Joepie, mag ik morgen ook weer de hele dag thuisblijven. Lucky me.
Je moet juist weggaan zal die klote bezorger leren, kan hij nog een keer terug komen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Sorry, kunnen wij ook niks aan doen. Is aan de bezorger..
Eldert
Weet ik, maar als de klanten je dit vaker melden, dan wordt het eens tijd met jouw bezorger een praatje te slaan.

Ik heb geen buren! Ik woon op het platteland met in de verste verte geen buren.Als je niet thuis bent geven ze het toch gewoon aan de buren...waar maak je je druk om?
Pakje gemak is enkel in Nederland, niet?
Ik heb geen buren! Ik woon op het platteland met in de verste verte geen buren.
---------- Post toegevoegd Fri 15 Mar 2013 om 22:53 ----------
Je hebt gelijk, daaraan mag wat gebeuren. Zeker als het niet de eerste keer gebeurt. Ik woon zelf ook op het platteland en woon een redelijk stuk van de weg. De chauffeur is ook vaak te beroerd om het pakketje te komen afleveren. Heel frustrerend en je opmerking is zeker begrijpelijk. Beter zou zijn geweest dat ze betaald krijgen per geleverd pakket, misschien doen ze dan meer hun bestJa, ik vind het k*t! Blijf je de hele dag thuis, boodschappen doen en zo uitgesteld tot morgen. Ging normaal een cadeau gaan kopen in Blokker voor mijn dochter, zoals ik haar had beloofd, maar niks gezien. Het is trouwens niet de eerste keer, en dat is nog het rotst!
In ieder geval, wil je heel even in het kort ditzelfde samen met je referentienummer mailen naar ralf@bodyenfitshop... dan dien ik maandagochtend direct een klacht voor je in.Heee Heljen!! Dat is lang geledenHoi B&F.
Komt de agmatine van jullie huismerk nog terug binnen of is hij blijvend uitverkocht?
Agmatine staat zeker nog in de plannen om deze opnieuw op te nemen in ons assortiment. Helaas kan ik de levertijd niet aangeven, maar je vindt het vanzelf weer op de website!Bedankt voor je bestelling. Ik ga er vanuit dat deze op tijd binnen komt. Als je een verzendbevestiging hebt gehad, weet je het zeker. In dat geval morgen in huis. Uit mijn hoofd durf ik niet precies te zeggen wat het verschil is, volgens mij zit het in de opname ervan. Zou ik maandag even voor je moeten naslaan als je dit wiltHad me vergist in hoeveel omega ik nog had dus op de valreep nog een bestelling gedaan (C813731) hopen dat ie nu op tijd binnenkomt. Meteen ook nog wat dingen voor acne meebesteld aangezien de roa niet echt aanslaat. Wat biergist & zinc. Je had alleen gluconaat & picolinate, gluconaat was al uitverkocht dus maar de picolinate genomen, maar maakt dat nog uit? wat is het verschil precies tussen de twee?

Klopt inderdaad. We werken wel met Kiala in België, maar dat raad ik zeker af. Vanaf het moment dat de betaling is duurt het gemiddeld 3-5 werkdagen voordat het bij de afhaallocatie ligt. Het laatste kwartaal van dit jaar verwachten we ook dat postNL in samenwerking met de Karwei/bouwmarkten in België afhaallocaties gaat creëren. DIt zou de ideale oplossing zijn. Binnen 24u je pakket afhalen op jouw gewenste locatie. Zodra ik daar concrete informatie over heb, laten we dat natuurlijk direct weten!Ik heb geen buren! Ik woon op het platteland met in de verste verte geen buren.
---------- Post toegevoegd Fri 15 Mar 2013 om 22:53 ----------
Je bent me net voor

Ik heb geen buren! Ik woon op het platteland met in de verste verte geen buren.