Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het vertraagde pakket (C786705) van vrijdag is net binnengekomen. Leuk verjaardagspakket hebben jullie ervan gemaakt, waardeer het zeer! Gister al verwend, vandaag weer :D

Omdat ik nog geen reactie heb op mijn pb.. Bij deze:

Ik heb nog steeds geen e-mail ontvangen dat het gestuurd is naar het "pakjegemak" adres waar mijn oorspronkelijke bestelling ook naar toe gestuurd is. Daarom nogmaals mijn vraag, waar is de nalevering nu? Het zou zonde zijn als deze dagenlang bij het postkantoor blijft staan...

Ik heb vorige week donderdag gebeld, dus ik ga er vanuit dat er al geleverd is?
Deze ligt klaar op de afhaallocatie, vreemd dat je geen mail gehad hebt. Vanaf 1 maart namelijk al. Ik stuur je de T&T zo even door! :)
Het vertraagde pakket (C786705) van vrijdag is net binnengekomen. Leuk verjaardagspakket hebben jullie ervan gemaakt, waardeer het zeer! Gister al verwend, vandaag weer :D
Super, gelukkig goed om te horen. Een dagje langer wachten kan soms ook zijn voordelen hebben. :) Op naar het volgende mooie bodybuildingjaar:cool:

Ralf

Mooie prijs van de protein breakfast! Je moet er alleen ff 99 cent van maken of 0,99 eu, want ik gok dat het niet 0,99 cent kost

Weer besteld :D

Bedankt voor uw bestelling
Uw referentienummer is: C793103

Hopelijk morgen in huis !

mijn laatste opmerking in dit topic was om te melden dat 1 zak oats gescheurd was in de verpakking (is body&fit niet eens verantwoordelijk voor) en ik mn geschenk niet had gekregen en vandaag heb ik al een extra zak oats + geschenk + een stapeltje samples ter compensatie gekregen. Enorm bedankt en wat een top service!

mijn laatste opmerking in dit topic was om te melden dat 1 zak oats gescheurd was in de verpakking (is body&fit niet eens verantwoordelijk voor) en ik mn geschenk niet had gekregen en vandaag heb ik al een extra zak oats + geschenk + een stapeltje samples ter compensatie gekregen. Enorm bedankt en wat een top service!
Super, altijd goed. Graag gedaan. Fijne avond! :)

Ralf

Kan zo gauw niet vinden of deze vraag recent is gesteld: in januari gaven jullie aan dat de citrulline in februari weer te koop zou zijn. Helaas is dat niet het geval. Is er een indicatie te geven wanneer het wel binnenkomt? Alvast dank.

Kan zo gauw niet vinden of deze vraag recent is gesteld: in januari gaven jullie aan dat de citrulline in februari weer te koop zou zijn. Helaas is dat niet het geval. Is er een indicatie te geven wanneer het wel binnenkomt? Alvast dank.
Nee, we hadden inderdaad gehoopt dat deze vorige maand weer bestelbaar zou zijn bij onze leverancier. Helaas is dit niet het geval. Ik durf daarom nu ook geen uitspraak te doen, mochten we deze weer voorradig hebben, kun je deze vinden op onze site.

Ralf

Afgelopen vrijdag zou de perfect burn waarschijnlijk al binnen komen maar het is nu dinsdag en nog steeds niet weet je wanneer hij nou binnenkomt anders moet ik naar een andere vetburner gaan kijken.

michael

Is altijd beetje moeilijk met leveranciers. Loopt negen van de tien keer uit.

Afgelopen vrijdag zou de perfect burn waarschijnlijk al binnen komen maar het is nu dinsdag en nog steeds niet weet je wanneer hij nou binnenkomt anders moet ik naar een andere vetburner gaan kijken.

michael
We hadden inderdaad goede hoop dat het afgelopen dagen al binnen zou komen. Helaas is het er nog steeds niet, anders had ik het natuurlijk dircect weer op de site gezet. Wat de verwachtte levertijd is, is waarschijnlijk volgende week. Er zit een ingrediënt in wat vrij moeilijk leverbaar is. Ik ga er vanuit dat deze er volgende week weer is.

Ralf

b&f ik had een vraagje over de low carb vital drink.
Hoe moet je dit doseren? is 10ml aangegeven op de dop bijvoorbeeld of moet je dit op het oog doseren?

b&f ik had een vraagje over de low carb vital drink.
Hoe moet je dit doseren? is 10ml aangegeven op de dop bijvoorbeeld of moet je dit op het oog doseren?
Deze moet je heel erg op gevoel doseren. Ik heb het verleden wel eens in de shakebeker gedaan, per 700ml had ik volgens mij nog geen 5ml nodig. Ik bedekte de bodem en toen vond ik het al erg sterk. Ik zou aanraden om liever te weinig te nemen dan teveel, dan moet het zeker goedkomen. Dan is Vital drink erg genieten!

Ralf

oke bedankt voor de snelle reactie, zal het morgen maar eens bestellen dan. In de sportschool is het gratis drinken namelijk op, en kersen smaak was echt lekker. Hoop dat dit evengoed of zelfs beter smaakt!

oke bedankt voor de snelle reactie, zal het morgen maar eens bestellen dan. In de sportschool is het gratis drinken namelijk op, en kersen smaak was echt lekker. Hoop dat dit evengoed of zelfs beter smaakt!
Akkoord, altijd goed! :)

Ralf

Whey wéér duurder geworden, zal toch eens rond moeten zien bij de andere webwinkels dan.

Bedankt voor je bestelling. Morgen in huis! :thumbs:

Ralf

Heb jij een Track & Trace code ? De link die ik heb werkt niet;
Uw zoekopdracht kon op dit moment helaas niet tijdig en/of correct worden uitgevoerd.
Probeer de zoekopdracht specifieker in te voeren (bijv. met een kortere tijdspanne, een kleiner postcodegebied of een volledige barcode).

:D

Whey wéér duurder geworden, zal toch eens rond moeten zien bij de andere webwinkels dan.

nog steeds zo'n €8 goedkoper dan xxl :)
b&f kan er verder niks aan doen, globaal stijgen de prijzen voor melkpoeder dus whey wordt automatisch ook duurder om te maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven