XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yeah pakketje met de What The F*ck stack binnen!

Thnx body en fit!

Ik gebruik deze nu ook al anderhalve week, spieren worden er flink hard van, veel aders

Body&Fit mensen,

Als ik een proefzakje Whey Perfection binnen krijg, is de structuur heel anders dan wanneer ik deze in een pot had besteld? Hoe komt dit? Vind de structuur van de proefverpakkimg toch wel fijner, lost beter op.

Kun je daarbij de What the **** stack ook gebruiken in combi met een Pre workout..

Zag net staan dat het niet een pre workout vervangt..
Zit op dit moment aan de "oude" Rush..

Kan het verder ook geen kwaad met de rest. Bedoel moet dat in combi met Vaso Grow heel wat pillen wegwerken smorgens.

1 pil Perfect Burn
1 pil Omega 3
1 Pil Multivit
en 2 tot 4 pillen Vaso..

---------- Post toegevoegd Wed 13 Feb 2013 om 15:13 ----------

Succes! Pas wel op met die tabletten, ze zijn echt groot, vooral als hij in je keel ineens besluit dwars naar beneden te gaan.

Had het al overal gelezen dat ze vrij HUGE waren.. Zijn ze niet door te breken of zijn het capsules?

Ik gebruik deze nu ook al anderhalve week, spieren worden er flink hard van, veel aders

Body&Fit mensen,

Als ik een proefzakje Whey Perfection binnen krijg, is de structuur heel anders dan wanneer ik deze in een pot had besteld? Hoe komt dit? Vind de structuur van de proefverpakkimg toch wel fijner, lost beter op.
Whey is een natuurlijk product, per batch kan daarom de structuur iets verschillen. Dit heeft gelukkig verder geen invloed op de kwaliteit! :)

Ja ben echt super benieuwd erna!

Zal hier wel posten na 1 a 2 weekjes hoe hij bevalt!
Ben benieuwd, keep us posted!

Ralf

Ralf, het scheelde echt veel, de sachet was wat zanderig, maar loste erg goed op, als ik hem in een pot krijg blijven er vaak wat klonten over en blijft er wat aan de shakebeker plakken

Ralf, wat is jouw favoriete caseïne smaak? (met water)
Of wat raad je aan om te nemen? Ik heb nu de chocolat bounty (ik heb wel redelijk vaak klonters :( normaal?)

Ralf, het scheelde echt veel, de sachet was wat zanderig, maar loste erg goed op, als ik hem in een pot krijg blijven er vaak wat klonten over en blijft er wat aan de shakebeker plakken

Misschien helpt het als je de dosering wat verlaagd en wat meer water, zo lost het vaak al wat beter op;)

Ralf, wat is jouw favoriete caseïne smaak? (met water)
Of wat raad je aan om te nemen? Ik heb nu de chocolat bounty (ik heb wel redelijk vaak klonters :( normaal?)

De standaard smaken, zoals vanille, banaan, strawberry, choco. Dit zijn dan ook de hardlopers!
Raad je dan ook 1 van deze smaken aan, weet je zeker dat je goed zit:D

Uiteraard kun je hier ook altijd voor advies terecht. De Mass Perfection is zeker een heel goed product om op een kwalitatief hoogwaardige manier extra caloriën binnen te krijgen. Het is daarmee de bedoeling om daarmee een licht overschot te creëren, waardoor je gemakkelijker aankomt. Dit dien je zowel te doen op rustdagen en trainingsdagen. Dus ook in het weekend. uit een emmer van 4,4kg haal je 73 shakes.

Wat mij betreft is dit zeker een GO wanneer je dit na de training neemt. Je lichaam heeft immers snel koolhydraten nodig om een insuline piek te geven. Dit zou ik enkel rondom de training doen. MOcht je het verder verhogen willen, kun je het beste los oats erbij nemen.

Bedankt voor je bestelling. De structuur van de Perfect Protein is inderdaad anders dan de PPM, waardoor je misschien de smaak iets anders ervaart. ;)

Ralf

Dit betreft dan aankomen in spieren neem ik aan? Of lichaamsmassa over het algemeen..?
Ik wil namelijk in spiermassa voornamelijk aankomen. Raad je anders andere eiwitten aan?

Kun je daarbij de What the **** stack ook gebruiken in combi met een Pre workout..

Kan het verder ook geen kwaad met de rest. Bedoel moet dat in combi met Vaso Grow heel wat pillen wegwerken smorgens.

1 pil Perfect Burn
1 pil Omega 3
1 Pil Multivit
en 2 tot 4 pillen Vaso..

Ralf, ik wil gaan beginnen met Isolaat Perfection.
Nu heb ik vorige week gezien dat er Variety Sachets waren, leek me handig om een juiste keus te maken met de smaak.
Vandaag heb ik weer gekeken op de site, maar zie de Variety Sachets er niet meer tussen staan.
Zijn deze uitverkocht, of niet meer beschikbaar?

Is de betaling (via overschrijving) voor bestelling C747753 al ontvangen? Ik wil namelijk veranderen van bank, en wil zeker zijn dat al mijn overschrijvingen uitgevoerd zijn alvorens dat te doen. Ik wil namelijk niet dat er iets misloopt met nog niet uitgevoerde overschrijvingen ofzo :).

Misschien helpt het als je de dosering wat verlaagd en wat meer water, zo lost het vaak al wat beter op;)

De standaard smaken, zoals vanille, banaan, strawberry, choco. Dit zijn dan ook de hardlopers!
Raad je dan ook 1 van deze smaken aan, weet je zeker dat je goed zit:D
Dat gaat nogal moeilijk gaan denk ik

1o7rli.jpg

Dit betreft dan aankomen in spieren neem ik aan? Of lichaamsmassa over het algemeen..?
Ik wil namelijk in spiermassa voornamelijk aankomen. Raad je anders andere eiwitten aan?
Ja, zowel in massa als spiermassa. Hangt ook heel erg af van je totale dag inname.

1 pil Perfect Burn
1 pil Omega 3
1 Pil Multivit
en 2 tot 4 pillen Vaso..
Ja hoor, dat kan gerust. Vaso Grow bevat geen stimulerende middelen zoals caffeine.;)
Ralf, ik wil gaan beginnen met Isolaat Perfection.
Nu heb ik vorige week gezien dat er Variety Sachets waren, leek me handig om een juiste keus te maken met de smaak.
Vandaag heb ik weer gekeken op de site, maar zie de Variety Sachets er niet meer tussen staan.
Zijn deze uitverkocht, of niet meer beschikbaar?
De Isolaat Perfection zijn helaas uitverkocht, ik durf niet te zeggen wanneer deze binnen komen.
Is de betaling (via overschrijving) voor bestelling C747753 al ontvangen? Ik wil namelijk veranderen van bank, en wil zeker zijn dat al mijn overschrijvingen uitgevoerd zijn alvorens dat te doen. Ik wil namelijk niet dat er iets misloopt met nog niet uitgevoerde overschrijvingen ofzo :).
Betaling is reeds binnen en verstuurd. Ik ga er vanuit dat je morgen/vrijdag een bevestiging krijgt dat het klaarligt bij Kiala. Dit kan je dan daar ook ophalen. In de toekomst raad ik je al aan om met POstnl te verzenden, deze dienst is namelijk vele malen sneller.
Dat gaat nogal moeilijk gaan denk ik
Haha, ja inderdaad. Mijn collega Niels heeft zich vast vergist:rolleyes: Zonder handtekening is altijd één van mijn collega's. Echter is het zo, dat mijn persoonlijke favoriet van deze over gebleven smaken Stracciatella & Choco Coconut zijn. :) :zuip: Deze zijn ook echt lekker van smaak. Micellar Casein heeft van zichzelf een dikkere en vollere structuur, dat komt wat mij betreft erg ten goede van de smaak.

Ralf

Hoi,

Zou je voor mij even kunnen zien of bestelling C751294 al verzonden is? (kreeg geen track-code).
(Als deze nog niet verzonden is, zou dan nog een adreswijziging gemaakt kunnen worden?). Aansluitend; bij jullie bestellingen altijd zeer tevreden over termijn en jullie producten!

Groeten!

Betaling is reeds binnen en verstuurd. Ik ga er vanuit dat je morgen/vrijdag een bevestiging krijgt dat het klaarligt bij Kiala. Dit kan je dan daar ook ophalen. In de toekomst raad ik je al aan om met POstnl te verzenden, deze dienst is namelijk vele malen sneller.

Ralf

Ik zit op kot in Leuven (dat heet op kamers in Nederland geloof ik) dus het is nogal lastig om dat pakket te laten arriveren op een adres waar allemaal studenten wonen. Dat het wat langer duurt vooraleer ik mijn pakketje heb maakt me niet zo uit, ik bestel gewoon genoeg op voorhand waardoor ik niet zonder whey val.

Ik wou gewoon zeker zijn dat de betaling zelf al in orde was, om problemen bij het overstappen naar een andere bank te vermijden :).

Hoi,

Zou je voor mij even kunnen zien of bestelling C751294 al verzonden is? (kreeg geen track-code).
(Als deze nog niet verzonden is, zou dan nog een adreswijziging gemaakt kunnen worden?). Aansluitend; bij jullie bestellingen altijd zeer tevreden over termijn en jullie producten!

Groeten!

Je bestelling zit in de afleverroute! Je kunt deze elk moment verwachten!

Tim

---------- Post toegevoegd Wed 13 Feb 2013 om 17:09 ----------

Ik zit op kot in Leuven (dat heet op kamers in Nederland geloof ik) dus het is nogal lastig om dat pakket te laten arriveren op een adres waar allemaal studenten wonen. Dat het wat langer duurt vooraleer ik mijn pakketje heb maakt me niet zo uit, ik bestel gewoon genoeg op voorhand waardoor ik niet zonder whey val.

Ik wou gewoon zeker zijn dat de betaling zelf al in orde was, om problemen bij het overstappen naar een andere bank te vermijden :).

Oke op die manier! Ja dat snap ik, zoals je hebt gezien is je betaling aangekomen. Mochten er zich nog problemen voordoen neem dan gewoon even contact met ons op! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven