MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
ook hier mist iets

het is wel een kado, maar de whey perfection sample ontbreekt. Gebeurd helaas de laatste tijd wel vaker.
Maar goed, tis idd een extraatje!!!

Wat is er gebeurd met de grote voordeelverpakking Casseine whey van het huismerk?

@ B&F Is het al bekend wanneer jullie agmatine terug is?

Gisteren besteld, vandaag om 11uur ontvangen :O (in België)

alles correct in orde zoals altijd! :) .. (alleen het doosje met sport vitaminen was wat ingedeukt maar kan geen kwaad ;) )

@ B&F Is het al bekend wanneer jullie agmatine terug is?

Durf ik helaas nog geen uitspraak over te doen, als het bekent is laten we het direct weten!:)

---------- Post toegevoegd Sat 16 Mar 2013 om 17:16 ----------

Gisteren besteld, vandaag om 11uur ontvangen :O (in België)

alles correct in orde zoals altijd! :) .. (alleen het doosje met sport vitaminen was wat ingedeukt maar kan geen kwaad ;) )

Top, altijd goed om te horen. :D

Van de week bestellingske geplaatst: mijn watermeloen was op ;)
Van de gelegenheid gebruik gemaakt om eens de Perfection bars te bestellen. Komen er in de toekomst nog smaken bij?

Van de week bestellingske geplaatst: mijn watermeloen was op ;)
Van de gelegenheid gebruik gemaakt om eens de Perfection bars te bestellen. Komen er in de toekomst nog smaken bij?

We zijn inderdaad druk bezig met nieuwe smaken van de perfection bars, enkel durf ik nog geen datum te zeggen. ;)

18u00, niemand gezien. Als die maandag komt krijgt die een tik op z' kop. Ik deed die bestelling, 1 klein potje, twee dagen geleden rond 10u00 's morgens en nog niks.

kansloos ben jij zeg, yasmine

kansloos ben jij zeg, yasmine

Waar moei jij je mee? Ga met je legoblokjes spelen.

---------- Post toegevoegd Sat 16 Mar 2013 om 18:25 ----------

Het werd geleverd. Altijd zeer tevreden over de producten EN de service van B&F, maar die leverancier hier in mijn gemeente, die moet dringend eens een andere bijverdienste zoeken.

Waar moei jij je mee? Ga met je legoblokjes spelen.

---------- Post toegevoegd Sat 16 Mar 2013 om 18:25 ----------

Het werd geleverd. Altijd zeer tevreden over de producten EN de service van B&F, maar die leverancier hier in mijn gemeente, die moet dringend eens een andere bijverdienste zoeken.

Probeer in het vervolg eens een Kiala ophaalpunt. Het duurt wat langer, maar je hoeft er niet voor thuis te blijven. Ze laten je weten wanneer je bestelling in het punt er is en wanneer je er kan omkomen. Geen gezeik met leveranciers.

Hallo B&F,

ik ben van plan jullie creatine (creapure) te gebruiken. Nu vroeg ik mij af, kan ik die aanbevolen 5gr. gerust elke dag innemen tot de pot leeg is of is het toch beter om eens enkele weken/maanden te stoppen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven