XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
De ultra fine oats die jullie nu in stock hebben, tot wanneer zijn die goed? Dan weet ik hoeveel ik tegelijk kan bestellen.
Deze zijn houdbaar tot 7-2014.
tijdens mijn werk rij ik wel eens langs jullie distributiecentrum, kun je daar ook langs gaan om dingen te kopen of alleen in de winkels? :D mooi gebouw wel
Ons nieuwe pand is echt mooi he! :) We zijn er daarom ook heel erg blij hiermee. Je kan hier ook gerust langskomen :)
Oh nog een ding, mijn overgrootvader is 99 jaar (wordt 100 in september :) ) en zoals iedereen weet heeft het lichaam op die leeftijd eigenlijk niet veel zin meer. Hij is vaak moe en heeft ook last van spierpijn. Mankeert verder niets, gebruikt ook geen medicijnen (buiten ibuprofen) en volgens de dokters is het gewoon ouderdom. Is er niets simpels dat ik hem zou kunnen geven? Heb hem een tijd geleden op vitamine d laten prikken en dat was aan de lage kant dus had al vit d3 gekocht, nu heeft tie een week geleden weer geprikt en z'n d3 gehalte is nu gewoon goed maar spierpijn/vermoeidheid is niet echt minder geworden.
In dat geval zou ik altijd aanraden om erbij te sporten, ondanks zijn oude leeftijd, gezond eten en eventueel wat extra eiwitten :)
Komt de Ultra-Micronized BCAA poeder ook weer in de smaak Tropic Fruit?
We verwachten ze inderdaad wel weer, durf alleen niet te zeggen hoelang dit gaat duren.
Ik heb vandaag Strong eens gepakt (op een nuchtere maag) en ik voelde iets dat ik de afgelopen 3 jaar niet meer had gehad bij een pre workout. Ik ga dit een maand proberen en dan een review maken.
B&F, bedankt dat je de leverancier aangepord hebt. Nogmaals, jullie service stond nooit ter sprake.
Bedankt voor je complimenten, waardeer ik! :) Weet zeker dat de Strong! je gaat bevallen.
De visolie van muscle pharm kan ik niet bestellen maar staat niet op uitverkocht?
Deze is op dit moment helaas uitverkocht, Marinol Omega-3 is een heel goed alternatief.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Komen de protein pancakes in zakjes niet meer binnen ?
Nee, op korte termijn verwachten wij deze helaas niet meer terug voorradig.
Spam is een verzamelnaam voor ongewenste berichten. denk na al die berichten de meeste jou berichten ongewenst vinden met je mooie e-stats:)

ONTOPIC:
Vraagje voor body en fit. Komt de smaak tropical milkshake ook bij andere eiwitpoeders dan perfect protein. vind deze namelijk de lekkerste smaak die ik geproefd heb
Bedankt voor je complimenten. De nieuwe smaken zijn enorm lekker en zijn we erg trots op. Zowel als de Perfect Protein als Whey Perfection.

Ralf

* Krijgen jullie, en zo ja wanneer, ook nog andere smaken voor dymatize ISO-100?
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/whey-proteine/dymatize/whey-hydrolisaat-iso-100/

Ze zijn er bijv ook in cookie-cream en aardbei als ik me niet vergis

* Verkopen jullie ook een keukenweegschaal? Ik meende dat ik die ergens had gezien (kan ook bij andere onlinefitnessshop zijn geweest), maar kan hem niet meer vinden.

Alvast bedankt
Klopt helemaal. Zover ik weet is de cookies sowieso onderweg, die verwachten wij zeker eind deze week of begin volgende week weer. Wij verkopen helaas geen keukenweegschalen. Ons focus ligt op supplementen en willen daarin in elke klasse het beste product aanbieden:cool:

Ralf

[Link niet meer beschikbaar]

Oke bedankt. Welke smaken hebben jullie nog meer? En wanneer komen die ongeveer binnen denk je?

En nog een vraag als dat kan. Verkopen jullie ook losse scheplepels? DIe je zeg maar voor je shake gebruikt, die lepels. Kun je die ook los erbij kopen? Vind ik handig om bijvoorbeeld makkelijk telkens (evenveel) muesli/rijst in een schaaltje te doen

Oke bedankt. Welke smaken hebben jullie nog meer? En wanneer komen die ongeveer binnen denk je?

En nog een vraag als dat kan. Verkopen jullie ook losse scheplepels? DIe je zeg maar voor je shake gebruikt, die lepels. Kun je die ook los erbij kopen? Vind ik handig om bijvoorbeeld makkelijk telkens (evenveel) muesli/rijst in een schaaltje te doen
Op dit moment hebben we enkel banaan, chocolade en vanille. Zoals in mijn bericht hiervoor aangegeven, eind deze week en anders volgende week. De zending uit de VS is in ieder geval onderweg :) Helaas verkopen wij geen losse maatscheppen.

Ralf

Oke dankjewel

'Muscle Protect' is helaas uitverkocht. Is dit tijdelijk of komt er een nieuw product voor in de plaats? In beide gevallen, wanneer verwacht je dat ik het kan bestellen? Ben er zeer tevreden mee maar bijna op de bodem! ;)

Ik heb een vraagje over Ultra Fine Oats. Wat is het verschil tussen dit product en havermout uit de winkel (wat je ook in de blender kan doen)?

Ik heb een vraagje over Ultra Fine Oats. Wat is het verschil tussen dit product en havermout uit de winkel (wat je ook in de blender kan doen)?
Er is geen verschil. Dit is enkel gemalen havermout, dit hoef je niet meer in de blender te doen :)

Ralf

Nice leuke actie zeker nu er zoveel vraag naar is

Zag net dat de vit D3 als presentje mee kan komen.
Top idee mensen!

Rubber grip pads on jullie assortiment zou wel cool zijn ;-)

Nice leuke actie zeker nu er zoveel vraag naar is
Super dankjewel! :)
Ralf, 2 kleine vraagjes:
- wanneer komt deze weer op voorraad? http://www.bodyenfitshop.nl/creatine/creatine-luxe-blends/olimp-supplements/creatine-xplode/

- wat zit er nog allemaal nog meer in? per dosering (van 10gr) zit er 3,5gr creatine.
Durf ik helaas niet aan te geven, wanneer deze weer komt. Olimp is namelijk ontzettend lastig leverbaar. Daarnaast is elke dosering 5 gram, waarvan 3,5gram creatine. De laatste anderhalve gram wordt waarschijnlijk gebruikt voor fructose om het product een smaak te geven.
Zag net dat de vit D3 als presentje mee kan komen.
Top idee mensen!
Dankjewel! :) De D3 zie ik nu bij elke bestelling staan. Loopt als een trein!
Rubber grip pads on jullie assortiment zou wel cool zijn ;-)
Hebben we gehad. We hopen bij de volgende levering van Chiba deze weer te hebben.

Ralf

Als er over 3 dagen weer loon is zal hij ook bij mijn bestelling staan

Ben benieuwd wanneer de vesten weer binnenkomen, eindelijk in complete b&f outfit :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven