Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er is een foutje in mijn bestelling gekropen, is het mogelijk deze te annuleren met ref.nummer C789591 zodat ik een nieuwe bestelling kan plaatsen? Ik deed deze vandaag dus hopelijk is deze nog niet verstuurd?
Kolo

Bestelling C791753 gedaan om 21:54. Even kijken of B&F zich aan de claim houdt dat voor 22:00 besteld morgen in huis is!![]()

Wat is je referentie nummer, ga ik het gelijk voor je uitzoeken
Bestelling is ingepakt en is meegegaan met de Post![]()
Top!Gisteravond het zoveelste pakketje besteld.Alleen na het verzend bericht van jullie, heb ik helemaal niets meer vernomen van nlpost waar mijn pakket is... Weten jullie hier meer van ?
Refnmr; C786958
Even een vraag ik ben van plan vitaminen en omega supplementen te kopen waarschijnlijk deze:
http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/vitamines-en-mineralen/body-fit-sportsnutrition/sports-multi/
http://www.bodyenfitshop.nl/vitamin...en/now-foods/super-omega-3-6-9/review/?page=2
Maar zijn deze eigenlijk van even goede kwaliteit als die van bij de apotheek? Want het prijsverschil is wel enorm.
Zijn er nadelen aan verbonden?
Alvast bedankt!
Mijn whey is ook weer besteld( C791318 ) weer eens een ander smaakje![]()
Klopt helemaal. Zodra de huidige voorraad Dexaprine uitverkocht is, komen we met de opvolger de XR. Echter is het zo dat beide versies exact hetzelfde zijn, enkel de verpakking is anders. De naam veranderd namelijk omdat ze in de US de "Dexaprine" hebben (andere formule) en voor Europa wordt het dan "Dexaprine XR". Echter is er aan de formule niets anders, enkel de verpakking en de naam.
Ralf
, ik ga me alvast nog een potje bestellen.Even een vraag ik ben van plan vitaminen en omega supplementen te kopen waarschijnlijk deze:
http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/vitamines-en-mineralen/body-fit-sportsnutrition/sports-multi/
http://www.bodyenfitshop.nl/vitamin...en/now-foods/super-omega-3-6-9/review/?page=2
Maar zijn deze eigenlijk van even goede kwaliteit als die van bij de apotheek? Want het prijsverschil is wel enorm.
Zijn er nadelen aan verbonden?
Alvast bedankt!
Mijn whey is ook weer besteld( C791318 ) weer eens een ander smaakje![]()

'k had er al wat over opgezocht, de inhoud is idd zo goed als hetzelfde, alleen is de XR wat gefinetuned zoals ze zeggen.
Versie 2 moest snel gemaakt worden ivm DMAA en ze hebben V2 wat aangepast in de vorm van alles wat geconcentreerder zo is bv de XR teruggeschroefd naar een 650mg ipv de 800+ van V2, dus terug iets kleindere pilletjes.
Ach gewoon 't zelfde maar alles wat beter op elkaar afgesteld (=lees :verwaarloosbaar) DUs iedereen genieten van de aanbieding, ik ga me alvast nog een potje bestellen.

Precies gewoon Marinol omega-3 nemen. Heb deze zelf ook en its all you need![]()

Vraagje, ben bezig met een nieuw voedingsschema op te stellen en wil hier in de ochtends Oats in zetten maar kan de voedingswaarde nergens van vinden?
En om de gebakken eitjes nog beetje gezond te houden wil ik ze bakken in PEM/PAM spray. Zijn hier ook voeidingswaarde van te vinden en hoeveel zou je ongeveer moeten spuiten in de pan?
Thanks

Hoi, verkopen jullie geen Mammoth 2500 meer? Vorige keer een pot besteld maar nu zie ik hem precies niet meer staan op jullie site...
Gr

Heb niet geteld hoeveel soft caps erin zitten dus het zouden er best gewoon 180 kunnen zijn maar het lijkt veel minder.
Dat klopt helemaal. Deze is helaas ontzettend moeilijk leverbaar en daardoor hebben wij het niet. De laatste keer toen we mammoth bestelde duurde het bijna een half jaar voordat we het geleverd hebben gekregen. Het is reeds opnieuw besteld, maar verwacht eigenlijk niet terug.Hoi, verkopen jullie geen Mammoth 2500 meer? Vorige keer een pot besteld maar nu zie ik hem precies niet meer staan op jullie site...
Gr
We hebben gelukkig genoeg goede alternatieven. Dat klopt helemaal. Het zijn inderdaad grote verpakkingen met een kleine inhoud.Vandaag de nieuwe vit-b formule binnengekregen. Klopt het dat de pot geen verwijderbare seal heeft en slechts voor ong 1/5e gevuld is? Het lijkt me nogal een overdreven grote pot voor de inhoudHeb niet geteld hoeveel soft caps erin zitten dus het zouden er best gewoon 180 kunnen zijn maar het lijkt veel minder.
Aaah damn, dat wist ik niet! thanks for the info![]()
Hmm wat nu ...

sirkevin zei:Vanmiddag is mijn pakketje afgeleverd maar had er niet alles in zitten!!
Referentienr: c778691
Er zat maar 2000gr ultra fine oats in ipv 4000gr
En er misten 2 verpakkingen sports multi
Ik ben helaas op dit moment niet op de zaak, maar als je ons belt op 0513 - 683 068 en vraagt naar Rene. Dan brengt hij dit heel netjes voor je in orde. OOk namens mij mijn excuus voor 't ongemak
Ralf
Heb even gebeld en het word nagestuurd, thanks!