XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die Ultra Fine Oats zijn wel echt ideaal. Hoef gelijk geen rijst te eten en het zorgt er voor dat een shake gelijk een stuk voedzamer is en je geen honger meer hebt waardoor het perfect is voor op het werk/school en zeker voor die prijs

heb zelf ook ultra fine oats en meng ze ook door men whey perfection, inderdaad ideaal voor op het werk als extra om 2uur ofzo
zit zelf enkel nog wat te zoeken naar mengverhouding..

Hoe bedoel je precies de smaak valt wat tegen van Total protein?
Is hij minder zoet? Of hoe moet ik me dat voorstellen?
Voordat ik 8 kilo bestel zou ik dat toch graag willen weten :)

Dit komt omdat er andere eiwitbronnen in zitten en de structuur is iets anders, hierdoor ontstaat een andere smaak. (iets minder zoet):)

---------- Post toegevoegd Sat 9 Mar 2013 om 14:43 ----------

Die Ultra Fine Oats zijn wel echt ideaal. Hoef gelijk geen rijst te eten en het zorgt er voor dat een shake gelijk een stuk voedzamer is en je geen honger meer hebt waardoor het perfect is voor op het werk/school en zeker voor die prijs

De ultra-fine-oats is inderdaad een top product:D.

Kunne jullie mij de voedingswaarden van Mucletech 100% Premium Mass Gainer geven?

Bedankt voor het uitgebreide antwoord op mijn vraag over total protein en dexa :) erg fijn.
xxx

Yo BnF

Ben vast niet 1ste die het gevraagd heeft, maar jullie hebben de verpakkingen van Micellar Cassein aangepast zie ik? Nu 2kg ipv van 1.5 kg, maar komt de 4.5kg verpakking nog wel terug?

Gelukkig hebben jullie altijd scherpe tarieven, ik hoef niet meer verder te zoeken naar een ander alternatief ! Ik ben erg benieuwd naar de Perfect Protein en Isolaat perfection. Ik ben bang dat ik enigzins lactose intolerant ben. Van het vele Whey Perfection en Micellar Casein zijn de gasvormingen echt niet normaal meer te noemen :( . Met het zuiverdere eiwitgehalte en snellere opname hoop ik zo minder last er van te krijgen. Tijd zal het leren :)

zelfde probleem heb nu de hydrolisaat en idd minder last van gasvorming

Gelukkig hebben jullie altijd scherpe tarieven, ik hoef niet meer verder te zoeken naar een ander alternatief ! Ik ben erg benieuwd naar de Perfect Protein en Isolaat perfection. Ik ben bang dat ik enigzins lactose intolerant ben. Van het vele Whey Perfection en Micellar Casein zijn de gasvormingen echt niet normaal meer te noemen :( . Met het zuiverdere eiwitgehalte en snellere opname hoop ik zo minder last er van te krijgen. Tijd zal het leren :)

Oh, daarom stinken ze zo erg vandaag haha, echt vervelend is dat. Zodra die op is Isolate Perfection inslaan. :)

Bedankt voor het uitgebreide antwoord op mijn vraag over total protein en dexa :) erg fijn.
xxx

Graag gedaan:)

Yo BnF

Ben vast niet 1ste die het gevraagd heeft, maar jullie hebben de verpakkingen van Micellar Cassein aangepast zie ik? Nu 2kg ipv van 1.5 kg, maar komt de 4.5kg verpakking nog wel terug?

Nee, waarschijnlijk alleen 2kg;)

zelfde probleem heb nu de hydrolisaat en idd minder last van gasvorming

Klopt. Heb je minder last van bij een isolaat of hydrolisaat:D

Eldert

@Bodyenfit
Op de site lees ik dat de hoeveelheid van, Kre-Alkalyn (Creatine Concentrate) Labrada, 240 tabs is.
Het plaatje geeft aan 120 tabs. Hoeveel zijn het er nu werkelijk?

En hoeveel Kre-Alkalyn zit er in een tab van All American?

Aangezien de rembourskosten serieus zijn gestegen heb ik deze keer, voor de eerste maal, met bancontact betaald.
Hopelijk verloopt via deze weg ook alles even correct en vlot ;D.
ReferentienummerC802730.

Aangezien de rembourskosten serieus zijn gestegen heb ik deze keer, voor de eerste maal, met bancontact betaald.
ReferentienummerC802730.

Binnen 3 of 5 dagen heb je u pakket .

En het is niet body en fit zijn schuld .

Yust to let u know

Net weer een bestelling geplaatst. Ben benieuwd naar de producten!
Het zou wel leuk zijn als de kado's een keer veranderen of uitbreiden :)
C802836

@Bodyenfit
Op de site lees ik dat de hoeveelheid van, Kre-Alkalyn (Creatine Concentrate) Labrada, 240 tabs is.
Het plaatje geeft aan 120 tabs. Hoeveel zijn het er nu werkelijk?

En hoeveel Kre-Alkalyn zit er in een tab van All American?
Hier kom ik ik zo even op terug!:)
ReferentienummerC802730.
Uw bestelling is goed bij ons doorgekomen. Wij versturen uw bestelling vandaag !

Net weer een bestelling geplaatst. Ben benieuwd naar de producten!
Het zou wel leuk zijn als de kado's een keer veranderen of uitbreiden :)
C802836
Op kort termijn zal er niet veel veranderen op de kado's. Natuurlijk zijn wij hier wel mee bezig en suggesties zijn altijd welkom !:)

René

Heb 9 maart een mail gekregen met de bevestiging dat mijn bestelling is verzonden maar de track n trace link werkt niet.

Enig idee hoe ik dit oplos en hoe ik kan zien wanneer mijn bestelling aan komt?

Ref nr: C792842

bedankt!

De vanaf 99 euro kado's mag dat niet veranderd worden naar vanaf 69 euro ofzo..., of werken met een puntensysteem bvb 1 punt per schijf van 30 euro, en met die punten kan je dan kiezen tussen alle kado's.
Ik bestel bijna maandelijks maar nooit boven 99 euro...
En ik wil zo graag een shirt... snif snif snif...

Heb 9 maart een mail gekregen met de bevestiging dat mijn bestelling is verzonden maar de track n trace link werkt niet.

Enig idee hoe ik dit oplos en hoe ik kan zien wanneer mijn bestelling aan komt?

Ref nr: C792842

bedankt!
Dat klopt helemaal. Wij hebben 9 maart jouw bestelling hier voorbereid en klaar gemaakt. Zodra deze overgedragen is aan de postNL (vanmiddag gaat de eerste zending weg) dan kun je deze traceren. Als je morgenochtend kijkt, dan zie je direct een status update.
De vanaf 99 euro kado's mag dat niet veranderd worden naar vanaf 69 euro ofzo..., of werken met een puntensysteem bvb 1 punt per schijf van 30 euro, en met die punten kan je dan kiezen tussen alle kado's.
Ik bestel bijna maandelijks maar nooit boven 99 euro...
En ik wil zo graag een shirt... snif snif snif...
Dat snap ik helemaal. Pm me voor je volgende bestelling even, dan ga ik eens kijken of ik wat voor je kan regelen. Daarnaast is dat puntsysteem een heel goed idee. Zoals mijn collega net zei, we willen in de toekomst naar een beter en mooi iets, maar daaraan wordt gewerkt. Dat is ook iets voor langer termijn. :)

Ralf

bestelling

net weer ff bestelling gedaan (Uw referentienummer is: C803244). Nu maar weer hopen dat ze er wat extra samples in stoppen :D

Mega bestelling gedaan, voor mijn doen dan

Maak er maar wat moois van

Uw referentienummer is: C803462

Ben bijna weer door m'n whey perfection heen, is het ook mogelijk om een sample van de smaak Tropical te ontvangen? Ik zie dat deze in het variety pack zit maar ik ben al bekend met de meeste smaken, vandaar dat ik wel benieuwd ben naar Tropical.

Alvast bedankt :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven