Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wanneer is Perfect Burn weer leverbaar?

Vanmiddag is mijn pakketje afgeleverd maar had er niet alles in zitten!!

Referentienr: c778691

Er zat maar 2000gr ultra fine oats in ipv 4000gr
En er misten 2 verpakkingen sports multi

Wanneer is Perfect Burn weer leverbaar?
Ik hoop vrijdag, anders begin volgende week! :)
Vanmiddag is mijn pakketje afgeleverd maar had er niet alles in zitten!!

Referentienr: c778691

Er zat maar 2000gr ultra fine oats in ipv 4000gr
En er misten 2 verpakkingen sports multi
Ik ben helaas op dit moment niet op de zaak, maar als je ons belt op 0513 - 683 068 en vraagt naar Rene. Dan brengt hij dit heel netjes voor je in orde. OOk namens mij mijn excuus voor 't ongemak:rolleyes:

Ralf

Is het mogelijk om als je boven de 60 euro bestelt 2 shakebekers te krijgen? Anders moet ik 2x los bestellen zodat ik 2x een shakebeker kan selecteren.

Is het mogelijk om als je boven de 60 euro bestelt 2 shakebekers te krijgen? Anders moet ik 2x los bestellen zodat ik 2x een shakebeker kan selecteren.

Ik ga even kijken wat ik je voor je kan betekenen. Je krijgt straks van mij een PM toegestuurd!:D

Tim

Op track en trace staat dat ik mn pakket vandaag had.moeten ontvangen tussen 13.00-15.00 is dit weer laksheid van postnl of is er iets fout gegaan?

Op track en trace staat dat ik mn pakket vandaag had.moeten ontvangen tussen 13.00-15.00 is dit weer laksheid van postnl of is er iets fout gegaan?

moet laksheid van postnl zijn, postnl en b&f zijn nu ze in het nieuwe pand zitten praktisch buren :D

Ik durf het niet te zeggen, misschien is er wat fout gegaan bij de post. Check morgen nogmaals de track&trace of neem even telefonisch contact met ons op, dan kunnen wij gelijk even contact opnemen met de Postnl en die even op de vingers tikken! :D

Tim

:fuu: kon vandaag niet langskomen ivm tijdgebrek, morgen maar gelijk door vanuit school, moet die broek hebben :D
Als je door de hoofdingang komt, pak even de eerste deur rechts (die zit normaal gesloten) en dan weer de eerste deur rechts. Als het goed is zitten Tim, ik en nog een aantal buffels daar:D

Ralf

Ik durf het niet te zeggen, misschien is er wat fout gegaan bij de post. Check morgen nogmaals de track&trace of neem even telefonisch contact met ons op, dan kunnen wij gelijk even contact opnemen met de Postnl en die even op de vingers tikken! :D

Tim

Wacht het morgen nog even af, jullie hebben het al druk genoeg geloof ik :p misschien krijg ik het morgen gewoon binnen :D

moet laksheid van postnl zijn, postnl en b&f zijn nu ze in het nieuwe pand zitten praktisch buren :D

Zou kunnen, jammer dat onze pakketten daar niet heen gaan dat was een stuk makkelijker geweest!

---------- Post toegevoegd Wed 27 Feb 2013 om 21:45 ----------

Wacht het morgen nog even af, jullie hebben het al druk genoeg geloof ik :p misschien krijg ik het morgen gewoon binnen :D

Hoe druk ook we staan altijd klaar om jullie te helpen:D

Tim

---------- Post toegevoegd Wed 27 Feb 2013 om 21:45 ----------

haha is goed, B&F HQ secret room :p

Zo is het maar net! :D

Tim

Hoelang is een koting code geldig? ik heb er namelijk 1, 2 februari gekregen alleen wilde ik hem invoeren stond er dat hij niet bij jullie bekent is :-s

Hoelang is een koting code geldig? ik heb er namelijk 1, 2 februari gekregen alleen wilde ik hem invoeren stond er dat hij niet bij jullie bekent is :-s

De kortingscode blijft geldig totdat je deze hebt gebruikt! Wel is het van belang dat je ingelogd staat wanneer je de code invoert, anders gaat hij het niet doen. Mocht je nog tegen problemen aanlopen neem dan even contact op met de klantenservice dan gaan we dat gelijk voor je oplossen!

Tim

De kortingscode blijft geldig totdat je deze hebt gebruikt! Wel is het van belang dat je ingelogd staat wanneer je de code invoert, anders gaat hij het niet doen. Mocht je nog tegen problemen aanlopen neem dan even contact op met de klantenservice dan gaan we dat gelijk voor je oplossen!

Tim

oke dan probeer ik het bij mijn volgende bestelling opnieuw :-)

Wat is de houdbaarheiddatum van de Hydroxystim mini en de maximixe intense supps bij op is op, lopen deze tijdens de houdbaarheid aan of valt dat mee?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven