Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt het dat iDeal een storing heeft? Ik kan mijn betaling maar niet bevestigen. Mijn bank is ING.
Volgens mij ligt het probleem bij ING. als ik inlog kan ik mijn saldo en transacties niet zijn en staat er een melding.

Helaas hier moet ik je corrigerenAls je de kilo prijs van B&F neemt kom je voor 10kg op € 162,25
Alsnog goedkoper dan xxl![]()
Heb vandaag de proteïne omelet en breakfast binnengekregen, direct de omelet geprobeerd, echt supermakkelijk te bereiden in een tefal pan met wat pam spray! Smaak is prima, lekker kruidig, denk ik ook erg lekker met een beetje ham of kaas, dit ga ik van de week proberen...Morgenochtend in ieder geval een proteïne breakfast![]()
Heb hem vanochtend ook maar even geprobeerd, naast de ingrediënten ben ik ook erg te spreken over de smaak! Succes ermee!Volgens mij ligt het probleem bij ING. als ik inlog kan ik mijn saldo en transacties niet zijn en staat er een melding.
Klopt het dat iDeal een storing heeft? Ik kan mijn betaling maar niet bevestigen. Mijn bank is ING.
Kan ik niets meer aan toevoegen!
Tim
---------- Post toegevoegd Wed 6 Mar 2013 om 20:16 ----------
KillBill! Goed te horen dat je zo te spreken bent over onze Protein Omelet! We zijn erg benieuwd naar je ervaringen met onze Protein BreakfastHeb hem vanochtend ook maar even geprobeerd, naast de ingrediënten ben ik ook erg te spreken over de smaak! Succes ermee!
Tim
---------- Post toegevoegd Wed 6 Mar 2013 om 20:18 ----------
Klopt inderdaad, hier hebben we meer mensen over gehoord, telefoon staat roodgloeiend! http://allestoringen.nl/overzicht/
We hopen dat dit zo snel mogelijk opgelost zal worden! Mochten we jullie ergens bij kunnen helpen horen wij dat uiteraard graag van jullie!
Tim

Bestelling weer gedaan.
Vrees wel dat ik juist te laat ben voor morgen te leveren? Kaartlezer werkte niet mee
(Ref: C796411 ) En weer een shakebeker er bij, mijn vorige is gestolen(?) op school...
Ging hier toen straks ook fout met betalen via Ideal ING![]()
laatst bestelling geplaatst en volgende dag gelijk binnen gekregen. Er miste alleen 100 fish oil soft gels. Even gebeld en er werd mij verteld dat ze ze na zouden sturen. En zowaar vandaag de 100 Fish oil soft gels binnen gekregen.
Super goeie service!!!

Ik ben teleurgesteld.Wil je mij je referentienummer per PM even sturen, dan zoek ik even uit met wie je contact hebt gehadVerdorie, bij mij ook. Mailtje gestuurd en werd mij gevraagd of ik wel goed in de doos heb gekeken?
Ja hallo, heb geen grabbeldoos gekregen of zo.Ik ben teleurgesteld.

Zojuist even 8kg Ultra Fine Oats besteld, goed spul![]()

Bedankt voor je bestelling. Vandaag al in huis!Ik ben ook weer heel wat euro's lichter
Had eerst 4.5KG mass protein van Bodylab maar toen ik die verpakking open deed stonk hij, echt niet normaal! Kan niet goed zijn :S Dus eigenlijk gewoon weg gegooid geld.
Dus gisteren meteen een flinke bestelling bij Body en Fit besteld![]()
Mocht je niet tevreden zijn over onze producten of heb je aanmerkingen, je kan me altijd hier een privé bericht sturen. Dan valt er in de meeste gevallen altijd iets te regelen. Weet zeker dat het je gaat bevallen, laat je het me weten wanneer je het hebt?
Deze klacht horen we helaas vaker. Daar wordt door de technische dienst van de POstNL aan gewerkt. Jouw status: 7-3-2013: Zending zit in afleverroute. Vandaag in huis!Ik kan de status van mijn zending niet bekijken..de link werkt niet.
Ref c785509