AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey B&F,

Vroeger nam ik de Bsn stack. (Nitrix,Cellmas en NoXplode) Hebben jullie iets gelijkaardigs bij jullie huismerk?

Een variant op White blood en Green bulge van Controlled labs mag ook aangezien ik daar ook wel tevreden van was.

Mijn potje monohydraat is bijna op. Nu heb ik geen ervaring met andere soorten creatine maar mijn oog viel op
http://www.bodyenfitshop.nl/creatine/creatine-alle/body-fit-sportsnutrition/creatine-ultra/ omdat deze in de aanbieding is. Heeft dit nou echt toegevoegde waarde, vraag ik mij altijd af?

Inderdaad elke vorm van creatine heeft zo zijn eigen eigenschappen afhankelijk van je doelen zou ik een keuze maken uit welke vorm het beste bij je past.

Inderdaad elke vorm van creatine heeft zo zijn eigen eigenschappen afhankelijk van je doelen zou ik een keuze maken uit welke vorm het beste bij je past.
Ik train veel olympische lifts. Meer kracht is beter. Vochtretentie maakt me weinig uit. Hoe zwaarder ik weeg eveneens hoe beter. Heb absoluut geen verstand van de werking van verschillende creatines maar ik reageer prima op monohydraat daarom nooit iets anders gekocht maar wil eens wat anders proberen :)

Ik train veel olympische lifts. Meer kracht is beter. Vochtretentie maakt me weinig uit. Hoe zwaarder ik weeg eveneens hoe beter. Heb absoluut geen verstand van de werking van verschillende creatines maar ik reageer prima op monohydraat daarom nooit iets anders gekocht maar wil eens wat anders proberen :)

waarom?

never change a winning team..

Inderdaad zoals al gezegd zou ik deze aanhouden de ouderwetse monohydraat ;)

Daar heb ik niets aan toe te voegen. Creapure creatine (monohydraat) is een uitstekende keus :thumbs:

Ralf

Heb net marinol omega 3 binnen.
Nu wordt op internet aangeraden om in de cut 2000 mg (epa+dha) te nemen. Dit zijn 6 caps per dag.
Op het etiket staat: 2 tabs - dosering niet overschrijden. Zit er een gevaar aan 6 caps per dag?

Ik heb net op de valreep een kleine bestelling gedaan. Kan jij mij vertellen of deze vandaag de deur nog uitgaat?

C785243

Nu wordt op internet aangeraden om in de cut 2000 mg (epa+dha) te nemen. Dit zijn 6 caps per dag.
Op het etiket staat: 2 tabs - dosering niet overschrijden. Zit er een gevaar aan 6 caps per dag?

Een gevaar niet zo snel eerder een richtlijn voor wat verantwoord is en waarbij vastgesteld is dat het zijn werk doet. Verder zal het geen probleem zijn ik neem ook wel eens supps meer dan op de verpakking zeker met dit soort supps.

Nee hoor, absoluut niet. Echter is het een richtlijn van ons om de juiste hoeveelheid te halen. Mocht je meer willen, dan is dat geen enkel probleem.
Ik heb net op de valreep een kleine bestelling gedaan. Kan jij mij vertellen of deze vandaag de deur nog uitgaat?

C785243
Als je een verzendbevestiging hebt gekregen, betekend dat de bestelling bij ons verwerkt is. Deze dragen we over aan de postNL. Je kan er dan op rekenen dat deze onderweg is :)

Ralf

bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

Creature
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

A-HD

BCAA Sensation

Neurocore

Orange Triad

Oxyelite Pro

Hallo, ik had gisterenavond een bestelling geplaatst (C784998) vanuitgaande dat ik het vandaag zou hebben. Nou staat er bij track en trace dat pakket nog wordt voorbereid. Ik woon in een studentenhuis én ben weekend niet thuis, kunnen jullie pakketje maandag verzenden?

He Ralf,

Hebben jullie toevallig nog niet ergens in dat grote magazijn van jullie één of twee verdwaalde potten Napalm (Muscle Warfare) staan volgens de oude formule (DMAA) ?

Grtz. Vortexx

B&F, de track and trace link die jullie me gisteren hadden gestuurd na men bestelling werkt niet.
Eerst dacht ik dat er iets aan de hand was met het pakketje, maar ik heb dan op die website de code opnieuw ingevuld en toenwas het in orde. Zending is onderweg, ik ben blij

Hallo, ik had gisterenavond een bestelling geplaatst (C784998) vanuitgaande dat ik het vandaag zou hebben. Nou staat er bij track en trace dat pakket nog wordt voorbereid. Ik woon in een studentenhuis én ben weekend niet thuis, kunnen jullie pakketje maandag verzenden?

Excuses dan ook voor de vertraging, heb meteen contact opgenomen met Postnl en helaas kunnen ze de bestelling niet verzetten. Als je morgen dan ook niet thuis bent zal het maandag opnieuw bij je worden aangeboden:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven