beatthebest
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 63kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat betekent dat iemand voor pakketje moet tekenen, jij of jouw buren. Sommige kunnen gewoon afgeleverd worden en jij moet nergens voor tekeken, sommige weer niet.Wat is er aan de hand als er bij de track&tracecode 'voor ontvangst is een handtekening vereist' staat?
Is het dan aangeboden geweest maar niet aangenomen of?
Bedankt alvast.
Ja... misschien bij de buren aangeboden dat ze dachten dat het jij het was, dus bij het verkeerde nummer aangebeld.Dat betekent dat iemand voor pakketje moet tekenen, jij of jouw buren. Sommige kunnen gewoon afgeleverd worden en jij moet nergens voor tekeken, sommige weer niet.
Klein vraagje B&F.....wat zit er nog allemaal in? Ik tel 3,5gr creatine per serving. En een serving is 10gr.
http://www.bodyenfitshop.nl/creatin...ortsnutrition/ultimate-creatine/ingredienten/
Je kunt de creapure gerust elke dag in nemen tot de pot leeg isHallo B&F,
ik ben van plan jullie creatine (creapure) te gebruiken. Nu vroeg ik mij af, kan ik die aanbevolen 5gr. gerust elke dag innemen tot de pot leeg is of is het toch beter om eens enkele weken/maanden te stoppen ?

Graag ontvang ik je referentienummer van de bestelling. Zoek ik het gelijk voor je uitWat is er aan de hand als er bij de track&tracecode 'voor ontvangst is een handtekening vereist' staat?
Is het dan aangeboden geweest maar niet aangenomen of?
Bedankt alvast.

Heeey Rene,
Ik heb een vraag over whey perfection, de smaakloze variant zonder toevoegingen.
Is dit compleet vrij van zoetstoffen (acesulfame-k etc)?
Misschien een domme vraag maar ik wil het graag zeker weten voordat ik het bestel.
gr. Mark

) en zoals iedereen weet heeft het lichaam op die leeftijd eigenlijk niet veel zin meer. Hij is vaak moe en heeft ook last van spierpijn. Mankeert verder niets, gebruikt ook geen medicijnen (buiten ibuprofen) en volgens de dokters is het gewoon ouderdom. Is er niets simpels dat ik hem zou kunnen geven? Heb hem een tijd geleden op vitamine d laten prikken en dat was aan de lage kant dus had al vit d3 gekocht, nu heeft tie een week geleden weer geprikt en z'n d3 gehalte is nu gewoon goed maar spierpijn/vermoeidheid is niet echt minder geworden.
Oh nog een ding, mijn overgrootvader is 99 jaar (wordt 100 in september) en zoals iedereen weet heeft het lichaam op die leeftijd eigenlijk niet veel zin meer. Hij is vaak moe en heeft ook last van spierpijn. Mankeert verder niets, gebruikt ook geen medicijnen (buiten ibuprofen) en volgens de dokters is het gewoon ouderdom. Is er niets simpels dat ik hem zou kunnen geven? Heb hem een tijd geleden op vitamine d laten prikken en dat was aan de lage kant dus had al vit d3 gekocht, nu heeft tie een week geleden weer geprikt en z'n d3 gehalte is nu gewoon goed maar spierpijn/vermoeidheid is niet echt minder geworden.