AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het komt inderdaad te vaak voor dat alle pakketten niet elke dag geleverd worden. We zijn druk in gesprek met onze accountmanager om dit allemaal weer op de rails te krijgen en kijken waar de fout ligt. Dit is namelijk echt sinds de reorganisatie binnen de postNL. We hopen snel beterschap:cool:
kunnen jullie kijken naar mijn PM?
Ik ga ze nu voor je beantwoorden! :)

Ralf

Het komt inderdaad te vaak voor dat alle pakketten niet elke dag geleverd worden. We zijn druk in gesprek met onze accountmanager om dit allemaal weer op de rails te krijgen en kijken waar de fout ligt. Dit is namelijk echt sinds de reorganisatie binnen de postNL. We hopen snel beterschap:cool:

Ik ga ze nu voor je beantwoorden! :)

Ralf

Ook naar mijn PM? :D ;)

Meer dan genoeg mensen die hier geen last van hebben

Nooit last van gehad! Sowieso is B&F helaas afhankelijk van PostNL....
Had laatst om 18:45 mijn pakketje pas! Kwam een busje met 3 medewerkers omdat er een groot probleem was bij hun.

Vandaag mijn bestelling binnengekregen, top! :) Meteen even een shake gemaakt om de smaak te testen (Mass Perfection chocola) en die is uitstekend. Zaten dit keer helaas geen samples bij, ondanks wel geselecteerd.

K*t post nl.. Dan maar morgen
Krijg zowat afkick verschijnselen

Ja de post is verschrikkelijk heb pas 1x meegemaakt dat pakketje te laat was. Maja kan gebeuren

Ik zal eens kijken:cool::cool:!
Vandaag mijn bestelling binnengekregen, top! :) Meteen even een shake gemaakt om de smaak te testen (Mass Perfection chocola) en die is uitstekend. Zaten dit keer helaas geen samples bij, ondanks wel geselecteerd.
Bedankt voor je complimenten. Met de MAss Perfection heb je een heel goed product. Weet zeker dat je deze goed gaat bevallen. Geef bij je volgende bestelling aan dat we het vergeten waren en noem mijn naam er bij (en je refnr), dan regel ik dit voor je:rolleyes:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
K*t post nl.. Dan maar morgen
Krijg zowat afkick verschijnselen
Ja echt irritant! Mijn excuus voor het ongemak!:rolleyes:

Ralf

Aller eerst excuses voor het ongemak.
Indien je dit bij de opmerking van de volgende bestellen vermeld krijg je als nog je pillenbox.
Hoef je dus niet los bij te bestellen, we zullen er dan ook een mooi pakket van maken!

body en fit

Heb het bij opmerkingen gezet..

net binnen

WEER geen pillendoos, en 1 extra sachet..

mooi pakket ???

sorry hoor!!!

Heb het bij opmerkingen gezet..

net binnen

WEER geen pillendoos, en 1 extra sachet..

mooi pakket ???

sorry hoor!!!
Dat moet vast berusten op een misverstand, ik regel het voor je! :) Wat is je referentienummer? Dan regel ik het meteen voor je (gaat het tenminste goed:rolleyes:)

Ralf

Dacht wel dat 't dat k*t PostNL was. Naja, onverwachts is er morgen toch heel de dag iemand hier thuis, dus wat dat betreft geluk bij een ongeluk.

Bodyenfitshop, zouden jullie eens kunnen reageren op het topic omtrent jullie nieuwe sport multivit? Het gaat dan vooral om het WAAROM er ijzer in verwerkt zit aangezien dit zich kan opstapelen in het lichaam en in een dieet gericht op krachttraining al voldoende ijzer aanwezig is.

Hier reageren is ook prima maar voor mensen die dat topic specifiek volgen missch toch handiger.

http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=331425

Overheen gelezen?

:thumbs:
Nee, niet over heen gelezen. Deze was niet tijdens mijn aanwezigheid gevraagd, vandaar ik hierop niet gereageerd heb. Normaal gesproken doet mijn collega dit dan wel. Het antwoord houd je schuldig van me, maar reken er maar op dat dit afgesteld op de 'gemiddelde' sporter die geen strikt dieet heeft en daardoor vaak ijzer mist. Dit zal zeer waarschijnlijk de reden zijn. Ik zal het even navragen voor je, ik bevestig of ontkracht dit morgen voor je.

Ralf

Er gaat wel legendarisch vaak iets mis met de inhoud van de pakketten, zelf ook al 3 of 4 keer meegemaakt. Hoe zit dat jongens? Order picking is toch geen rocket science?

weer bestelling geplaatst (C780206) even opmerkingkje bijgezet dat de shakebeker die ik er vorige keer er bij kreeg echt lekte als de ziekte ;P heb er gelukkig genoeg staan dus wat dat betreft niet echt een probleem

top producten mannen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven