MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hebben mensen die over het algemeen gevoelig zijn voor jeugdpuistjes en of acné al ervaringen met de 'Total Protein' eiwitshake? De prijs verschilt namelijk flink met de Isolaat.

Laatst bewerkt:
Hebben mensen die over het algemeen gevoelig zijn voor jeugdpuistjes en of acné al ervaringen met de 'Total Protein' eiwitshake? De prijs verschilt namelijk flink met de Isolaat.

Misschien kan je dit eens navragen in het topic van total protein, daar hebben mensen het specifiek over dit product:)

Heb daarstraks weer een bestelling geplaats. Hopenlijk heb ik het morgen. 500 gram peptopro, 1kg dextrose, animal pack. :D

Hey Ralf/Niels, toevallig al wat meer nieuws over dat blog? :o

:thumbs: Is blijkbaar wel flink uitgelopen!
(had in augustus contact met Ilco)
Het blog loopt op dit moment inderdaad uit, er komen telkens belangrijke projecten tussendoor (verhuizing etc) waardoor het op een iets langere baan geschoven is. Zodra er een definitieve data is, laat ik het hier weten! :) Eventueel ook met een lijstje van personen die graag willen bloggen.

Ralf

Bestelling gedaan, Mass perfection, zak ultra fine oats en een shaker. Hopen dat de shaker en de kado shaker er nu wel beide inzitten. Vorige keer ging dit mis :-(

C812029

Hebben jullie nog een aanrader onder de eiwitrepen trouwens?

Gisteren binnengekomen, mooi op tijd natuurlijk maar helaas geen extra samples bij gedaan om keer wat nieuws te proberen :(
Zodra we leuke en nieuwe goodies hebben, zorgen we dat alles op de site staat. Zodat je hier uit kunt kiezen:cool: Graag gedaan, succes ermee!
Bestelling gedaan, Mass perfection, zak ultra fine oats en een shaker. Hopen dat de shaker en de kado shaker er nu wel beide inzitten. Vorige keer ging dit mis :-(

C812029

Hebben jullie nog een aanrader onder de eiwitrepen trouwens?
Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes verwerken. Morgen in huis! :) De shakebeker e.d. zitten erbij :)
Heb Sports Multi gekocht ( http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/vitamines-en-mineralen/body-fit-sportsnutrition/sports-multi/)
Het zijn wel beste pillen, ik vroeg me dus af of ik ze moet doorslikken. Of dat het van die bruisdingen zijn.
En of het mogelijk was hem gewoon door midden te breken en dan in 2 keer te nemen.

Bvd
Het zijn inderdaad vrij grote tabbletten, maar je kan ze gerust door tweeën breken en vervolgens innemen. Geen enkel probleem. :)

Ralf

Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes verwerken. Morgen in huis! :) De shakebeker e.d. zitten erbij :)

Ralf

Toppie! Als mn whey op is komt er snel nog een bestelling jullie kant op. Prima service en ook top dat je via hier goed contact onderhoud! Keep up the good work daar :D

Mooie introductiekorting op Total Protein. Enig idee hoe lang die nog voor 40 euro wordt verkocht? Moet namelijk nog een week wachten voor ik nieuwe supps kan bestellen.

Dave

Mooie introductiekorting op Total Protein. Enig idee hoe lang die nog voor 40 euro wordt verkocht? Moet namelijk nog een week wachten voor ik nieuwe supps kan bestellen.

Dave
Dave, ik ga er vanuit dat deze sowieso nog wel 2-3 weken voor deze prijs blijft. Mocht onverhoopt de prijs toch hoger worden, stuur me dan een berichtje, dan krijg je deze alsnog voor deze prijs van mij.:) Total Protein Aanbieding

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Whey Isolaat

Die bounty is super jongens
Die Nutella mocht wat meer naar chocola en minder naar hazelnoot smaken

But good stuff !

Waarom geeft iedereen ref nummer? Is er nog een speciale aanbieding via DBB?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven