MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb dit op mijn lijstje:

Anabolic Leucine
Vitamine D3 (2000 IU)
2*1500g micellar casein superior
Magic EAA
Lijnzaadolie

En dan wilde ik ook nog een goede ZMA (d.w.z. geen (di)calcium e.d. in de capsule zelf, zinc aspartaat naast het eigenlijke ZMA, goede kwaliteit etc.). Welke raden jullie mij aan? Er zijn er zoveel...

Raden jullie mij nog een ander supplement aan (specifiek voor de cut, maar dan geen fatburner/energizer)?

oh ik zoek trouwens ook een vetpercentagemeter

Net mijn pakje opgehaald bij het postkantoor.. Pakje was natuurlijk zo snel als altijd, maar ik was twee keer niet op tijd thuis..

Maar O..o..o wat een fantastisch leuke samples heb je erbij gedaan echt heel leuk.. Ik (en mijn chocolade-loving vriendin) zijn er erg blij mee! Bedankt he! :banana::rocknana::rocker2::evilnana::dance:

Ik heb dit op mijn lijstje:

Anabolic Leucine
Vitamine D3 (2000 IU)
2*1500g micellar casein superior
Magic EAA
Lijnzaadolie

En dan wilde ik ook nog een goede ZMA (d.w.z. geen (di)calcium e.d. in de capsule zelf, zinc aspartaat naast het eigenlijke ZMA, goede kwaliteit etc.). Welke raden jullie mij aan? Er zijn er zoveel...

Raden jullie mij nog een ander supplement aan (specifiek voor de cut, maar dan geen fatburner/energizer)?

De ZMA van eigen merk is niet duur maar exact de juiste samenstelling. Je zou Transform nog kunnen toevoegen aan dit schema.

---------- Toegevoegd om 09:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:32 ----------

oh ik zoek trouwens ook een vetpercentagemeter

We hebben er een paar; vetpercentagemeters

---------- Toegevoegd om 09:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:33 ----------

Net mijn pakje opgehaald bij het postkantoor.. Pakje was natuurlijk zo snel als altijd, maar ik was twee keer niet op tijd thuis..

Maar O..o..o wat een fantastisch leuke samples heb je erbij gedaan echt heel leuk.. Ik (en mijn chocolade-loving vriendin) zijn er erg blij mee! Bedankt he! :banana::rocknana::rocker2::evilnana::dance:

:D Graag gedaan.

Hey Ilco,

Enig idee wanneer de chocolade smaak van Gaspari Myofusion terug binnen komt?

Thx

Referentie: 117426

:D

Welke caliper zal het beste zijn? lijken allemaal op elkaar alleen verschillen nogal in prijs.

ik heb die goedkoopste gehad, 6euro ofiets, maar ben hem kwijt :(
kvond het wel een degelijk :)

er zijn er die bvb piepen als je de juiste drukkracht uitoefent, makkelijk maar maakt het natuurlijk duurder :D
maar ik zette die bvb altijd op zelfde plaats en dan drie keer achter elkaar en dan pakte ik gemiddelde

Laatst bewerkt:
die van 6,50 lijkt me niet veel anders als die van 18 euro.. :p

Maar goed ook, mijn overburen zijn apriltrainende mooiboiiys en als die voor honderd euro aan supplementen krijgen dan moet ik mijn pikhouweel weer uit de kast halen om het terug te krijgen :roflol:

Nope, er moet voor worden getekend, dat is ook in jouw belang. Zo weet je zeker dat het pakket ook bij jouw terecht komt:)

een aanrader: vaak komt dezelfde leverancier (bij mij alleszins) zeg gewoon tegen hem dat als je bij een volgende bestelling niet thuis bent, hij het bij .... (een betrouwbare buur, een winkel in de buurt, achter de haag) mag zetten! nu heb ik mijn pakje altijd vanaf de eerste keer :cool:

Heb net een nieuwe bestelling gedaan bij jullie:D
Referentie nummer: 117477
Als het goed is komt er deze week nog 1 bestelling bij:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven