XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yes de site is weer online :D Nu al die vragen, pm's beantwoorden haha,

Laatst bewerkt:
Dat klopt helemaal. Wij verzenden elk pakketje tot 22u, deze komt in de regel de volgende werkdag in huis. Ookal krijg je een verzendbevestiging na tien uur, het pakketje word dan pas verzendklaar gemaakt (kost enige tijd voordat het binnen komt, maar de postNL neemt het wel mee). Echter is het zo dat evenals gister een groot aantal zendingen vertraagd zijn, je kan erop rekenen dat deze morgen bij je aankomt. Mijn excuus voor het ongemak.:rolleyes:

Ralf

ok prima!

Jullie moeten echt wat gaan doen aan julllie orderpickers. Bestelling is weer niet compleet!!!

Ik bestel maandelijks bij jullie en heb over de afgelopen 12 maanden al zeker 4 of 5 keer contact met jullie opgenomen over bestellingen die niet kloppen of niet compleet zijn. Heb ook geen zin meer om steeds contact met jullie op te nemen omdat er weer iets niet klopt.

Jullie hoeven me niks na te sturen zoals jullie normaal doen maar vind het een beetje triest dat 50 % van mijn bestellingen niet kloppen. Zo moeilijk is het toch niet om producten die op een bestelbon/pakbon staan op te zoeken in jullie magazijn en in een doos te stoppen.

Laatst bewerkt:
Gaat de Dextrose eruit dat hij in de op=op staat?

Jullie moeten echt wat gaan doen aan julllie orderpickers. Bestelling is weer niet compleet!!!

Ik bestel maandelijks bij jullie en heb over de afgelopen 12 maanden al zeker 4 of 5 keer contact met jullie opgenomen over bestellingen die niet kloppen of niet compleet zijn. Heb ook geen zin meer om steeds contact met jullie op te nemen omdat er weer iets niet klopt.

Jullie hoeven me niks na te sturen zoals jullie normaal doen maar vind het een beetje triest dat 50 % van mijn bestellingen niet kloppen. Zo moeilijk is het toch niet om producten die op een bestelbon/pakbon staan op te zoeken in jullie magazijn en in een doos te stoppen.
Dat is echt om te schamen inderdaad, mijn excuus. Ik weet dat het niet mag gebeuren en ik wil het heel graag voor je in orde maken. Als je er voor open staat, hoor ik het wel:rolleyes:
Gaat de Dextrose eruit dat hij in de op=op staat?
Zover ik weet niet. Ik ga dit voor je navragen! :)

Ralf

Laatst bewerkt door een moderator:
Is het voor jullie mogelijkheid om met een (huismerk) vitamine b5 te komen in hoge doseringen? (500gr - 1kg totaalgewicht)
Weet alleen niet zeker of er genoeg vraag naar is maar het werkt bij mij als een trein om vd rode vlekjes en/of acne af te komen!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

?

Is het voor jullie mogelijkheid om met een (huismerk) vitamine b5 te komen in hoge doseringen? (500gr - 1kg totaalgewicht)
Weet alleen niet zeker of er genoeg vraag naar is maar het werkt bij mij als een trein om vd rode vlekjes en/of acne af te komen!
Op dit moment durf ik niet zeggen hoe dit ervoor staat. We zijn wel van plan om een eigen B-complex te introduceren. Vitamine B5 staat inderdaad bekend voor de vitamine voor de huid, dus zeker een goede keus.

Ralf

---------- Post toegevoegd Wed 27 Feb 2013 om 14:06 ----------

Dit was inderdaad nog van toepassing toen de 4,5kg voorradig was, helaas nu niet meer. Ik heb het aangepast, dankjewel!:cool:

Ralf

Nou dat was niet helemaal de bedoeling natuurlijk van mn post...

Het is nog al een stijging in prijs.

Zoals ze zeggen; prijs is onverslaanbaar!

Eiwitten worden duurder opzich best jammer. Dadelijk zijn de Amerikaanse merken goedkoper of die moeten ook in prijs omhoog gaan ?

Ja dat was gister op het nieuws maar dat duurt nog wel een paar jaar ;) Lekker bulken dus nu :D

Broeken zitten goed... jammer dat er geen zakken aan zitten. xD maar hey... wat wil je voor die prijs. Koop die met zakken later wel. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven