XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi weet ik jullie vrijdag te zitten :D:cool:
Tot dan! :) Niet verdwalen he ;)
oke dan probeer ik het bij mijn volgende bestelling opnieuw :-)
Top, altijd goed. Dan zie ik deze wel voorbij komen!
Wat is de houdbaarheiddatum van de Hydroxystim mini en de maximixe intense supps bij op is op, lopen deze tijdens de houdbaarheid aan of valt dat mee?
Maximize Intense is tot ergens in 2017 houdbaar en de Hydroxistim mini tot Augustus dit jaar :)

Ralf

Wanneer hebben jullie Razor8 Blast weer?

Ah, de saw palmetto is er weer ....

(damnit, er weer ingestonken en weer meer besteld dan ik origineel gepland had ;))

Zitten er ook zoetstoffen in de naturel Whey Perfection?

Wanneer hebben jullie Razor8 Blast weer?

Helaas op korte termijn niet, dit kan nog zo'n 6 weken duren.

Ah, de saw palmetto is er weer ....

(damnit, er weer ingestonken en weer meer besteld dan ik origineel gepland had ;))

Now Foods is inderdaad weer binnen gekomen:D

---------- Post toegevoegd Thu 28 Feb 2013 om 10:26 ----------

Zitten er ook zoetstoffen in de naturel Whey Perfection?

Nee, is totaal vrij van;)

Beste Bodyenfitshop,

Even een vraag m.b.t. jullie Assault PWO. Ik zie dat er per scoop ook 5g creapure in verwerkt zit. Nu heb ik zelf jullie creapure als creatine, en neem ik dagelijks 5g. Als ik dan de assault pwo ga nemen, moet ik dan geen creapure nemen?

Gr.

Beste Bodyenfitshop,

Even een vraag m.b.t. jullie Assault PWO. Ik zie dat er per scoop ook 5g creapure in verwerkt zit. Nu heb ik zelf jullie creapure als creatine, en neem ik dagelijks 5g. Als ik dan de assault pwo ga nemen, moet ik dan geen creapure nemen?

Gr.
Nee hoor, dat hoeft absoluut niet. Enkel op rustdagen neem je dan de creapure. Met Assault pak je op trainingsdagen al voldoende creatine! :)

Ralf

Laatst bewerkt:
ZIjn de nieuwe weekaanbiedingen al bekend?

Is het ook al mogelijk om te pinnen in het nieuwe pand? :p

Ben net thuis, eet ff snel wat en fiets die kant op, leuke cardio sessie

net alsnog mn pakketje gekregen, joggingsbroek zit echt hemels!! bedankt heren

Morgen rond een of 1 ben ik bij jullie !!

Vanmiddag is mijn pakketje afgeleverd maar had er niet alles in zitten!!

Referentienr: c778691

Er zat maar 2000gr ultra fine oats in ipv 4000gr
En er misten 2 verpakkingen sports multi

Ik ben helaas op dit moment niet op de zaak, maar als je ons belt op 0513 - 683 068 en vraagt naar Rene. Dan brengt hij dit heel netjes voor je in orde. OOk namens mij mijn excuus voor 't ongemak:rolleyes:

Ralf

Heb even gebeld en het word nagestuurd, thanks!

Nadat m'n variety pack whey perfection op was geraakt een keuze gemaakt en vanmorgen een pot Strawberry Kiwi besteld. Terwijl ik kiwi normaal gesproken niet te eten vindt :D Meteen maar wat multi's bij gedaan, 4 voor de prijs van 1 kan je toch niet laten liggen :) En dan ook een shake beker erbij, dat werkt wat beter dan een 0,5 liter flesje neem ik aan.
Hopelijk is er morgen iemand thuis als het pakketje aan komt!

Hey beste mensen van B&F.

Allereerst: Ik heb 1 doosje van jullie multivit besteld, maar heb er 2 gekregen, bedankt! In geval van een foutje, dan heb ik niks gezegd!

Nu mn vraag: hoe lang zijn jullie shakes houdbaar als ik t met water in mn tas stop? Blijft dat goed voor een uur of 12?

Veder voor iedereen die dit leest: hoe lang is magere yoghurt in zo'n half liter pakje goed, ongekoeld in een sporttas?

Ik werd (maybe toevallig) 2x niet helemaal lekker nadat ik mn shake aan het eind vd middag dronk, toen begon ik me af te vragen of het wel goed blijft zon dag lang.

Hey beste mensen van B&F.

Allereerst: Ik heb 1 doosje van jullie multivit besteld, maar heb er 2 gekregen, bedankt! In geval van een foutje, dan heb ik niks gezegd!

Nu mn vraag: hoe lang zijn jullie shakes houdbaar als ik t met water in mn tas stop? Blijft dat goed voor een uur of 12?

Veder voor iedereen die dit leest: hoe lang is magere yoghurt in zo'n half liter pakje goed, ongekoeld in een sporttas?

Ik werd (maybe toevallig) 2x niet helemaal lekker nadat ik mn shake aan het eind vd middag dronk, toen begon ik me af te vragen of het wel goed blijft zon dag lang.

bij melk(producten) is de rule of thumb: elk uur uit de koelkast is equivalent aan een dag in de koelkast.

Is het ook al mogelijk om te pinnen in het nieuwe pand? :p

Ben net thuis, eet ff snel wat en fiets die kant op, leuke cardio sessie

Helaas nog niet, zijn er mee bezig;)

net alsnog mn pakketje gekregen, joggingsbroek zit echt hemels!! bedankt heren

Leuk om te horen, graag gedaan:)

Morgen rond een of 1 ben ik bij jullie !!

koffie staat klaar;)

Heb even gebeld en het word nagestuurd, thanks!

Nogmaals excuses, oats komt je kant op!

Nadat m'n variety pack whey perfection op was geraakt een keuze gemaakt en vanmorgen een pot Strawberry Kiwi besteld. Terwijl ik kiwi normaal gesproken niet te eten vindt :D Meteen maar wat multi's bij gedaan, 4 voor de prijs van 1 kan je toch niet laten liggen :) En dan ook een shake beker erbij, dat werkt wat beter dan een 0,5 liter flesje neem ik aan.
Hopelijk is er morgen iemand thuis als het pakketje aan komt!

Bedankt voor je bestelling, gaan er een leuk pakketje van maken:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven