MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is er aan de hand als er bij de track&tracecode 'voor ontvangst is een handtekening vereist' staat?
Is het dan aangeboden geweest maar niet aangenomen of?
Bedankt alvast.

Heb daarstraks weer wat besteld, heb gevraagt om een vanille sample van whey perfection hopenlijk zit deze er bij =p

Wat is er aan de hand als er bij de track&tracecode 'voor ontvangst is een handtekening vereist' staat?
Bedankt alvast.
Dat betekent dat iemand voor pakketje moet tekenen, jij of jouw buren. Sommige kunnen gewoon afgeleverd worden en jij moet nergens voor tekeken, sommige weer niet.

Heel vaag idd, bij mij staat er ook altijd handtekening vereist maar ik moet nooit tekenen :roflol:

Het staat er pas sinds een paar uur.
Heb donderdagavond om 22.02 besteld (wilde nog voor 22.00 uur, wilde betaling niet meewerken, was ineens uitgelogd, winkelmandje leeg, dus uiteindelijk te laat).
Uiteindelijk geen probleem, want vandaag was er toch ook heel de dag iemand op mijn werk aanwezig (waar ik het laat afleveren).
Zag hier mensen uit België die het vandaag aangekregen hebben, een vriend had vrijdag besteld, ook vandaag aangekregen en bij mij is er niets.. Geen briefje maar ook geen doos, niemand heeft iets gezien.

Goodmorning all :D

Dat betekent dat iemand voor pakketje moet tekenen, jij of jouw buren. Sommige kunnen gewoon afgeleverd worden en jij moet nergens voor tekeken, sommige weer niet.
Ja... misschien bij de buren aangeboden dat ze dachten dat het jij het was, dus bij het verkeerde nummer aangebeld.

Mijn buurvrouw van de blok(appartement) was beneden aan de deur en die heeft ondertekend en het aangenomen. Ben blij dat het een brave vrouw is maar als het een mindere goeie buur is dan is het wel dom dat de post het zo aan iemand anders afgeeft... :/ want stel dat zij doen alsof ze van niks weten (die slechte buur dan).

Wat moet je met zo'n buur? Iig vind dat de post het niet zo mag doen. Maar goed.

Mensen die janken dat ze het pakje achter 2 dagen niet hebben ==> kansloos in het leven .

Dit soort mensen doet mij echt denken dat we serieus achteruit aan het gaan zijn qua verdraagzaamheid in de maatschappij

Klein vraagje B&F.....wat zit er nog allemaal in? Ik tel 3,5gr creatine per serving. En een serving is 10gr.
http://www.bodyenfitshop.nl/creatin...ortsnutrition/ultimate-creatine/ingredienten/

Mijn collega komt hier spoedig op terug

Hallo B&F,

ik ben van plan jullie creatine (creapure) te gebruiken. Nu vroeg ik mij af, kan ik die aanbevolen 5gr. gerust elke dag innemen tot de pot leeg is of is het toch beter om eens enkele weken/maanden te stoppen ?
Je kunt de creapure gerust elke dag in nemen tot de pot leeg is:)

---------- Post toegevoegd Sat 16 Mar 2013 om 18:25 ----------

Het werd geleverd. Altijd zeer tevreden over de producten EN de service van B&F, maar die leverancier hier in mijn gemeente, die moet dringend eens een andere bijverdienste zoeken.[/QUOTE]

Bedankt alvast.
Graag ontvang ik je referentienummer van de bestelling. Zoek ik het gelijk voor je uit ;)

René

Heeey Rene,

Ik heb een vraag over whey perfection, de smaakloze variant zonder toevoegingen.
Is dit compleet vrij van zoetstoffen (acesulfame-k etc)?
Misschien een domme vraag maar ik wil het graag zeker weten voordat ik het bestel.

gr. Mark

Heeey Rene,

Ik heb een vraag over whey perfection, de smaakloze variant zonder toevoegingen.
Is dit compleet vrij van zoetstoffen (acesulfame-k etc)?
Misschien een domme vraag maar ik wil het graag zeker weten voordat ik het bestel.

gr. Mark

Zeker, helemaal vrij van kleur- geur en smaakstoffen:)

Eldert

De ultra fine oats die jullie nu in stock hebben, tot wanneer zijn die goed? Dan weet ik hoeveel ik tegelijk kan bestellen.

tijdens mijn werk rij ik wel eens langs jullie distributiecentrum, kun je daar ook langs gaan om dingen te kopen of alleen in de winkels? :D mooi gebouw wel

Oh nog een ding, mijn overgrootvader is 99 jaar (wordt 100 in september :) ) en zoals iedereen weet heeft het lichaam op die leeftijd eigenlijk niet veel zin meer. Hij is vaak moe en heeft ook last van spierpijn. Mankeert verder niets, gebruikt ook geen medicijnen (buiten ibuprofen) en volgens de dokters is het gewoon ouderdom. Is er niets simpels dat ik hem zou kunnen geven? Heb hem een tijd geleden op vitamine d laten prikken en dat was aan de lage kant dus had al vit d3 gekocht, nu heeft tie een week geleden weer geprikt en z'n d3 gehalte is nu gewoon goed maar spierpijn/vermoeidheid is niet echt minder geworden.

Komt de Ultra-Micronized BCAA poeder ook weer in de smaak Tropic Fruit?

Ik heb vandaag Strong eens gepakt (op een nuchtere maag) en ik voelde iets dat ik de afgelopen 3 jaar niet meer had gehad bij een pre workout. Ik ga dit een maand proberen en dan een review maken.
B&F, bedankt dat je de leverancier aangepord hebt. Nogmaals, jullie service stond nooit ter sprake.

De visolie van muscle pharm kan ik niet bestellen maar staat niet op uitverkocht?

Komen de protein pancakes in zakjes niet meer binnen ?

Zoek eens op wat spam betekent.

Spam is een verzamelnaam voor ongewenste berichten. denk na al die berichten de meeste jou berichten ongewenst vinden met je mooie e-stats:)

ONTOPIC:
Vraagje voor body en fit. Komt de smaak tropical milkshake ook bij andere eiwitpoeders dan perfect protein. vind deze namelijk de lekkerste smaak die ik geproefd heb

Oh nog een ding, mijn overgrootvader is 99 jaar (wordt 100 in september :) ) en zoals iedereen weet heeft het lichaam op die leeftijd eigenlijk niet veel zin meer. Hij is vaak moe en heeft ook last van spierpijn. Mankeert verder niets, gebruikt ook geen medicijnen (buiten ibuprofen) en volgens de dokters is het gewoon ouderdom. Is er niets simpels dat ik hem zou kunnen geven? Heb hem een tijd geleden op vitamine d laten prikken en dat was aan de lage kant dus had al vit d3 gekocht, nu heeft tie een week geleden weer geprikt en z'n d3 gehalte is nu gewoon goed maar spierpijn/vermoeidheid is niet echt minder geworden.

noxipro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven