XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wanneer beginnen jullie met Walden Farms?

Heb Prongelijk foutje gemaakt met mijn bestelling ik wil ideal gebruiken, niet vooruitbetalen

Heb een mailtje gestuurd met de info

kan je dan niet beter een nieuwe bestelling maken met dezelfde producten en gewoon ideal selecteren, is voor B&F misschien wel makkelijk ;)

Heb Prongelijk foutje gemaakt met mijn bestelling ik wil ideal gebruiken, niet vooruitbetalen

Heb een mailtje gestuurd met de info

Mailtje is binnen, je kunt nu alsnog een nieuwe bestelling onder ideal plaatsen. Verwijderen wij de vooruitbetaling;)

Jullie hebben 2 Cissus producten maar deze zijn beide uitverkocht. Komen die nog binnen?

Ze komen wel weer terug, precieze datum kan ik helaas niet geven! Ga in ieder geval maar uit van 2 weken.

Wanneer beginnen jullie met Walden Farms?

Kan ik je helaas geen duidelijkheid over geven, zal mijn collega van de inkoop eens vragen die zal er zijn rond 8.30:)

kan je dan niet beter een nieuwe bestelling maken met dezelfde producten en gewoon ideal selecteren, is voor B&F misschien wel makkelijk ;)

Dat is inderdaad het makkelijkste:D

Gaat de Dexaprine eruit? Hij staat bij op=op...

Is er een stofje in de huidige versie verboden? Dus een nieuwe versie met minder werkzame stoffen? Of een nieuwe versie die verbeterd is?

Nee niks aan de hand met deze dexaprine, dit word de 'Europese' versie van dexaprine. De dexaprine XR, zoals die gaat heten, is zo goed als hetzelfde als de dexaprine die we nu aanbieden;)

Vandaag een review op de site geplaatst voor 'Whey Protein Exclusive (Stevia)'.

Hoe krijgen jullie het weer voor elkaar. Klontert niet, niet te zoet en proeft verrassend goed naar pure chocolade. Volgende keer weer een emmer, dat is simpel.

Ik ben nog vergeten te vermelden dat de prijs goed is en 'gezoet door Stevia' een pre is. Zet er maar bij als dat nog lukt!

-Snakeman

Vandaag een review op de site geplaatst voor 'Whey Protein Exclusive (Stevia)'.

Ik ben nog vergeten te vermelden dat de prijs goed is en 'gezoet door Stevia' een pre is. Zet er maar bij als dat nog lukt!

-Snakeman

Komt helemaal goed, bedankt voor je positieve feedback:D

Hey,

Stom vraagje :P

Ik had onlangs een variety pack gekocht van afslank eiwit om de smaken te proeven.
Afslank eiwit gaf me een vrij dikke massa met water wat me wel beviel.
Geeft whey perfection me ook die dikkere massa zoals afslank eiwit?

Hey,

Stom vraagje :P

Ik had onlangs een variety pack gekocht van afslank eiwit om de smaken te proeven.
Afslank eiwit gaf me een vrij dikke massa met water wat me wel beviel.
Geeft whey perfection me ook die dikkere massa zoals afslank eiwit?

Stomme/domme vragen bestaan niet;)
Afslank eiwit is een stuk dikker dan whey perfection, dat is dan ook de bedoeling van afslank eiwit. Dit product word vooral gebruikt als maaltijdvervanger:)

Die Tribulus Max zijn daar al reviews over?
En die amerikaanse Dexaprine XR bevat Rauwolfia Serpentina lees ik, krijgen we een aangepast versie of is Rauwolscine nu legaal in .nl?

Laatst bewerkt:
bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

Tribulus Max
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Protein Hot Choco

Transform

Creatine Ethyl Ester

100% Premium Mass Gainer

Protein Soup

Total protein: 4.5kg voor 40 euro.
wat zijn de eiwit verhoudingen erin verwerkt? en is het al bestelbaar?

Total protein: 4.5kg voor 40 euro.
wat zijn de eiwit verhoudingen erin verwerkt? en is het al bestelbaar?

Total protein is nog niet te bestellen, vanaf maandag is dit mogelijk;)
Ga voor de verhoudingen meteen contact opnemen met de producent, kom hier later op terug.

Laatst bewerkt:
Dat is een mooi prijsje moet ik zeggen.. Wordt een shake daarvan (in water) dik?

Weer een nieuwe shake voor een mooi prijsje:D
De shake is kwa dikte te vergelijken met de perfect protein, het is een niet al te dikke shake!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven