Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Totale binnengekregen top!

Ook bedankt voor de body fat caliper. Kom er enkel wat laag bij uit als ik meet en er wordt gepeinsd dat ik zo'n 2 % hoger zit. Leuk dat ik ook dat 2de sampeltje kreeg omdat de code niet werkte. Enkel spijtig dat het 2x peach/mango had gehoopt 2 verschillende te kunnen proeven. Iig afwachten hoe het smaakt want heb het nog nooit geproefd die peach/mango. :)

Anyway bedankt!

Kunnen jullie niet een Pre-wo supp maken met het volgende?

Beta Alanine 3.2g
Acetyl-L-Carnitine 2g
N-Acetyl-Tyrosine 2g
L-Carnitine L-Tartrate 2g
Caffeine Anhydrous 200mg
Norvaline 200mg

en Citrulline Malate als aparte supp verkopen? (dus enkel Citrulline Malate)

Had Mass Perfection chocolade besteld toen het net uit kwam, maar was niet erg onder de indruk van de smaak. Toch maar weer 4,4 kg. besteld dinsdag, deze keer vanille. Smaakt erg goed, een stuk minder 'oatsig'. Ben er weer blij mee, ga deze er zeker in houden, geen Lean Gain meer voor mij.

Totale binnengekregen top!

Ook bedankt voor de body fat caliper. Kom er enkel wat laag bij uit als ik meet en er wordt gepeinsd dat ik zo'n 2 % hoger zit. Leuk dat ik ook dat 2de sampeltje kreeg omdat de code niet werkte. Enkel spijtig dat het 2x peach/mango had gehoopt 2 verschillende te kunnen proeven. Iig afwachten hoe het smaakt want heb het nog nooit geproefd die peach/mango. :)

Anyway bedankt!
Graag gedaan! We doen altijd ons best om aan alle wensen te voldoen, alleen lukt dit helaas niet altijd. Echter, als je de Peach/Mango geprobeerd hebt, ben je echt blij dat je nogmaals deze smaple hebt gekregen. Whey Perfection is echt top! :zuip:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

---------- Post toegevoegd Fri 15 Mar 2013 om 13:42 ----------

Kunnen jullie niet een Pre-wo supp maken met het volgende?

Beta Alanine 3.2g
Acetyl-L-Carnitine 2g
N-Acetyl-Tyrosine 2g
L-Carnitine L-Tartrate 2g
Caffeine Anhydrous 200mg
Norvaline 200mg

en Citrulline Malate als aparte supp verkopen? (dus enkel Citrulline Malate)
Citrulinne melate komt weer terug voorradig. Enkel weet ik niet hoelang dit nog gaat duren. Daarnaast weet ik dat er voor op korte termijn (enkele maanden) weer een nieuwe pre-workout aan zit te komen. Wordt zeker weer een toppertje:cool:
Had Mass Perfection chocolade besteld toen het net uit kwam, maar was niet erg onder de indruk van de smaak. Toch maar weer 4,4 kg. besteld dinsdag, deze keer vanille. Smaakt erg goed, een stuk minder 'oatsig'. Ben er weer blij mee, ga deze er zeker in houden, geen Lean Gain meer voor mij.
Bedankt vor je complimenten over de Mass Perfection. We krijgen heel veel goede reacties over de kwaliteit en smaak. De combinatie van Oats, Rice en Palatinose is echt onverslaanbaar merken we. Iedereen kiest ervoor. Daarnaast zijn we continu bezig om veel producten te verbeteren en hebben we de oats nog fijner laten maken. Vandaar je deze als nog beter ervaart. Lekker gainen! :thumbs:
Kenmerken Mass Perfection:
-Ongeëvenaard in de opbouw van spiermassa
-Elke shake laat je spieren groeien!
-Pure kwaliteit en dat merk je
-Alleen de allerbeste eiwitten en aminozuren!
-De 4 allerbeste koolhydraten
-Bomvol vitamines en bouwstoffen
-Vrijwel vrij van suikers

Ralf

Snap dat het vervelend is, voordat je volgende keer gaat bestellen wil je dan met ons contact opnemen en vragen naar Niels. Zal ik je een mooi voorstel doen:)

Niels
Ik vind gewoon dat ik daar niet voor heb betaald.. Als je whey met appel wil, moet je toch ook geen met aardbei krijgen? Ik zag dat de nieuwe versie er was, waar ik op wachtte. Ik bestel en krijg de oude versie?

Ik vind gewoon dat ik daar niet voor heb betaald.. Als je whey met appel wil, moet je toch ook geen met aardbei krijgen? Ik zag dat de nieuwe versie er was, waar ik op wachtte. Ik bestel en krijg de oude versie?
Ik stuur je even een bericht met nadere uitleg! :)

Ralf

bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

CreaPure Creatine
500 gram - €11.90

Perfect Burn + Gratis Vetmeter

60 Tabletten (2maand) + Gratis vetmeter twv 6.90 - €19.90

[Link niet meer beschikbaar]
180 tabletten - €7.90

[Link niet meer beschikbaar]
40 Doseringen - €33.90

Maltodextrine Pure

1000 gram - €2.50

Fusion Pro
5LB (63 shakes) - €34.90

Goed weekend allen! :)

Ralf

Net nog eens een bestelling gedaan, best wel een tijdje geleden dus weet niet hoe het zit met samples nzo?
In de opmerkingen heb ik gevraagd of het mogelijk is om een dexaprine sample omdat ik het effect wel eens wil ervaren.

Verder 4kg whey + anabolic zma gekocht :) Ben benieuwd of die zma men slaap verbetert!

ReferentienummerC813053

Net nog eens een bestelling gedaan, best wel een tijdje geleden dus weet niet hoe het zit met samples nzo?
In de opmerkingen heb ik gevraagd of het mogelijk is om een dexaprine sample omdat ik het effect wel eens wil ervaren.

Verder 4kg whey + anabolic zma gekocht :) Ben benieuwd of die zma men slaap verbetert!

ReferentienummerC813053
Bedankt voor je bestelling. Gaan we verwerken, morgen in huis. Bij elke bestelling vanaf 15 euro kun je al kiezen voor een gratis sample. Helaas hebben we op dit moment geen Dexaprine samples, mochten we ze weer krijgen vind je deze op de site. Deze staan altijd op de cadeaupagina.

Ralf

Vandaag bestelling binnengekregen. Alles compleet alleen jammer dat alles onder de poeder zat. De sample was gescheurd.. Niet echt fijn om na je beulentraining alles schoon te moeten maken..

Bedankt voor je bestelling. Gaan we verwerken, morgen in huis. Bij elke bestelling vanaf 15 euro kun je al kiezen voor een gratis sample. Helaas hebben we op dit moment geen Dexaprine samples, mochten we ze weer krijgen vind je deze op de site. Deze staan altijd op de cadeaupagina.

Ralf

Ik ben vanuit Belgie + met voorafbetaling betaald dus zal wel 6-7 dagen duren :p

ReferentienummerC813053

Laat even weten hoe de ZMA je bevalt, altijd benieuwd naar de ervaring van medegebruikers :)

Vandaag bestelling binnengekregen. Alles compleet alleen jammer dat alles onder de poeder zat. De sample was gescheurd.. Niet echt fijn om na je beulentraining alles schoon te moeten maken..

Oepsss:rolleyes: Sorry!

Ik ben vanuit Belgie + met voorafbetaling betaald dus zal wel 6-7 dagen duren :p

Klopt, had het net gezien. Duurt een paar daagjes langer. In ieder geval bedankt voor je bestelling!:)

Laat even weten hoe de ZMA je bevalt, altijd benieuwd naar de ervaring van medegebruikers :)

Zijn wij ook wel benieuwd naar;)

Eldert

Gebeurt niet vaak dat zoiets scheurt. Zal de postbode wel geflikkerd(no disrespect, hard working peeps) hebben. Hier neem je dit foontje nog ff aan bode? :army:

With special thx to our sponsor. :mc:

Yes sir. :study:

Laatst bewerkt:
Vandaag de hele dag thuisgebleven om mijn bestelling te ontvangen, en niemand gezien. Ik doe de track and trace, zegt die dat de bestelling onderweg is. Doe het nu opnieuw en zegt de site dat de code niet meer bestaat. Is nu al de tweede keer dat de leverancier me zo iets lapt.

Update: de track and trace werkt terug, en pakket is nog altijd onderweg. Is balen want het weekend is lang.

Laatst bewerkt:
Heb deze morgen alles ontvangen!

Ja, ik vind het k*t! Blijf je de hele dag thuis, boodschappen doen en zo uitgesteld tot morgen. Ging normaal een cadeau gaan kopen in Blokker voor mijn dochter, zoals ik haar had beloofd, maar niks gezien. Het is trouwens niet de eerste keer, en dat is nog het rotst!

Gebeurt niet vaak dat zoiets scheurt. Zal de postbode wel geflikkerd(no disrespect, hard working peeps) hebben. Hier neem je dit foontje nog ff aan bode? :army:

With special thx to our sponsor. :mc:

Yes sir. :study:

Klopt, kunnen wij helaas niks aan doen:rolleyes:

Vandaag de hele dag thuisgebleven om mijn bestelling te ontvangen, en niemand gezien. Ik doe de track and trace, zegt die dat de bestelling onderweg is. Doe het nu opnieuw en zegt de site dat de code niet meer bestaat. Is nu al de tweede keer dat de leverancier me zo iets lapt.

Update: de track and trace werkt terug, en pakket is nog altijd onderweg. Is balen want het weekend is lang.

Heb je zeer waarschijnlijk morgen in huis, zaterdag wordt er ook gewoon geleverd;)

Super!:)

Eldert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven