AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nope, er moet voor worden getekend, dat is ook in jouw belang. Zo weet je zeker dat het pakket ook bij jouw terecht komt:)
Dan moet je nog maar afwachten of je je ID wel hoeft te laten zien. Ik heb in mijn vorige woonplaats mn ID nooit hoeven laten zien. Weliswaar kennen ze je op een gegeven moment wel, maar vanaf het begin ook niet. Maar goed, dat is nog altijd veel minder risico dan gewoon voor de deur of bij onbekenden;)

laatste keer stond de grote doos gewoon voor de achterdeur :D kon de hond niet buiten ^^ :D maar 2 keer dervoor werd het bij de geburen afgezet,, rustige buurt hier dus maakt niet veel uit hehe :D

Question+opmerking:

1) Hoe zit dat nou met de kassakorting? Bij de Lean Dessert van BSN staat "kassakorting van toepassing", maar waar zie ik dat terug op de factuur?

2) De beloofde bidon zat niet bij mijn bestelling(bij de 2x500 gram EAS).
Nu hoeft er geen bidon naar mij verstuurd te worden(heb zat van die dingen:D) maar het staat wel een beetje slordig.;)

Question+opmerking:

1) Hoe zit dat nou met de kassakorting? Bij de Lean Dessert van BSN staat "kassakorting van toepassing", maar waar zie ik dat terug op de factuur?

2) De beloofde bidon zat niet bij mijn bestelling(bij de 2x500 gram EAS).
Nu hoeft er geen bidon naar mij verstuurd te worden(heb zat van die dingen:D) maar het staat wel een beetje slordig.;)

Wat is het referentienummer? Dan kijk ik even voor je:)

---------- Toegevoegd om 19:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:21 ----------

super snelle levering weer, alleen helaas geen samples. Hopelijk volgende keer wat pre workout samples:)

thkx!

Ok, komt goed. Laat het mij nadat je besteld hebt direct even weten dan regel ik het. (we zijn tegenwoordig heel snel met inpakken:cool:

---------- Toegevoegd om 19:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:22 ----------

Dan moet je nog maar afwachten of je je ID wel hoeft te laten zien. Ik heb in mijn vorige woonplaats mn ID nooit hoeven laten zien. Weliswaar kennen ze je op een gegeven moment wel, maar vanaf het begin ook niet. Maar goed, dat is nog altijd veel minder risico dan gewoon voor de deur of bij onbekenden;)

Klopt, eigenlijk moeten ze zelfs om ID vragen maar in de praktijk doen ze dit niet vaak:cool:

---------- Toegevoegd om 19:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:23 ----------

Heb net een nieuwe bestelling gedaan bij jullie:D
Referentie nummer: 117477
Als het goed is komt er deze week nog 1 bestelling bij:)

Dank je:) Is al verzonden - morgen in huis!!

Even iets over Fast Diet:

Op het potje staat bij NIET GEBRUIKEN BIJ: hart-en vaataandoeningen, hoge bloedruk, diabetes, glaucoom, schildklier, nier of prostaatproblemen. Niet gebruiken in combinatie met MAO remmers. Niet gebruiken tijdens zwangerschap/borstvoeding. Aanbevolen dosering niet overschreven anders onmidddelijk een arts raadplegen..

Ik schrok me kapot.. dacht wtf is dit nu voor sterk spul? Er staat hier ook NIKS van op de website. Vind ik niet netjes, stel dat je van bovenstaand iets hebt en je hebt het gekocht kun je het gelijk weggooien..

Op de website staat dan dan wel..:

De unieke combinatie van natuurlijke ingredienten staan garant voor geweldige resultaten.

Fast Diet bevat geen kunstmatige of schadelijke stoffen; 100% puur natuur en 100% werkzaam!

Kunt je toch wel voorstellen dat ik even schrok hoop ik

Op het potje staat bij NIET GEBRUIKEN BIJ: hart-en vaataandoeningen, hoge bloedruk, diabetes, glaucoom, schildklier, nier of prostaatproblemen. Niet gebruiken in combinatie met MAO remmers. Niet gebruiken tijdens zwangerschap/borstvoeding. Aanbevolen dosering niet overschreven anders onmidddelijk een arts raadplegen..

Ik schrok me kapot.. dacht wtf is dit nu voor sterk spul? Er staat hier ook NIKS van op de website. Vind ik niet netjes, stel dat je van bovenstaand iets hebt en je hebt het gekocht kun je het gelijk weggooien..

De unieke combinatie van natuurlijke ingredienten staan garant voor geweldige resultaten.

Fast Diet bevat geen kunstmatige of schadelijke stoffen; 100% puur natuur en 100% werkzaam!

ik snap je deels.. maar deels ook weer niet.. staat zoiets op een pakje koffie geschreven? nee.. maar koffie is ook schadelijk bij hartaandoeningen etc.. naja.. het is maar hoe je het ziet denk ik.. moest je nu echt iets van die dingen hebben, zouden ze zonder problemen de ongeopende verpakking terugnemen denk ik hoor..

ik snap je deels.. maar deels ook weer niet.. staat zoiets op een pakje koffie geschreven? nee.. maar koffie is ook schadelijk bij hartaandoeningen etc.. naja.. het is maar hoe je het ziet denk ik.. moest je nu echt iets van die dingen hebben, zouden ze zonder problemen de ongeopende verpakking terugnemen denk ik hoor..

Ik heb zelf geen gezondheidsproblemen oid dus ik gebruik het gewoon. Maar vond het nogal heftige waarschuwingen voor een supplement met natuurlijke ingredienten. Lijkt me ook wel netjes dat ze zoiets bij de product op de website zouden zetten, ik schrok anders wel een beetje toen ik het las :P

Referentienummer 117053.

De kassakorting wordt berekent over producten waarop kassakorting van toepassing is.
(vanaf 45,00 euro) Het klopt op zich dus wel. Behalve de bidon... die wil ik je morgen best nasturen + free samples

ok?

---------- Toegevoegd om 20:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:25 ----------

Dit betreft een "standaard" waarschuwing en geldt voor alle thermogene dieetproducten. De waarschuwing bij deze gehele productgroep mag inderdaad duidelijker op de website. Ik zal hier direct werk van maken. Kortom zorgen dat dit naast op de potten ook bij alle thermogene dieetproducten op de website komt. Je hebt dus volledig gelijk met je opmerking.

Laatst bewerkt:
Heb besteld op zondag en vandaag al binnen, dus dat was heel snel. Nu eens kijken hoe die whey me gaat bevallen, ik las er veel goeds over.

Niet gebruiken bij glaucoom ??? ??? wat raar hehe.

Verder vraag ik me ook af hoe jullie zo snel inpakken en verzenden. Ik krijg letterlijk zo'n 30-60 seconden na bestellen al een mail dat het verzonden is. Dat vind ik erg knap met een stuk of 7-8 producten + samples :D

Wat me trouwens ook opviel is dat bij vrijwel alle producten iets staat van 'klanten die dit product besteld hebben, bestelden ook [...]', maar er stonden producten onder die nog niet verkrijgbaar waren ('binnenkort leverbaar'). Ik dacht altijd dat er gekeken werd naar de bestellingen van mensen en combinaties, maar dat werkt zo dus niet?

@ Body en Fit Shop

Gisteren om half 4 besteld. Vanmiddag binnen was Prima... Magic EAA & Whey perfection

Echter ook geen shakebeker zoals werd vermeld, ook geen sample's die ik ook gevraagd had maar had je niet op gereageerd(was leuk geweest maar is niet erg)

referentienummer: 117121

Voordat ik een nieuw product aanschaf wil ik graag eerst wat testen zoals ook met de sample's van de whey perfection die goed bevalt. Wat een grote pot zeg echt top smaak!

Zou je de beker kunnen nasturen + wat sample's van Anabolic WMS of van een Weight Gainer?

Wil deze producten volgende keer aanschaffen maar zou het graag eerst testen...

P.S. Pakketje was wel afgeleverd bij de buren, vindt ik overigens relaxter dan ophalen als ik er niet ben :D

Ik heb vorige week samples van verschillende pre-workout boosters besteld, volgende dag netjes in huis met nog 2 extra samples van whey perfection. Toppie!

Ik heb vandaag een potje Jack3d besteld, referentie nr. 117541. Kunnen er samples van de Pre-workout Power Pill bijgevoegd kunnen worden? Als dit niet mogelijk is zou er dan een sample bijgevoegd kunnen worden van bijvoorbeeld HemoRush - Nutrabolics? Alvast bedankt!

Klopt het, dat de nieuwe Micellar Casein Superior een veel grovere structuur heeft dan de vorige casein? Het blijft ontzettend plakken en valt ook niet uit het maatschepje. Vergeleken met de vorige casein is de smaak absoluut verbeterd, maar ik vraag me toch af of de structuur wel klopt ;)

De kassakorting wordt berekent over producten waarop kassakorting van toepassing is.
(vanaf 45,00 euro) Het klopt op zich dus wel. Behalve de bidon... die wil ik je morgen best nasturen + free samples

ok?

---------- Toegevoegd om 20:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:25 ----------

Dit betreft een "standaard" waarschuwing en geldt voor alle thermogene dieetproducten. De waarschuwing bij deze gehele productgroep mag inderdaad duidelijker op de website. Ik zal hier direct werk van maken. Kortom zorgen dat dit naast op de potten ook bij alle thermogene dieetproducten op de website komt. Je hebt dus volledig gelijk met je opmerking.
het vermelden vind ik dan weer niet nodig want mensen met zo'n problemen die dan naar iets als" fatburners" gaan moeten tog weten dat daarin stimmullerende middelen inzitten,, trouwens gistere dosis naar 2x2per dag verhoogt en ja ik voel het verschil^^ of ik daadwerkelijk afval weet ik niet,, ik sta namelijk niet op de weegschaal :) merk het gewoon aan buik omtrek aangezien ik daar het meeste vet heb,, en denk dat deze op het zicht tg wel kleinder is,,, morge vroeg best tog maar eens wegen,, :) ?

ik heb al een aantal dingen besteld maar ben toch zeer tevreden. zeer snel thuis bezorgd tot nu toe altijd de volgende dag. een stuk goedkoper als in de winkel hier om de hoek.
toppie ;)

Hebben jullie ook iets van havermoutmeel of iets wat daar op lijkt?

Heb besteld op zondag en vandaag al binnen, dus dat was heel snel. Nu eens kijken hoe die whey me gaat bevallen, ik las er veel goeds over.

:thumbs: Laat het ons maar weten

---------- Toegevoegd om 08:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:45 ----------

Niet gebruiken bij glaucoom ??? ??? wat raar hehe.

Verder vraag ik me ook af hoe jullie zo snel inpakken en verzenden. Ik krijg letterlijk zo'n 30-60 seconden na bestellen al een mail dat het verzonden is. Dat vind ik erg knap met een stuk of 7-8 producten + samples :D

Wat me trouwens ook opviel is dat bij vrijwel alle producten iets staat van 'klanten die dit product besteld hebben, bestelden ook [...]', maar er stonden producten onder die nog niet verkrijgbaar waren ('binnenkort leverbaar'). Ik dacht altijd dat er gekeken werd naar de bestellingen van mensen en combinaties, maar dat werkt zo dus niet?

Nee, niet altijd. Als een product goed aansluit dan wordt deze erbij gezet. (logische combi)

Het aanmaken van de zending en het printen van de factuur gaat met 1 druk op de knop tegenwoordig:) binnen enkele minuten staat de zending klaar op een kar voor de TNT.:cool:

---------- Toegevoegd om 08:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:46 ----------

Hebben jullie ook iets van havermoutmeel of iets wat daar op lijkt?

Nee, niet direct, zal er eens naar kijken..

---------- Toegevoegd om 08:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:47 ----------

@ Body en Fit Shop

Gisteren om half 4 besteld. Vanmiddag binnen was Prima... Magic EAA & Whey perfection

Echter ook geen shakebeker zoals werd vermeld, ook geen sample's die ik ook gevraagd had maar had je niet op gereageerd(was leuk geweest maar is niet erg)

referentienummer: 117121

Voordat ik een nieuw product aanschaf wil ik graag eerst wat testen zoals ook met de sample's van de whey perfection die goed bevalt. Wat een grote pot zeg echt top smaak!

Zou je de beker kunnen nasturen + wat sample's van Anabolic WMS of van een Weight Gainer?

Wil deze producten volgende keer aanschaffen maar zou het graag eerst testen...

P.S. Pakketje was wel afgeleverd bij de buren, vindt ik overigens relaxter dan ophalen als ik er niet ben :D

De shaker stuur ik na, mbt tot Gainer sampling moet ik heel even kijken wat we hebben liggen... morgen in huis.

Laatst bewerkt:
Cookies & Cream:
Goede smaak, hoe krijgen jullie deze zo gesuikerd?

Vanilla:
Niks op aan te merken :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven