kon vandaag niet langskomen ivm tijdgebrek, morgen maar gelijk door vanuit school, moet die broek hebben
![]()
Dat is vervelend! We zien je morgen wel verschijnen

Tim
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kon vandaag niet langskomen ivm tijdgebrek, morgen maar gelijk door vanuit school, moet die broek hebben
![]()

Ik hoop vrijdag, anders begin volgende week!

Ik ben helaas op dit moment niet op de zaak, maar als je ons belt op 0513 - 683 068 en vraagt naar Rene. Dan brengt hij dit heel netjes voor je in orde. OOk namens mij mijn excuus voor 't ongemakVanmiddag is mijn pakketje afgeleverd maar had er niet alles in zitten!!
Referentienr: c778691
Er zat maar 2000gr ultra fine oats in ipv 4000gr
En er misten 2 verpakkingen sports multi

Dat is vervelend! We zien je morgen wel verschijnen
Tim

Is het mogelijk om als je boven de 60 euro bestelt 2 shakebekers te krijgen? Anders moet ik 2x los bestellen zodat ik 2x een shakebeker kan selecteren.

Op track en trace staat dat ik mn pakket vandaag had.moeten ontvangen tussen 13.00-15.00 is dit weer laksheid van postnl of is er iets fout gegaan?

Op track en trace staat dat ik mn pakket vandaag had.moeten ontvangen tussen 13.00-15.00 is dit weer laksheid van postnl of is er iets fout gegaan?

Als je door de hoofdingang komt, pak even de eerste deur rechts (die zit normaal gesloten) en dan weer de eerste deur rechts. Als het goed is zitten Tim, ik en nog een aantal buffels daarkon vandaag niet langskomen ivm tijdgebrek, morgen maar gelijk door vanuit school, moet die broek hebben
![]()

Als je door de hoofdingang komt, pak even de eerste deur rechts (die zit normaal gesloten) en dan weer de eerste deur rechts. Als het goed is zitten Tim, ik en nog een aantal buffels daar
Ralf

Ik durf het niet te zeggen, misschien is er wat fout gegaan bij de post. Check morgen nogmaals de track&trace of neem even telefonisch contact met ons op, dan kunnen wij gelijk even contact opnemen met de Postnl en die even op de vingers tikken!
Tim
misschien krijg ik het morgen gewoon binnen 
moet laksheid van postnl zijn, postnl en b&f zijn nu ze in het nieuwe pand zitten praktisch buren![]()
Wacht het morgen nog even af, jullie hebben het al druk genoeg geloof ikmisschien krijg ik het morgen gewoon binnen
![]()

Hoelang is een koting code geldig? ik heb er namelijk 1, 2 februari gekregen alleen wilde ik hem invoeren stond er dat hij niet bij jullie bekent is :-s
Als je door de hoofdingang komt, pak even de eerste deur rechts (die zit normaal gesloten) en dan weer de eerste deur rechts. Als het goed is zitten Tim, ik en nog een aantal buffels daar
Ralf

De kortingscode blijft geldig totdat je deze hebt gebruikt! Wel is het van belang dat je ingelogd staat wanneer je de code invoert, anders gaat hij het niet doen. Mocht je nog tegen problemen aanlopen neem dan even contact op met de klantenservice dan gaan we dat gelijk voor je oplossen!
Tim