- Waardering
- 5.946
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey beste mensen van B&F.
Allereerst: Ik heb 1 doosje van jullie multivit besteld, maar heb er 2 gekregen, bedankt! In geval van een foutje, dan heb ik niks gezegd!
Nu mn vraag: hoe lang zijn jullie shakes houdbaar als ik t met water in mn tas stop? Blijft dat goed voor een uur of 12?
Veder voor iedereen die dit leest: hoe lang is magere yoghurt in zo'n half liter pakje goed, ongekoeld in een sporttas?
Ik werd (maybe toevallig) 2x niet helemaal lekker nadat ik mn shake aan het eind vd middag dronk, toen begon ik me af te vragen of het wel goed blijft zon dag lang.
Een shake zoals isolaat perfection kan je koud zo'n 6 uur bewaren, zou de magere yoghurt ook niet al te lang in je sporttas bewaren word het niet lekkerder van
bij melk(producten) is de rule of thumb: elk uur uit de koelkast is equivalent aan een dag in de koelkast.

bij melk(producten) is de rule of thumb: elk uur uit de koelkast is equivalent aan een dag in de koelkast.

Dit meen je niet!
Dus die yoghurt en whey (ook melk toch?) van half tien vanochtend is nu een week oud
Daar gaat 65gr aan eiwit, nu moet ik iets anders verzinnen, ****ing vlees uit de kantine hier zeker
B&F thanks voor t kado ^^ En die traningsbroek van jullie heb ik nu 2 dagen achter elkaar aan, zit pretty damn goed (plus ik heb de was niet gedaan).
.Super, fantastisch om te horen. Ik heb er zelf ook een en ben er ontzettend blij mee!B&F thanks voor t kado ^^ En die traningsbroek van jullie heb ik nu 2 dagen achter elkaar aan, zit pretty damn goed (plus ik heb de was niet gedaan).
JogginsbroekOp korte termijn verwachten wij Olimp helaas niet weer leverbaar, dus ook de T-100 helaas niet.De Olimp T-100 is momenteel uitverkocht. Enig idee of deze nog op voorraad komt?
Nee, de SPort & Vitaliteit hebben we al een geruime tijd niet in ons asssortiment. Deze komt ook niet weer terug.
Is er een probleem met bestelling C779335? Schijnt niet verwerkt te worden door PostNL, want steeds op de gegeven bezorgdatum komt er geen bezorger langs.
---------- Post toegevoegd Thu 28 Feb 2013 om 18:13 ----------
Oh en, hoe duur is de joggingbroek buiten de weekaanbieding om?

Eergister een flinke bestelling geplaatst en ben ik broek gewoon vergeten.
Fffffffuuuuuuuuuuu
Dan maar weer een bestelling plaatsen.
Mass perfection vanille in een emmer gekocht dit x, bevalt super goed gelukkig niet zo zoet heerlijk!
---------- Post toegevoegd Thu 28 Feb 2013 om 18:27 ----------
Ik had er vorige keer bij gezet of ik sample kon krijgen van whey perfection bitterkoekjes en 1 van marshmello, omdat me vriendin daar nieuwsgierig over was. Kreeg whey tropical die heb ik rechtstreeks weggegooit die vond ik echt niet lekker. Kan zijn dat jullie het super druk hebben hoor!
Kunnen jullie misschien wat regelen bij de bestelling die ik nu ga plaatsen?? Als het bevalt koop ik toch weer een pot whey perfection natuurlijk![]()
Heb een mailtje (via contactformulier op de site) gestuurd ivm bestelling C784375.
Hopelijk ben ik nog op tijd voor een aanpassing qua smaak.![]()

ehhh... water / whey apart vervoeren en voor gebruik samenvoegen?Hey beste mensen van B&F.
Allereerst: Ik heb 1 doosje van jullie multivit besteld, maar heb er 2 gekregen, bedankt! In geval van een foutje, dan heb ik niks gezegd!
Nu mn vraag: hoe lang zijn jullie shakes houdbaar als ik t met water in mn tas stop? Blijft dat goed voor een uur of 12?
Veder voor iedereen die dit leest: hoe lang is magere yoghurt in zo'n half liter pakje goed, ongekoeld in een sporttas?
Ik werd (maybe toevallig) 2x niet helemaal lekker nadat ik mn shake aan het eind vd middag dronk, toen begon ik me af te vragen of het wel goed blijft zon dag lang.
Er zijn heel wat problemen momenteel in mijn familie en ik slaap hierdoor slecht. Is melatonine een aanrader hiervoor? Of helpt dit niet?
Zo ja, welke melatonine raden jullie aan?

Hallo B&F,
Gisteravond rond 21:30 heb ik 4 keer de nieuwe sports multi besteld, en 4 keer ultra fine oats.
Nou is deze vandaag niet binnengekomen, en als ik kijk bij 'Pakket Zoeken' van postNL, geeft hij het volgende aan;
Bezorgdatum:
vr 1 mrt 2013
08:30-10:30
Is het niet meer de dag ervoor besteld (tot 22:00) de dag erna in huis of ligt het probleem bij postNL?
Referentienummer: C782975
Beste body & fit wanneer is de perfect burn weer leverbaar groetjes