- Waardering
- 18
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey B&F,
Vroeger nam ik de Bsn stack. (Nitrix,Cellmas en NoXplode) Hebben jullie iets gelijkaardigs bij jullie huismerk?
Een variant op White blood en Green bulge van Controlled labs mag ook aangezien ik daar ook wel tevreden van was.

Mijn potje monohydraat is bijna op. Nu heb ik geen ervaring met andere soorten creatine maar mijn oog viel op
http://www.bodyenfitshop.nl/creatine/creatine-alle/body-fit-sportsnutrition/creatine-ultra/ omdat deze in de aanbieding is. Heeft dit nou echt toegevoegde waarde, vraag ik mij altijd af?
Ik train veel olympische lifts. Meer kracht is beter. Vochtretentie maakt me weinig uit. Hoe zwaarder ik weeg eveneens hoe beter. Heb absoluut geen verstand van de werking van verschillende creatines maar ik reageer prima op monohydraat daarom nooit iets anders gekocht maar wil eens wat anders proberenInderdaad elke vorm van creatine heeft zo zijn eigen eigenschappen afhankelijk van je doelen zou ik een keuze maken uit welke vorm het beste bij je past.

Ik train veel olympische lifts. Meer kracht is beter. Vochtretentie maakt me weinig uit. Hoe zwaarder ik weeg eveneens hoe beter. Heb absoluut geen verstand van de werking van verschillende creatines maar ik reageer prima op monohydraat daarom nooit iets anders gekocht maar wil eens wat anders proberen![]()
Ik train veel olympische lifts. Meer kracht is beter. Vochtretentie maakt me weinig uit. Hoe zwaarder ik weeg eveneens hoe beter. Heb absoluut geen verstand van de werking van verschillende creatines maar ik reageer prima op monohydraat daarom nooit iets anders gekocht maar wil eens wat anders proberen![]()

Heb net marinol omega 3 binnen.
Nu wordt op internet aangeraden om in de cut 2000 mg (epa+dha) te nemen. Dit zijn 6 caps per dag.
Op het etiket staat: 2 tabs - dosering niet overschrijden. Zit er een gevaar aan 6 caps per dag?
Ik heb net op de valreep een kleine bestelling gedaan. Kan jij mij vertellen of deze vandaag de deur nog uitgaat?
C785243

22.22u Uw bestelling is verzonden!
NickNee hoor, absoluut niet. Echter is het een richtlijn van ons om de juiste hoeveelheid te halen. Mocht je meer willen, dan is dat geen enkel probleem.Heb net marinol omega 3 binnen.
Nu wordt op internet aangeraden om in de cut 2000 mg (epa+dha) te nemen. Dit zijn 6 caps per dag.
Op het etiket staat: 2 tabs - dosering niet overschrijden. Zit er een gevaar aan 6 caps per dag?
Als je een verzendbevestiging hebt gekregen, betekend dat de bestelling bij ons verwerkt is. Deze dragen we over aan de postNL. Je kan er dan op rekenen dat deze onderweg isIk heb net op de valreep een kleine bestelling gedaan. Kan jij mij vertellen of deze vandaag de deur nog uitgaat?
C785243

Hallo, ik had gisterenavond een bestelling geplaatst (C784998) vanuitgaande dat ik het vandaag zou hebben. Nou staat er bij track en trace dat pakket nog wordt voorbereid. Ik woon in een studentenhuis én ben weekend niet thuis, kunnen jullie pakketje maandag verzenden?