- Waardering
- 1.528
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat klopt helemaal. Wij verzenden elk pakketje tot 22u, deze komt in de regel de volgende werkdag in huis. Ookal krijg je een verzendbevestiging na tien uur, het pakketje word dan pas verzendklaar gemaakt (kost enige tijd voordat het binnen komt, maar de postNL neemt het wel mee). Echter is het zo dat evenals gister een groot aantal zendingen vertraagd zijn, je kan erop rekenen dat deze morgen bij je aankomt. Mijn excuus voor het ongemak.
Ralf

Dat is echt om te schamen inderdaad, mijn excuus. Ik weet dat het niet mag gebeuren en ik wil het heel graag voor je in orde maken. Als je er voor open staat, hoor ik het welJullie moeten echt wat gaan doen aan julllie orderpickers. Bestelling is weer niet compleet!!!
Ik bestel maandelijks bij jullie en heb over de afgelopen 12 maanden al zeker 4 of 5 keer contact met jullie opgenomen over bestellingen die niet kloppen of niet compleet zijn. Heb ook geen zin meer om steeds contact met jullie op te nemen omdat er weer iets niet klopt.
Jullie hoeven me niks na te sturen zoals jullie normaal doen maar vind het een beetje triest dat 50 % van mijn bestellingen niet kloppen. Zo moeilijk is het toch niet om producten die op een bestelbon/pakbon staan op te zoeken in jullie magazijn en in een doos te stoppen.

Zover ik weet niet. Ik ga dit voor je navragen!

Ik ga er nu voor je achteraan. Ik edit mijn post zo!
Bedankt, we doen ons best. Vooral blijven stemmen!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Geef je referentienummer en dit in je volgende opmerking vermelden, steken we deze er ff bij!bestelling vandaag wel ontvangen. Bedankt voor de snelle oplossing. Jullie waren de sample wel vergeten, maar dit is jullie vergeven

Op dit moment durf ik niet zeggen hoe dit ervoor staat. We zijn wel van plan om een eigen B-complex te introduceren. Vitamine B5 staat inderdaad bekend voor de vitamine voor de huid, dus zeker een goede keus.Is het voor jullie mogelijkheid om met een (huismerk) vitamine b5 te komen in hoge doseringen? (500gr - 1kg totaalgewicht)
Weet alleen niet zeker of er genoeg vraag naar is maar het werkt bij mij als een trein om vd rode vlekjes en/of acne af te komen!
Dit was inderdaad nog van toepassing toen de 4,5kg voorradig was, helaas nu niet meer. Ik heb het aangepast, dankjewel!

Eiwitten worden duurder opzich best jammer. Dadelijk zijn de Amerikaanse merken goedkoper of die moeten ook in prijs omhoog gaan ?
. B&F zit vaak heel laag in de prijs