Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er gaat inderdaad af en toe wat fout, iets waar we enorm bovenop zitten om dit allemaal zo goed mogelijk te regelen.Er gaat wel legendarisch vaak iets mis met de inhoud van de pakketten, zelf ook al 3 of 4 keer meegemaakt. Hoe zit dat jongens? Order picking is toch geen rocket science?
Ohwke, top, bedankt voor je order. Gaan we regelen!weer bestelling geplaatst (C780206) even opmerkingkje bijgezet dat de shakebeker die ik er vorige keer er bij kreeg echt lekte als de ziekte ;P heb er gelukkig genoeg staan dus wat dat betreft niet echt een probleem
top producten mannen
Bedankt voor je bestelling. Gaan we regelen!
Picture!!

Ik heb zelf nog niet eens zo broek. Het is zo druk met de broeken en iedereen wil deze zo graag, dat ik nog even wacht
Ik ben zelf 1.87m dus perfect. 
Op dit moment helaas nog niet. Ik zal er eens op aandringen!mooi dat jullie bezig zijn met kleding, nu nog kleding van andere fabrikanten? preformance, musclewarefare etc?
Graag gedaan, jij ook bedankt Bodypumper!!Had mijn pakje al om half9 smorgends gekregen,
& veel samples erbij, bedankt mannen![]()

Ik heb zelf nog niet eens zo broek. Het is zo druk met de broeken en iedereen wil deze zo graag, dat ik nog even wachtIk ben zelf 1.87m dus perfect.
Ralf

Je bedoeld deze Sports Multi? Deze staat nogsteeds op onze frontpage!Waar is jullie Sports & Multi gebleven? Die was echt top!

De Micellar Casein zit momenteel in de OP=OP, zodra deze geheel uitverkocht is. Komt er een alternatieve verpakking

Dat klopt helemaal. Wij verzenden elk pakketje tot 22u, deze komt in de regel de volgende werkdag in huis. Ookal krijg je een verzendbevestiging na tien uur, het pakketje word dan pas verzendklaar gemaakt (kost enige tijd voordat het binnen komt, maar de postNL neemt het wel mee). Echter is het zo dat evenals gister een groot aantal zendingen vertraagd zijn, je kan erop rekenen dat deze morgen bij je aankomt. Mijn excuus voor het ongemak.Gister avond een bestelling gedaan met om 21:50u het mailtje met de bevestiging van de bestelling en pas om 22:10u het mailtje dat de bestelling is verzonden. Nu komt m'n pakje pas morgen aan ipv vandaag. Niet dat dat nou zoveel uitmaakt, maar het is niet wat jullie met je service beloven toch? C780604