Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste BodyenFit,

paar vraagjes:
- ben ten eerste erg benieuwd naar de verhouding van eiwitten in total protein. Dus hoeveel van elk van de 6 eiwitten er procentueel in zit. (Snap het als jullie dit niet helemaal willen weggeven).
- daarnaast een vraag over dexaprine. Deze staat nu onder OP=OP, betekent dit dat hij uit het assortiment wordt gehaald? Zo ja, komt deze ooit nog terug of komt er een vervanger voor (behalve perfect burn en ripped).

Alvast erg bedankt!

Edit: lees paar berichten terug over de nieuwe 'europese' dexaprine. Kunnen jullie hier iets specifieker over zijn?

Laatst bewerkt:
Alvast erg bedankt!

Edit: lees paar berichten terug over de nieuwe 'europese' dexaprine. Kunnen jullie hier iets specifieker over zijn?

Volgens mij werd er geen moer veranderd aan de inhoud (of vrijwel niks) En dat de naam Dexaprine XR wordt. Vandaar de op=op d8 ik:D

Beste BodyenFit,

paar vraagjes:
- ben ten eerste erg benieuwd naar de verhouding van eiwitten in total protein. Dus hoeveel van elk van de 6 eiwitten er procentueel in zit. (Snap het als jullie dit niet helemaal willen weggeven).
- daarnaast een vraag over dexaprine. Deze staat nu onder OP=OP, betekent dit dat hij uit het assortiment wordt gehaald? Zo ja, komt deze ooit nog terug of komt er een vervanger voor (behalve perfect burn en ripped).

Alvast erg bedankt!

Total Protein: snap dat jullie alles willen weten:D Total Protein is geen topsegment als Whey Perfection of Perfect Protein. Het bevat een behoorlijk deel plantaardige eiwitten (zo'n 40% Soja Iso en 10% Tarwe). Daardoor is de smaak ook minder vind ik. Aan de andere kant heb je door deze 6 eiwitten te mixen best een mooie Proteine voor een hele leuke prijs. Om tussendoor voordelig eiwitten aan te vullen en ik denk voor mensen met minder budget is deze tijden ook een uitkomst. Ik denk naast het topsegment een goede aanvulling in ons assortiment. Ben ook benieuwd of hier markt voor is, lijkt mij wel. Net als met alles, als jullie het een mooi product vinden dan blijft het en anders niet.
De verhouding weggeven is aan de ene kant een beetje lastig omdat je dat meteen de hele formule weggeeft (en geloof mij de concurrentie kijkt hier elke dag:D) Aan de andere kant niet meer dan logisch dat jullie dat willen weten. De eerste run hebben we groot ingekocht en deze gaat met mini marge weg, ook om snel te testen wat onze klanten vinden en of jullie bijvoorbeeld de smaak goed genoeg vinden. Zelf twijfel ik daar een beetje aan omdat het toch anders is als Whey... Voor ons belangrijk om te weten.

Dexaprine: deze gaat niet weg. We hebben gewoon veel ingekocht en kunnen daardoor een mooie prijs maken. " EU" betekend dat deze in Europa is toegestaan (100% direct bij iForce vandaan, wij zijn de enige officiele importeur).

---------- Post toegevoegd Sat 9 Mar 2013 om 07:47 ----------

Volgens mij werd er geen moer veranderd aan de inhoud (of vrijwel niks) En dat de naam Dexaprine XR wordt. Vandaar de op=op d8 ik:D

Klopt.

---------- Post toegevoegd Sat 9 Mar 2013 om 07:48 ----------

Hoe dik wordt die total protein? Vergelijkbaar met Perfection? Of dikker?

Wel iets dikker.:) Tussen Micellar en Perfect Protein in:)

Laatst bewerkt:
total protein

Total protein bevat plantaardige eiwitten? Welk. Nut heeft dit, aangezien ze toch niet mee tellen voor spieropbouw of ben ik mis? Indien niet is total protein wel de moeite, denk ik.

Total protein bevat plantaardige eiwitten? Welk. Nut heeft dit, aangezien ze toch niet mee tellen voor spieropbouw of ben ik mis? Indien niet is total protein wel de moeite, denk ik.

Ja, zo'n 50%, ongeveer 40% Soja en 10% Tarwe. Het nut is hoofdzakelijk dat daarmee een lagere prijs bereikt kan worden. Het is geen topsegment als Whey Perfection en Perfect Protein maar kan dit in deze tijden misschien voor veel mensen een uitkomst zijn. Dat is waar wij ook benieuwd naar zijn. Mensen kunnen het als vaste " budget" Proteine nemen of bijvoorbeeld als shake voor tussendoor overdag naast een topsegment product als Whey Perfection of Perfect Prot.
Net anders als met andere eiwitten, tellen gewoon mee. Zo bieden we voor ieder wat wil en zo kan iedereen zijn keuze maken. (die gedachte zit erachter)..

Laatst bewerkt:
Doen jullie goed in deze "crisis" tijd dacht ik zo. Iedereen heeft weinig geld te makken, maar geeft wel veel uit aan jullie producten haha !

Ik krijg vandaag sample pakket Isolaat perfection en Perfect protein binnen. ook Ultra Micronized BCAA powder.

Ik doe aan intermittent fasting dus neem met fasted trainingen BCAA's. Ik kan dan het beste op trainigsdagen rondom me traingingen Isolaat Perfection nemen en op rustdagen en voor slapen perfect protein?

Thx voor de altijd goede service en advies!

Doen jullie goed in deze "crisis" tijd dacht ik zo. Iedereen heeft weinig geld te makken, maar geeft wel veel uit aan jullie producten haha !

Ik krijg vandaag sample pakket Isolaat perfection en Perfect protein binnen. ook Ultra Micronized BCAA powder.

Ik doe aan intermittent fasting dus neem met fasted trainingen BCAA's. Ik kan dan het beste op trainigsdagen rondom me traingingen Isolaat Perfection nemen en op rustdagen en voor slapen perfect protein?

Thx voor de altijd goede service en advies!

Klopt wel wat je zegt helaas, steeds meer mensen hebben minder geld. Het risico is er ook dat Whey nog duurder gaat worden, dan willen we voor mensen met minder budget een alternatief hebben. In die zin willen we ook wat vooruit denken. We zien wel, iedereen kan zo bij ons zijn eigen keuze maken. De eiwit-tijdstippen is helemaal goed zo:)

Gelukkig hebben jullie altijd scherpe tarieven, ik hoef niet meer verder te zoeken naar een ander alternatief ! Ik ben erg benieuwd naar de Perfect Protein en Isolaat perfection. Ik ben bang dat ik enigzins lactose intolerant ben. Van het vele Whey Perfection en Micellar Casein zijn de gasvormingen echt niet normaal meer te noemen :( . Met het zuiverdere eiwitgehalte en snellere opname hoop ik zo minder last er van te krijgen. Tijd zal het leren :)

Gelukkig hebben jullie altijd scherpe tarieven, ik hoef niet meer verder te zoeken naar een ander alternatief ! Ik ben erg benieuwd naar de Perfect Protein en Isolaat perfection. Ik ben bang dat ik enigzins lactose intolerant ben. Van het vele Whey Perfection en Micellar Casein zijn de gasvormingen echt niet normaal meer te noemen :( . Met het zuiverdere eiwitgehalte en snellere opname hoop ik zo minder last er van te krijgen. Tijd zal het leren :)

Ja, zal zeker een stuk moeten helpen. :) Dank voor de complimenten!

De perfection gaat je zeker bevallen man :) Heb zelf al jaren de smaak banaan en hij is echt top!

De eerste run hebben we groot ingekocht en deze gaat met mini marge weg, ook om snel te testen wat onze klanten vinden en of jullie bijvoorbeeld de smaak goed genoeg vinden. Zelf twijfel ik daar een beetje aan omdat het toch anders is als Whey... Voor ons belangrijk om te weten.

Om te testen en om die twijfel weg te nemen, dan zou je zeggen dat er ook samples van komen? Is dat zo?? :)

Wat is nou het grootste verschil tussen Ripped,Dexaprine en Perfect Burn?

Om te testen en om die twijfel weg te nemen, dan zou je zeggen dat er ook samples van komen? Is dat zo?? :)

We krijgen eerst een behoorlijke hoeveelheid grotere verpakkingen. Afhankelijk van de reacties daarna ook 2kg verpakkingen. Samples behoren dan ook tot de mogelijkheden. Nu nog niet helaas.

---------- Post toegevoegd Sat 9 Mar 2013 om 13:18 ----------

Wat is nou het grootste verschil tussen Ripped,Dexaprine en Perfect Burn?

In de basis inderdaad redelijk hetzelfde. Ripped is iets simpeler met relatief veel stimulanten. Dexa en Perfect bevatten wel iets andere ingredienten waardoor het persoonlijk kan zijn waar je het beste op reageert . Op papier bevat Perfect Burn denk ik wel de beste ingrediënten.

Snelle levering zeg, gisteren 19h voor de eerste keer besteld en deze morgen 10.30h reeds aangekomen.
Enkel jammer dat de proefverpakking blijkbaar ontbrak, maar dat is uiteraard maar een detail.

Snelle levering zeg, gisteren 19h voor de eerste keer besteld en deze morgen 10.30h reeds aangekomen.
Enkel jammer dat de proefverpakking blijkbaar ontbrak, maar dat is uiteraard maar een detail.

Top en bedankt voor je bestelling, verder stuur ik je nog even een pm ;).

Hoe bedoel je precies de smaak valt wat tegen van Total protein?
Is hij minder zoet? Of hoe moet ik me dat voorstellen?
Voordat ik 8 kilo bestel zou ik dat toch graag willen weten :)

Hoe bedoel je precies de smaak valt wat tegen van Total protein?
Is hij minder zoet? Of hoe moet ik me dat voorstellen?
Voordat ik 8 kilo bestel zou ik dat toch graag willen weten :)

De smaak van 100 % soja proteïnen is slechts "unbearable". Net als alle plantaardige eiwitten. Ik denk dat 50% Milk eiwitten de smaak niet compleet kunnen neutraliseren. De nadelen van soja en tarwe eiwit zijn ook bekend. You get what you pay for.

Die Ultra Fine Oats zijn wel echt ideaal. Hoef gelijk geen rijst te eten en het zorgt er voor dat een shake gelijk een stuk voedzamer is en je geen honger meer hebt waardoor het perfect is voor op het werk/school en zeker voor die prijs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven