Bedankt voor je bestelling. Gaan we voor je regelen. Morgen in huis!Vanaf maandag kan ik er weer tegenaan met de inhoudt van mijn huidige bestelling!
Ben ervan overtuigd dat deze weer tip top aan komt.
Ref. C756824

Ralf
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt voor je bestelling. Gaan we voor je regelen. Morgen in huis!Vanaf maandag kan ik er weer tegenaan met de inhoudt van mijn huidige bestelling!
Ben ervan overtuigd dat deze weer tip top aan komt.
Ref. C756824

Bedankt kerel!
Ook al aan de Smart Shake?
Had net even contact met mijn collega's en ze er wordt weer kei hard gewerkt om alle bestellingen er weer uit te krijgen!
Bedankt voor je bestelling. Zag hem alweer voorbij komenMOrgen in huis!

Haha, er moet altijd hard gewerkt worden he!JEEEEETJE jullie zijn ook zo scherp!
OOWWW morgen binnen??!!?!? Krijg ik toch nog post op valentijnsdag!![]()
![]()
Neem aan dat je er meteen een hand vol extra valentijns goodies in heb gegooid toen je hem voorbij zag komen?
![]()
Zo houden we het ook gemakkelijk voor ons zelf
Uiteraard kun je voor een roze shaker kiezen, kun je heel romantisch een shake maken morgenmiddag voor het vrouwtje = WIN!!
Ik had de vraag verwacht. Scherp opgemerkt! Uiteraard, wat je aangeeft klopt. Een klein verschil is dat de hoeveelheid casein in de SM hoger ligt. Waardoor het een iets dikkere shake is en daardoor een iets langer vol gevoel geeft. Daarnaast is de tekst anders omdat het beide voor een andere doelgroep is. Mass Perfection wordt over het algemeen meer als "bodybuilding product" gezien en mensen die verantwoord en goed willen afvallen schrikt dat logischerwijs ook af. Vandaar dit alternatief ernaast.ik vind de smart shake wel errug veel lijken op de mass perfection, de voedingswaarden zijn bijna identiek.
vanwaar de keus voor deze nieuwe shake als bijna alleen de naam anders is?
is dit puur omdat mensen denken dat 'mass perfection' niet geimplementeerd kan worden in een dieet oid ?
Haha, er moet altijd hard gewerkt worden he!Zo houden we het ook gemakkelijk voor ons zelf
Uiteraard kun je voor een roze shaker kiezen, kun je heel romantisch een shake maken morgenmiddag voor het vrouwtje = WIN!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kies bij elke bestelling vanaf 30 euro uit fantastische cadeaus!!
Ralf
Heb em zelf ook in de gangkast staan, drink er alleen uit als ik helemaal alleen ben 
Bedankt voor je besteling. Gaan we verwerken, morgen in huis!Ook nog ff snel een (valentijns) bestelling geplaatst
ReferentienummerC757150
paar extra samples zijn welkom![]()
Ik had de vraag verwacht. Scherp opgemerkt! Uiteraard, wat je aangeeft klopt. Een klein verschil is dat de hoeveelheid casein in de SM hoger ligt. Waardoor het een iets dikkere shake is en daardoor een iets langer vol gevoel geeft. Daarnaast is de tekst anders omdat het beide voor een andere doelgroep is. Mass Perfection wordt over het algemeen meer als "bodybuilding product" gezien en mensen die verantwoord en goed willen afvallen schrikt dat logischerwijs ook af. Vandaar dit alternatief ernaast.
Ralf

Heb ik helaas op dit moment nog niet. Zodra ik deze ontvang, zet ik ze altijd hier neer. Zoals je van me gewend bent

Jazeker, zelfde product en zelfde ingrediënt. Één is gezoet, één niet.Klopt het dat anabolic WMS en Waxy Maize Starch hetzelfde zijn?
Top, graag gedaan! Bedankt voor je bestellign!
Dat is inderdaad hopeloos vervelend. Mijn excuus hiervoor. Het pakket is inderdaad een dag vertraagd, morgen in huis.Nou verdomme weer de zoveelste keer dat m'n pakketje te laat word bezorgd (kreeg ook weer na 4 min al een verzendbevestiging wat mij onmogelijk lijkt).
Mijn vorige bestelling was een kleine bestelling die wel op tijd geleverd werd, maar keer daarvoor (had ik ook hier gepost) werd hij weer te laat geleverd (vervolgens waren de zakken van de oats ook nog gescheurd, maar dat neem ik dan maar voor lief).
Zo alterneert het de hele tijd, heb gewoon een 50/50 kans dat ik m'n bestelling op tijd krijg.
Wat is daar in vredesnaam aan de hand? want dit begint echt irritant te worden. Referentie C757144
Altijd goed, als er wat is, weetje ons te vinden he!B&F, dank u wel voor de super service weer, alles goed aangekomen gisteren!
En bedankt Ralf en Tjisse voor het het persoonlijke bericht, erg geapprecieerd.![]()

Dat is inderdaad hopeloos vervelend. Mijn excuus hiervoor. Het pakket is inderdaad een dag vertraagd, morgen in huis.
Ralf