MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inderdaad de vraag naar whey poeder stijgt in andere sectoren dus stijgt het ook in de supp industrie.

Whey wéér duurder geworden, zal toch eens rond moeten zien bij de andere webwinkels dan.
De prijzen van de Whey zijn laatste half jaar gelukkig niet bij ons gestegen, echter kunnen de prijzen helaas echt niet lager. Helaas is het wel zo dat dit enorm veel gevraagd is, waardoor de prijzen wereldwijd alleen maar meer stijgen. :rolleyes:
Heb jij een Track & Trace code ? De link die ik heb werkt niet;
Uw zoekopdracht kon op dit moment helaas niet tijdig en/of correct worden uitgevoerd.
Probeer de zoekopdracht specifieker in te voeren (bijv. met een kortere tijdspanne, een kleiner postcodegebied of een volledige barcode).

:D
Heb je voor mij een referentienummer van de bestelling? Loop ik het direct even voor je na!:cool:

Ralf

---------- Post toegevoegd Wed 6 Mar 2013 om 14:10 ----------

Nog geldig tot vrijdag, profiteer ervan!
bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

Creature
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

A-HD

BCAA Sensation

Neurocore

Orange Triad

Oxyelite Pro

De prijzen van de Whey zijn laatste half jaar gelukkig niet bij ons gestegen, echter kunnen de prijzen helaas echt niet lager. Helaas is het wel zo dat dit enorm veel gevraagd is, waardoor de prijzen wereldwijd alleen maar meer stijgen. :rolleyes:

Heb je voor mij een referentienummer van de bestelling? Loop ik het direct even voor je na!:cool:

Ralf

---------- Post toegevoegd Wed 6 Mar 2013 om 14:10 ----------

Nog geldig tot vrijdag, profiteer ervan!
bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

Creature

A-HD

BCAA Sensation

Neurocore

Orange Triad

Oxyelite Pro
Uw bestelling met referentienummer: C793103 is verzonden.

Dank !

Altijd mooi A merken in de aanbieding

Ik ben heel erg tevreden over jullie supersnelle leverservice! Pakje gisteren rond 21.00 uur besteld, vanmorgen al in huis. Super! Jullie doen tenminste wat jullie beloven. En jullie prijzen zijn ook heel erg goed.

Enige minpuntje was dat de potjes er een beetje vies/bestoft uitzagen.
Misschien doordat vit K niet zoveel verkocht wordt?

De whey is toch nog gewoon €60

Ik ben heel erg tevreden over jullie supersnelle leverservice! Pakje gisteren rond 21.00 uur besteld, vanmorgen al in huis. Super! Jullie doen tenminste wat jullie beloven. En jullie prijzen zijn ook heel erg goed.

dan heb jij geluk maandag tussen 21;00 en 21:30 besteld kreeg een bevestiging dat ik hem ipv gister vandaag zou hebben. dat is in princiepe geen probleem. stond tussen 15:00 en 17:00 maar postNL is weer eens telaat. PostNl hier in het westen is echt slecht bezig de laatste tijd. zit een nieuwe pre workout in (c4) die ik eigenlijk toch wel graag wil uit proberen en aangezien het na half 7 druk is wilde ik toich wel zo'n beetje vertrekken van huis

en mensen die zeuren dat het duurder wordt weet niet of jullie zelf boodschappen doen maar regelmatig worden producten gewoon duurder

Bedankt voor je bestellen en leuk om te horen dat je zo tevreden over ons bent:D
Zal het meteen doorgeven aan de jongens bij de inpak tafel dat ze er wat beter op moeten letten, bedankt voor je tip;)

---------- Post toegevoegd Wed 6 Mar 2013 om 17:13 ----------

dan heb jij geluk maandag tussen 21;00 en 21:30 besteld kreeg een bevestiging dat ik hem ipv gister vandaag zou hebben. dat is in princiepe geen probleem. stond tussen 15:00 en 17:00 maar postNL is weer eens telaat. PostNl hier in het westen is echt slecht bezig de laatste tijd. zit een nieuwe pre workout in (c4) die ik eigenlijk toch wel graag wil uit proberen en aangezien het na half 7 druk is wilde ik toich wel zo'n beetje vertrekken van huis

en mensen die zeuren dat het duurder wordt weet niet of jullie zelf boodschappen doen maar regelmatig worden producten gewoon duurder

Als je het pakketje vandaag nog steeds niet in hebt, kan je altijd contact opnemen met ons! Gaan we het gelijk voor je uitzoeken:)

Bedankt voor je bestellen en leuk om te horen dat je zo tevreden over ons bent:D
Zal het meteen doorgeven aan de jongens bij de inpak tafel dat ze er wat beter op moeten letten, bedankt voor je tip;)

---------- Post toegevoegd Wed 6 Mar 2013 om 17:13 ----------

Als je het pakketje vandaag nog steeds niet in hebt, kan je altijd contact opnemen met ons! Gaan we het gelijk voor je uitzoeken:)

staat bezorger is onderweg maar dat is heel gebruikelijk dat bezorgers hier in rotterdam alles op hun gemak doen. zat er vorige keer 1 bij mij bij de kapper die gewoon nog moest bezorgen maar niet in ze eigen tijd naar de kapper wilde. dat krijg je als je mensen met een uitkering verplicht te werken

Vandaag Protein Omelet binnengekregen :D Morgenochtend proberen, ill let you know ;)

staat bezorger is onderweg maar dat is heel gebruikelijk dat bezorgers hier in rotterdam alles op hun gemak doen. zat er vorige keer 1 bij mij bij de kapper die gewoon nog moest bezorgen maar niet in ze eigen tijd naar de kapper wilde. dat krijg je als je mensen met een uitkering verplicht te werken

Niet best, maar goed wij zijn helaas afhankelijk van de bezorging met de postnl, daarom hebben wij dit, hoe vervelend het ook is, maar voor lief te nemen...

Eindelijk zijn mijn 2 pakketjes geleverd, gisterenavond sprong er 1tje op "aangekomen in sorteercentrum van Kiala", het andere dat 5 minuten later besteld is was nog steeds niet opgedoken.
Vandaag krijg ik dan melding dat het ook aangekomen was in mijn Kiala-punt. Het andere was zogezegd in het sorteercentrum volgens de track&trace. Nu ja, ik dacht toch maar te gaan kijken in het Kiala punt want de kans zat er dik in dat ze er beide zouden zijn en dat was ook zo. :)

Nu wil ik wel nog eens melden dat mijn dozen precies een aantal keer over en weer gegooid zijn en toch in een veel minder goede staat toekomen dan die ene keer dat ik het door de post kon laten leveren. (deuken, blutsen, scheef, enz... Gelukkig is er wel niks kapot :))

EDIT: misschien toch nog een vraagje ivm Swollen:
Is het normaal dat daar wat "brokken" in zitten?
16i8u2a.jpg

Laatst bewerkt:
laatst bestelling geplaatst en volgende dag gelijk binnen gekregen. Er miste alleen 100 fish oil soft gels. Even gebeld en er werd mij verteld dat ze ze na zouden sturen. En zowaar vandaag de 100 Fish oil soft gels binnen gekregen.

Super goeie service!!!

laatst bestelling geplaatst en volgende dag gelijk binnen gekregen. Er miste alleen 100 fish oil soft gels. Even gebeld en er werd mij verteld dat ze ze na zouden sturen. En zowaar vandaag de 100 Fish oil soft gels binnen gekregen.

Super goeie service!!!

Goed te horen dat je de Fish Oil reeds hebt mogen ontvangen! Goed te horen dat je te spreken bent over onze service:D we doen ons uiterste best!

Tim

Heb vandaag de proteïne omelet en breakfast binnengekregen, direct de omelet geprobeerd, echt supermakkelijk te bereiden in een tefal pan met wat pam spray! Smaak is prima, lekker kruidig, denk ik ook erg lekker met een beetje ham of kaas, dit ga ik van de week proberen...Morgenochtend in ieder geval een proteïne breakfast:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven