MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Probiotica

Welke probiotica raden jullie aan vanuit jullie assortiment (graag geen toevoegingen zoals maltrodextrine etc)?

En beste te gebruiken, op nuchtere maag vlak voor slapen, klopt dat?

grtz en bedankt,

dave

Er is een foutje in mijn bestelling gekropen, is het mogelijk deze te annuleren met ref.nummer C789591 zodat ik een nieuwe bestelling kan plaatsen? Ik deed deze vandaag dus hopelijk is deze nog niet verstuurd?

Kolo

Bestelling is al opgehaald door KIALA, je kunt de bestelling natuurlijk wel weer terug sturen naar ons:)

Nog steeds niets gehoord over mijn bestelling...

Bestelling C791753 gedaan om 21:54. Even kijken of B&F zich aan de claim houdt dat voor 22:00 besteld morgen in huis is! :)

Even een vraag ik ben van plan vitaminen en omega supplementen te kopen waarschijnlijk deze:
http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/vitamines-en-mineralen/body-fit-sportsnutrition/sports-multi/
http://www.bodyenfitshop.nl/vitamin...en/now-foods/super-omega-3-6-9/review/?page=2

Maar zijn deze eigenlijk van even goede kwaliteit als die van bij de apotheek? Want het prijsverschil is wel enorm.
Zijn er nadelen aan verbonden?

Alvast bedankt!

Mijn whey is ook weer besteld( C791318 ) weer eens een ander smaakje :)

Beter supplementeer je alleen omega 3. 6&9 krijg je al genoeg van binnen met normale voeding.

Klopt helemaal. Zodra de huidige voorraad Dexaprine uitverkocht is, komen we met de opvolger de XR. Echter is het zo dat beide versies exact hetzelfde zijn, enkel de verpakking is anders. De naam veranderd namelijk omdat ze in de US de "Dexaprine" hebben (andere formule) en voor Europa wordt het dan "Dexaprine XR". Echter is er aan de formule niets anders, enkel de verpakking en de naam.

Ralf

'k had er al wat over opgezocht, de inhoud is idd zo goed als hetzelfde, alleen is de XR wat gefinetuned zoals ze zeggen.
Versie 2 moest snel gemaakt worden ivm DMAA en ze hebben V2 wat aangepast in de vorm van alles wat geconcentreerder zo is bv de XR teruggeschroefd naar een 650mg ipv de 800+ van V2, dus terug iets kleindere pilletjes.

Ach gewoon 't zelfde maar alles wat beter op elkaar afgesteld (=lees :verwaarloosbaar) DUs iedereen genieten van de aanbieding :D, ik ga me alvast nog een potje bestellen.

Even een vraag ik ben van plan vitaminen en omega supplementen te kopen waarschijnlijk deze:
http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/vitamines-en-mineralen/body-fit-sportsnutrition/sports-multi/
http://www.bodyenfitshop.nl/vitamin...en/now-foods/super-omega-3-6-9/review/?page=2

Maar zijn deze eigenlijk van even goede kwaliteit als die van bij de apotheek? Want het prijsverschil is wel enorm.
Zijn er nadelen aan verbonden?

Alvast bedankt!

Mijn whey is ook weer besteld( C791318 ) weer eens een ander smaakje :)

Precies gewoon Marinol omega-3 nemen. Heb deze zelf ook en its all you need ;)

Vraagje, ben bezig met een nieuw voedingsschema op te stellen en wil hier in de ochtends Oats in zetten maar kan de voedingswaarde nergens van vinden?
En om de gebakken eitjes nog beetje gezond te houden wil ik ze bakken in PEM/PAM spray. Zijn hier ook voeidingswaarde van te vinden en hoeveel zou je ongeveer moeten spuiten in de pan?

Thanks

Volgens het systeem van Postnl is je bestelling onderweg en zal die vandaag worden afgeleverd;)

'k had er al wat over opgezocht, de inhoud is idd zo goed als hetzelfde, alleen is de XR wat gefinetuned zoals ze zeggen.
Versie 2 moest snel gemaakt worden ivm DMAA en ze hebben V2 wat aangepast in de vorm van alles wat geconcentreerder zo is bv de XR teruggeschroefd naar een 650mg ipv de 800+ van V2, dus terug iets kleindere pilletjes.

Ach gewoon 't zelfde maar alles wat beter op elkaar afgesteld (=lees :verwaarloosbaar) DUs iedereen genieten van de aanbieding :D, ik ga me alvast nog een potje bestellen.

Dat klopt inderdaad en we hebben nogal wat potjes dexaprine staan dus genoeg voorraad;)

Precies gewoon Marinol omega-3 nemen. Heb deze zelf ook en its all you need ;)

Heb je helemaal gelijk in, loopt trouwens als een trein de Marinol:)

Vraagje, ben bezig met een nieuw voedingsschema op te stellen en wil hier in de ochtends Oats in zetten maar kan de voedingswaarde nergens van vinden?
En om de gebakken eitjes nog beetje gezond te houden wil ik ze bakken in PEM/PAM spray. Zijn hier ook voeidingswaarde van te vinden en hoeveel zou je ongeveer moeten spuiten in de pan?

Thanks

De voedingswaarde van de Oats: http://www.bodyenfitshop.nl/carbs/k...sportsnutrition/ultra-fine-oats/ingredienten/

Voedingswaarden van de Pam: http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/afslankproducten/pam/pam-spray-pam-cooking-spray-olive-oil/

Je moet bij de pam spray zo'n 3 sec gebruiken;)

Laatst bewerkt:
Hoi, verkopen jullie geen Mammoth 2500 meer? Vorige keer een pot besteld maar nu zie ik hem precies niet meer staan op jullie site...
Gr

Vandaag de nieuwe vit-b formule binnengekregen. Klopt het dat de pot geen verwijderbare seal heeft en slechts voor ong 1/5e gevuld is? Het lijkt me nogal een overdreven grote pot voor de inhoud :) Heb niet geteld hoeveel soft caps erin zitten dus het zouden er best gewoon 180 kunnen zijn maar het lijkt veel minder.

Hoi, verkopen jullie geen Mammoth 2500 meer? Vorige keer een pot besteld maar nu zie ik hem precies niet meer staan op jullie site...
Gr
Dat klopt helemaal. Deze is helaas ontzettend moeilijk leverbaar en daardoor hebben wij het niet. De laatste keer toen we mammoth bestelde duurde het bijna een half jaar voordat we het geleverd hebben gekregen. Het is reeds opnieuw besteld, maar verwacht eigenlijk niet terug.:rolleyes: We hebben gelukkig genoeg goede alternatieven.
Vandaag de nieuwe vit-b formule binnengekregen. Klopt het dat de pot geen verwijderbare seal heeft en slechts voor ong 1/5e gevuld is? Het lijkt me nogal een overdreven grote pot voor de inhoud :) Heb niet geteld hoeveel soft caps erin zitten dus het zouden er best gewoon 180 kunnen zijn maar het lijkt veel minder.
Dat klopt helemaal. Het zijn inderdaad grote verpakkingen met een kleine inhoud.

Ralf

---------- Post toegevoegd Tue 5 Mar 2013 om 15:06 ----------

bannernieuwbinnen2.jpg

Protein Breakfast
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kenmerken Perfect Protein:
-Uniek High Protein ontbijt!
-Past in elk eiwitdieet
-Ideaal voor afslanken en spieren
-25 Gram hoogwaardige eiwitten per serving
-Klaar binnen seconden
-Zuivere kwaliteits eiwitten
-Alleen warm water toevoegen
-20 maal een heerlijk ontbijt
-€0.99 cent per ontbijt
-Licht verteerbaar en smaakt heerlijk!

Protein Omelet
Kenmerken Protein Omelet:
-Heerlijk van smaak
-Fijne kruiden!
-Gemakkelijk te bereiden
-Hoge kwaliteit eiwitten
-17 gram eiwit per serving
-Low carb en low fat
-Perfect voor spieren en dieet
-Klaar in 3 minuten

Vitamine B Formula
B-vitamines zijn belangrijk voor de energiehuishouding in je lichaam. Daarnaast hebben ze elk een eigen functie in het lichaam. De één ondersteunt bijvoorbeeld je huid en de weerstand, de ander juist je zenuwstelsel en denkvermogen. Vitamine B formule bevat extra goed opneembare softgel capsules in een verantwoorde dosering van 100% van de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid (ADH) per dag. Voor sporters en mensen met een verhoogde behoefte aan B-vitaminen.

Ralf

Omdat ik nog geen reactie heb op mijn pb.. Bij deze:

sirkevin zei:
Vanmiddag is mijn pakketje afgeleverd maar had er niet alles in zitten!!

Referentienr: c778691

Er zat maar 2000gr ultra fine oats in ipv 4000gr
En er misten 2 verpakkingen sports multi

Ik ben helaas op dit moment niet op de zaak, maar als je ons belt op 0513 - 683 068 en vraagt naar Rene. Dan brengt hij dit heel netjes voor je in orde. OOk namens mij mijn excuus voor 't ongemak

Ralf

Heb even gebeld en het word nagestuurd, thanks!

Ik heb nog steeds geen e-mail ontvangen dat het gestuurd is naar het "pakjegemak" adres waar mijn oorspronkelijke bestelling ook naar toe gestuurd is. Daarom nogmaals mijn vraag, waar is de nalevering nu? Het zou zonde zijn als deze dagenlang bij het postkantoor blijft staan...

Ik heb vorige week donderdag gebeld, dus ik ga er vanuit dat er al geleverd is?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven