XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor uw bestelling

Uw referentienummer is: C810661

Magnificent en Whey perfection :-)

zag dat c4 uitverkocht is wanneer komt deze weer binnen

Ik heb het even voor je uitgezocht, Het is namelijk zo dat de nieuwe versie (2.0) nog niet beschikbaar is bij de Europese leverancier van bsn. We hopen deze zo snel mogelijk beschikbaar te hebben.;)
Ik had eigenlijk special besteld om te nieuwe versie te hebben, aangezien het al veranderd was op de site..
Eigenlijk niet wat ik wou maargoed.

hee ralf, ipv de 3 in 1 shaker, zit er een normale shakebeker bij of zo'n shaker pro. Ik gebruik alleen die 3 in 1 ivm handig meenemen enzo. Beetje onhandig weer jammer genoeg, rest is gelukkig helemaal in orde.

Gaan we meteen voor je oplossen, als je dit dan bij een volgende bestelling aangeeft bij opmerking doen we de 3 in 1 shaker er extra bij!

Vraagje, B&F, en ik hoop op een eerlijk/correct antwoord:

Als het buiten vriest, is er dan de garantie dat supplementen vorstvij vervoerd worden, of kunnen jullie dat niet garanderen?
Bij voorbaat dank!

Ze worden in een vrachtwagen/busje vervoert (verwarmt en al), je kunt er dus vanuit gaan dat dit vorstvrij gebeurt. Er word goed voor de pakketjes gezorgt;)

Bedankt voor uw bestelling

Uw referentienummer is: C810661

Magnificent en Whey perfection :-)

Bedankt voor je bestelling:D

zag dat c4 uitverkocht is wanneer komt deze weer binnen

Helaas niet op korte termijn, namelijk ook uitverkocht bij onze leverancier. Kan nog 3 tot 4 weken duren!

---------- Post toegevoegd Thu 14 Mar 2013 om 16:26 ----------

Ik had eigenlijk special besteld om te nieuwe versie te hebben, aangezien het al veranderd was op de site..
Eigenlijk niet wat ik wou maargoed.

Snap dat het vervelend is, voordat je volgende keer gaat bestellen wil je dan met ons contact opnemen en vragen naar Niels. Zal ik je een mooi voorstel doen:)

Niels

van casseine kreeg ikzelf al na 1-2 shakes hele erge krampen en buikpijn+diarree. Voor mij niet weer..
Dit dus en mijn eiwitten zijn ook omhoog gegooid sinds een paar weken. Als mijn pot op is zal ik even Isolate inslaan. Daar reageer je wel goed op? Ik kan 't me even zelf niet meer herinneren haha.

Dit dus en mijn eiwitten zijn ook omhoog gegooid sinds een paar weken. Als mijn pot op is zal ik even Isolate inslaan. Daar reageer je wel goed op? Ik kan 't me even zelf niet meer herinneren haha.

Ik heb nog nooit isolate als pot gekocht dus dat weet ik niet.. Whey perfection heb ik t ook, maar dan is t nog wel te verdragen. Kga binnenkort dus ook de total protein proberen om deze reden als hier niet te veel casein in zit in vergelijking met de whey perfection? Kan b&f daar antw op geven? Gebruik tegenwoordig ook peptopro na de training om deze reden en yoghurt eet ik ook nog amper vergeleken met eerst.

Ik heb nog nooit isolate als pot gekocht dus dat weet ik niet.. Whey perfection heb ik t ook, maar dan is t nog wel te verdragen. Kga binnenkort dus ook de total protein proberen om deze reden als hier niet te veel casein in zit in vergelijking met de whey perfection? Kan b&f daar antw op geven? Gebruik tegenwoordig ook peptopro na de training om deze reden en yoghurt eet ik ook nog amper vergeleken met eerst.

Als je dan ook niet goed tegen lactose kunt zou je eens kunnen kijken naar isolaat naturel, dit is nagenoeg vrij van lactose;)
In de tot protein zit nog redelijk wat caseine, zou dit dan niet aanraden!

Pakketje binnen!

Voor 4 maanden vitamines, en een huidplooimeter (Toch wel overpriced 6,75 voor een stukkie plastic, maargoed - je hoeft het ook maar eenmaal te kopen).

Toch een leuke verassing dat er een Zalando 10 euro kortingsbon in de doos zat, een werknemer toevallig verloren?
Daar zal moeders wel blij van worden.

Thanks!

Samen met Tropinol XP :) We hopen dat we daarmee ook een leuke combi deal kunnen maken.

Ralf

---------- Post toegevoegd Thu 14 Mar 2013 om 18:43 ----------

Pakketje binnen!

Voor 4 maanden vitamines, en een huidplooimeter (Toch wel overpriced 6,75 voor een stukkie plastic, maargoed - je hoeft het ook maar eenmaal te kopen).

Toch een leuke verassing dat er een Zalando 10 euro kortingsbon in de doos zat, een werknemer toevallig verloren?
Daar zal moeders wel blij van worden.

Thanks!
Haha, volgens mij zat deze random bij onze post. Soms heb je van die creatieve collega's hè:D

Ralf

12,5 euro voor betalen via Rembours :o

Vorige keer was het nog 4,5 euro ofzo...

Subtotaal (incl. BTW):€ 57,80
Verzendkosten GRATIS
Rembours € 12,50
TOTAAL € 70,30

Laatst bewerkt:
12,5 euro voor betalen via Rembours :o

Vorige keer was het nog 4,5 euro ofzo...

Subtotaal (incl. BTW):€ 57,80
Verzendkosten GRATIS
Rembours € 12,50
TOTAAL € 70,30

Klopt, helaas heeft PostNL de prijzen van rembourszendingen omhoog gegooit. In Nederland 7.50Eu en in Belgie dus 12.50Eu, helaas zijn deze dusdanig verhoogd dat wij een extra bijdrage van jullie moeten vragen. Als je bijvoorbeeld kiest voor MrCash, Paypal oid ben je veel voordeliger uit en is daarintegen ook nog eens veiliger.

Niels

Laatst bewerkt:
Na een stuk of 2-3 maanden door m'n 4,4kg Mass Perfection heen. Beviel goed maar dit keer toch wat anders namelijk Total Protein. Ben benieuwd, kwam goed uit dat er op dit moment een mooie introductie prijs is. Als ik het vergelijk met de rest dan is het vrijwel gelijkwaardig, behalve prijs:hoeveelheid dan :)

Ondertussen zit ik rond de 92,5kg, in de afgelopen maanden ong. 1kg/maand aangekomen geloof ik. In ieder geval goed op weg naar de 100kg maar het is nog een lange weg.

EDIT: Zie trouwens in m'n signature dat ik 18 Januari 89,4kg was dus in 2 maanden een vooruitgang van 3kg. Nu maar even updaten en dan zie ik over een tijdje wel weer hoe het er voor staat.

Na een stuk of 2-3 maanden door m'n 4,4kg Mass Perfection heen. Beviel goed maar dit keer toch wat anders namelijk Total Protein. Ben benieuwd, kwam goed uit dat er op dit moment een mooie introductie prijs is. Als ik het vergelijk met de rest dan is het vrijwel gelijkwaardig, behalve prijs:hoeveelheid dan :)

Ondertussen zit ik rond de 92,5kg, in de afgelopen maanden ong. 1kg/maand aangekomen geloof ik. In ieder geval goed op weg naar de 100kg maar het is nog een lange weg.

Veel succes met de weg naar de 100kg, niet makkelijk natuurlijk maar met de juiste voeding en supplementen moet het haalbaar zijn:D

Veel succes met de weg naar de 100kg, niet makkelijk natuurlijk maar met de juiste voeding en supplementen moet het haalbaar zijn:D
Zo snelle reactie :P Ondertussen kwam ik erachter dat ik hier nog wat bij hield in mn signature.

(Uit andere post)
EDIT: Zie trouwens in m'n signature dat ik 18 Januari 89,4kg was dus in 2 maanden een vooruitgang van 3kg. Nu maar even updaten en dan zie ik over een tijdje wel weer hoe het er voor staat.

Met mijn lengte van 1,97m is 100kg toch haalbaarder dan voor de meeste mensen :P Maarja gewicht is niet alles maar is toch wel een leuk doel.

Zo snelle reactie :P Ondertussen kwam ik erachter dat ik hier nog wat bij hield in mn signature.

(Uit andere post)

Met mijn lengte van 1,97m is 100kg toch haalbaarder dan voor de meeste mensen :P Maarja gewicht is niet alles maar is toch wel een leuk doel.

Daarom, de jongens die hier DBB bij houden trainen ook allemaal. We weten dus dat het niet zo makkelijk is om een bepaald gewicht te halen en dan wel zo dat het vetpercentage ook niet de pan uit reist;)

Niels

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven