ricardob
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hebben mensen die over het algemeen gevoelig zijn voor jeugdpuistjes en of acné al ervaringen met de 'Total Protein' eiwitshake? De prijs verschilt namelijk flink met de Isolaat.

Heb daarstraks weer een bestelling geplaats. Hopenlijk heb ik het morgen. 500 gram peptopro, 1kg dextrose, animal pack.![]()

Hey Ralf/Niels, toevallig al wat meer nieuws over dat blog?![]()

Helaas nog niet, komen hier morgen op terug ga dan eerst met Ralf overleggen![]()
Het blog loopt op dit moment inderdaad uit, er komen telkens belangrijke projecten tussendoor (verhuizing etc) waardoor het op een iets langere baan geschoven is. Zodra er een definitieve data is, laat ik het hier weten!Is blijkbaar wel flink uitgelopen!
(had in augustus contact met Ilco)
Eventueel ook met een lijstje van personen die graag willen bloggen.
Zodra we leuke en nieuwe goodies hebben, zorgen we dat alles op de site staat. Zodat je hier uit kunt kiezenGisteren binnengekomen, mooi op tijd natuurlijk maar helaas geen extra samples bij gedaan om keer wat nieuws te proberen![]()
Graag gedaan, succes ermee!Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes verwerken. Morgen in huis!Bestelling gedaan, Mass perfection, zak ultra fine oats en een shaker. Hopen dat de shaker en de kado shaker er nu wel beide inzitten. Vorige keer ging dit mis :-(
C812029
Hebben jullie nog een aanrader onder de eiwitrepen trouwens?
De shakebeker e.d. zitten erbij 
Het zijn inderdaad vrij grote tabbletten, maar je kan ze gerust door tweeën breken en vervolgens innemen. Geen enkel probleem.Heb Sports Multi gekocht ( http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/vitamines-en-mineralen/body-fit-sportsnutrition/sports-multi/)
Het zijn wel beste pillen, ik vroeg me dus af of ik ze moet doorslikken. Of dat het van die bruisdingen zijn.
En of het mogelijk was hem gewoon door midden te breken en dan in 2 keer te nemen.
Bvd

Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes verwerken. Morgen in huis!De shakebeker e.d. zitten erbij
Ralf

Ik doe enorm mijn bestToppie! Als mn whey op is komt er snel nog een bestelling jullie kant op. Prima service en ook top dat je via hier goed contact onderhoud! Keep up the good work daar![]()
Dankje!Dave, ik ga er vanuit dat deze sowieso nog wel 2-3 weken voor deze prijs blijft. Mocht onverhoopt de prijs toch hoger worden, stuur me dan een berichtje, dan krijg je deze alsnog voor deze prijs van mij.Mooie introductiekorting op Total Protein. Enig idee hoe lang die nog voor 40 euro wordt verkocht? Moet namelijk nog een week wachten voor ik nieuwe supps kan bestellen.
Dave
Total Protein AanbiedingDave, ik ga er vanuit dat deze sowieso nog wel 2-3 weken voor deze prijs blijft. Mocht onverhoopt de prijs toch hoger worden, stuur me dan een berichtje, dan krijg je deze alsnog voor deze prijs van mij.![]()
Altijd goed!
Super, dankjewel. Smaak is altijd heel persoonlijk, maar gelukkig weten we heel vaak een goed product neer te zetten. Dankjewel! Isolaat PerfectionWhey Isolaat
Die bounty is super jongens
Die Nutella mocht wat meer naar chocola en minder naar hazelnoot smaken
But good stuff !