kevinve
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 178
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vraagje over die gemalen oats.. Heb nog een volle zak liggen maar de THT datum gaat tot 02-2013.
Beter weg gooien of kan je dat nog wel een maandje drinken?
@Body en Fitshop
Ik heb bij mijn bestelling drie keer 180 caps D3 5000 besteld en uiteindelijk drie doosjes van 30 caps ontvangen.
Heb dit een paar uur geleden ook via pm doorgegeven, alleen nog geen reaktie daarop.
Kunnen jullie hier even naar kijken ?
Refnr : C772199

Er komt een pmmtje aan hoor ik van mijn collega Tim!C773387
Track and Trace zegt nog steeds dat zending word voorbereid en is ook al een dag uitgesteld. Heb wel van jullie te horen gekregen dat hij in orde was gemaakt. Hoe kan dit?
Voor de scherpe prijs waarvoor wij de Oats verkopen zou ik aanraden om deze weg te gooien. Zekerheid erboven, kan uiteraard we,l, maar dan is het eigen risico.Vraagje over die gemalen oats.. Heb nog een volle zak liggen maar de THT datum gaat tot 02-2013.
Beter weg gooien of kan je dat nog wel een maandje drinken?
Bedankt voor je tip. Volgens mij hoort er ook ~28 grams maatschep in te zitten, zal dit eens even nakijken!Goedemiddag!
Ik heb onlangs een pot Afslank eiwit besteld. De serving size is 28gram, maar de maatschep die in de pot zit is 40 gram. Niet heel handig, hebben jullie misschien een maatschep liggen die meer rond de 28 gram zit?
Voor mijzelf maakt het niet uit.. maar mijn moeder gebruikt het ook en die heeft alles precies berekend op die 28 gram![]()
Ik ga er nu voor je achteraan. Ik edit mijn post zo!Ik zie net op track en trace dat mijn bestelling beschadigd is en retour word gezonden. Word er nu een nieuw pakketjes verstuurd ofzo?
Het referentienummer is: C772886
---------- Post toegevoegd Tue 26 Feb 2013 om 13:53 ----------
Zolang het niet vies smaakt gewoon opeten. Het is Ten minste Houdbaar Tot februari. Dan is het 1 maart ook nog wel goed.
Bedankt, we doen ons best. Vooral blijven stemmen!!Nice, zie dat jullie eindelijk hebben opgegeven voor beste webwinkel award nadat ik hier 2 keer eerder over was begonnen!![]()
1ste keer jaar geleden en andere keer was 1,5 maand geleden
Hoop dat jullie winnen
De Micellar Casein Straciatella is inderdaad met een blauwe band. Foutje van onze leverancier kwa kleur. Je zou deze bijna verwarren met de Whey Perfection, maar is echt Micellar Casein hoor!Heb miscellar casseïne straciatella besteld en is toegekomen. De gekleurde band op de verpakking is hier blauw. Terwijl het volgens de verpakking geel moet zijn. Heb ik een foute eiwitsoort gekregen of was er een foutje bij de etiketten?
---------- Post toegevoegd Tue 26 Feb 2013 om 15:31 ----------
Nog iets: de FortiFX repen zijn 3€ goedkoper bij bodylab. ( http://www.bodylab.nl/FortiFX/Triple-Layer-Bar-_-12-x-95-g-2598 ). Laagste prijs garantie?
Top, dankjewel kerel! Die smaken lekker he!GestemdGelijk nog ff paar boybuilding maaltijden besteld, die zijn erg goed
![]()
Performance MealsDe Micellar Casein Straciatella is inderdaad met een blauwe band. Foutje van onze leverancier kwa kleur. Je zou deze bijna verwarren met de Whey Perfection, maar is echt Micellar Casein hoor!![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf
Bedankt voor de snelle aanpassing van de bars!Vergeten te vermelden inderdaad. Prijs van de FortiFX is inderdaad reeds aangepast!Dacht al dat het een foutje was, was inderdaad de kleur van PerfectionBedankt voor de snelle aanpassing van de bars!
Gisteren weer Whey besteld. Weet niet of het aan jullie ligt, maar ik heb echt nog bijna nooit iets werkelijk de dag na m'n bestelling mogen ontvangen, best irritant eigenlijk.
Ik heb nog nooit NIET de dag erna m'n bestelling gehad. Blijkbaar heb je dus gewoon pech?