen voor welke doel einden de PP beter uitkmt?

Dank voor het advies. Ik denk dat ik eerst maar eens de smart shake ga proberen en dan niet als maaltijd vervanger maar gewoon erbij.

Haha, ja inderdaad. Mijn collega Niels heeft zich vast vergist:rolleyes: Zonder handtekening is altijd één van mijn collega's. Echter is het zo, dat mijn persoonlijke favoriet van deze over gebleven smaken Stracciatella & Choco Coconut zijn. :) :zuip: Deze zijn ook echt lekker van smaak. Micellar Casein heeft van zichzelf een dikkere en vollere structuur, dat komt wat mij betreft erg ten goede van de smaak.

Ralf

Mmmm de Stracciatella smaak is echt jammie ja haha :D

Las net mailtje van de smart shake, die ga ik tijdens de cut zeker gebruiken :thumbs:

Bedankt voor de hulp. Nog een vraagje;

Whey Perfection en Perfect Protein
Behalve de Casseine in PP, wat maakt hem beter/slechter dan de Whey Perfection?
Kwam er niet uit welke van de 2 ik als beter kan beschouwen Of kan ik liever vragen voor welke doel einden de PP beter uitkmt?
De Whey Perfection bevat een blend van drie snelle eiwittten. De Perfect Protein bevat ook drie eiwitten maar dat is isolaat, concentraat en MIcellar Casein. Door de Micellar Casein heb je een afgifte van ongeveer 7 uur na inname. Dit maakt het mogelijk dat je het op elk moment van de dag in kan nemen en Whey Perfection neem je altijd rondom de training of 's ochtends. Hangt dus er af van je doel, echter raad ik over het algemeen altijd Whey Perfection aan.
Las net mailtje van de smart shake, die ga ik tijdens de cut zeker gebruiken :thumbs:
Goede keus. Smart shake is een heel leuk en goed product voor in de cut! Met de complexe koolhydraten en de goede eiwitten maakt dit als een heel verantwoord en goed tussendoortje. Ik heb hem vandaag geproeft en is echt weer een aanwinst voor ons assortiment!

Ralf

Mooi idee de smart shake ben benieuwt wat die gaat brengen.
Smart shake is zeker een aanwinst. Als je eens in de cut gaat, kun je dit altijd eens proberen.:cool: Tegen die tijd zullen er zeker goede recensies zijn.
Jullie geven aan dat de Smart Shake goed is voor het eiwitdieet.
Maar de shake bevat veel te veel koolhydraten hiervoor.
Het eiwitdieet werkt alleen maar als je veel eiwitten binnen krijgt.
En maar een minimale hoeveelheid koolhydraten. 1 shake en je zit al aan je tax aan koolhydraten
Je kan het op verschillende manieren inteperteren. Met de Afslank Eiwit ga je voor een product wat perfect past in een eiwitdieet. Helemaal mee eens. Het hangt er net af hoe streng je zelf in dit dieet zit en wat je eisen zijn. Er zijn naast eiwit dieet nog voldoende andere dieeten of andere dingen. Met de Smart Shake pak je eigenlijk een gezond en goed tussendoortje wat ook in andere diëeten heel goed past en zeker vult. Voor heel vele mensen is dit absoluut een goede keus en alternatief voor de "grotere" merken zoals Atkins, Herbalife etc. Wij willen graag ook hierin op in springen en daarbij dé beste keus geven, geheel aan de klant of dit in zijn of haar dieet past. Ik ben er van overtuigd dat dit zeker een goed aanwinst is.
dankje voor je reactie! Dan ga ik die maar eens proberen.
Graag gedaan. Mochten er nog onduidelijkheden zijn, één telefoontje, één belletje of één vraag is voldoende. Helpen we je! :)

Ralf

---------- Post toegevoegd Wed 13 Feb 2013 om 19:11 ----------

Heb die Stragiatella net voor de Micellar Cassein besteld. (en nog een doosje perfection repen)
Kijken of hij net zo lekker is als de andere smaken. :o
Bedankt voor je bestelling. Zag hem alweer voorbij komen:D MOrgen in huis!

Ralf

---------- Post toegevoegd Wed 13 Feb 2013 om 19:12 ----------

Heb die Stragiatella net voor de Micellar Cassein besteld. (en nog een doosje perfection repen)

Bedankt voor je bestelling! We zijn erg benieuwd of deze smaak net zo goed bevalt als de andere smaken!

Laat maar weten wat je ervan vindt :) Denk dat die je wel bevalt like it did to me :D

Vanaf maandag kan ik er weer tegenaan met de inhoudt van mijn huidige bestelling!
Ben ervan overtuigd dat deze weer tip top aan komt.
Ref. C756824

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven