Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weer een nieuwe shake voor een mooi prijsje
De shake is kwa dikte te vergelijken met de perfect protein, het is een niet al te dikke shake!

Even Marinol Omega 3 360 stuks besteld voor moeders
Uw referentienummer is: C799335

Super, fantastisch om te horen. Vital Drink is inderdaad een heerlijke frisse drankvandaag me pakketje ontvangen zeer snelle levering weer.
De low carb vital drink smaakt erg lekker en met 1fles kan je wel ff door gaan. Goede vervanger voor frisdranken. Weinig kcal koolhydraten en vetten en toch heerlijk om te drinken![]()
Bedankt voor je bestelling. Dan is je moeder voorlopig weer even zoet met de Omega-3 Marinol®.Even Marinol Omega 3 360 stuks besteld voor moeders
Uw referentienummer is: C799335
Morgen in huis!Ik heb echt zin in Total Protein, dat gaat een toppertje worden.Thanks, net een emmer whey perfection binnen, en maandag nog een pot total protein erbij.. ik kom niets te kort!![]()
Super, altijd goed. Goed de tabbladen rechts in de gaten houden!Hoeveel KH zitten er in 100g van http://www.bodyenfitshop.nl/carbs/koolhydraten-alle/body-fit-sportsnutrition/ultra-fine-oats/?
Misschien dat ik er overheen lees maar kan het niet vinden
nevermind, zag het ingredienten tab over het hoofd

Ga ik voor je oplossen. Morgen in huis!Bestelling binnen: C796150
Jullie moeten mensen écht gaan leren tellen of leren lezen, want weer een potje te weinig ontvangen......
2 potjes melatonin besteld, en er zit er maar eentje in de doos. Weet niet wat het is, maar volgens mij van de laatste vijf bestellingen is er niet één goed gegaan.![]()

Bedankt voor je complimenten!Haha nice, vrijwel identiek aan de whey perfection, maar wel 20eu goedkoper (10 shakes minder)
Klopt inderdaad, dat is al even geleden. Helaas door de marges kunnen we op Whey voorlopig geen stuntaanbiedingen meer doenVind het weer lang geleden dat de whey perfection in de weekaanbieding is geweest!![]()
Zeker niet op een topproduct zoals Whey Perfection.De Total Protein is nu in een introductieaanbieding, helaas kan ik niet beloven dat deze prijs blijft. Reken er in eerste instantie niet op, aangezien dit van heel veel factoren af hangtWord het een echte aanbieding prijs of houden jullie het product op die prijs? (total protein)

Haha nice, vrijwel identiek aan de whey perfection, maar wel 20eu goedkoper (10 shakes minder)
Even een vraag over die buisjes met aminozuren (eigen merk), op de verpakking staat dat ze gekoeld bewaard moeten worden. In de koelkast of is huistemperatuur ook goed?

Als ik die Total Protein nu bestel wordt het morgen gwn bezorgd?

Met alle respect voor het product maar het gaat toch niet om vrijwel identieke producten ? Prijsverschil is prachtig maar je krijgt wel iets anders dan whey perfection.
(vraag aan B&F)

Total protein is nog niet te bestellen, vanaf maandag is dit mogelijk
Ga voor de verhoudingen meteen contact opnemen met de producent, kom hier later op terug.
A la Perfect proteinHoe dik wordt die total protein? Vergelijkbaar met Perfection? Of dikker?