Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier ben ik met wat gezeur... Is het mogelijk een paar samples van pre-workouts er bij te rammen? (no xplode - crack - ..) Als die goed reageren, koop ik ze wss weer van op jullie site (ref: 118435)

Grts

b&f Heb voor de 2de keer nu caseine geprobeerd, dit keer is het goed bevallen :P.

1 schep caseine + 1 schep whey perfection = top!

Ik vroeg me af of ik samples kan bestellen 4 a 5 stuks worden ze dan via envelop verzonden?

gast, kom niet de stoere bink uithangen met je 'moet dat dan'
en heb toch al gezegd dat het me niets uitmaakte ofwel?

24yzgib.png

b&f Heb voor de 2de keer nu caseine geprobeerd, dit keer is het goed bevallen :P.

1 schep caseine + 1 schep whey perfection = top!

Ik vroeg me af of ik samples kan bestellen 4 a 5 stuks worden ze dan via envelop verzonden?

haha jep goeie combo, die doe ik ook soms :D
extra veel proteine en heerlijk lekker :eyebrow:

en voor de rest, kalm blijven allemaal :D
als er iets niet klopt van samples ofzo kan je dat altijd aan Ilco ff melden via PM, zoals je op de vorige pg's altijd hebt kunnen lezen, lost hij dat altijd heel proper op! ;)

gast, kom niet de stoere bink uithangen met je 'moet dat dan'
en heb toch al gezegd dat het me niets uitmaakte ofwel?
:gay:

Je had niet gezegd dat het je niet uitmaakte.
Vroeg ook gewoon of die er altijd bij moeten zitten?

Veel gasten reageren verontwaardigd als er geen sample bij de bestelling zit.
Lijkt me meer een extratje eigenlijk.

Maargoed, ontopic :D

Sinds ik de Magic EAA's gebruik heb ik veel meer last van spierpijn...

deed eerst:

uur voor training 30 gr whey
tijdens training: water
Direct na training: 20gr dextrojuice + 20gr whey

nu:

ontbijt: 40gr whey
net voor & tijdens de training: 20gr Magic EAA + 10gr dextrJuice
na: 20gr dextro juice
30min na: 30gr whey..

waar kan het aan liggen? ( train met zelfde gewichten )

deed eerst:

nu:

Ik zou die whey een uur van te voren erin houden, 10gr Magic EAA direct voor de training, 15gr Magic EAA + 20gr Dextro (niet een beetje weinig?) na de training en dan eventueel 30minuten erna nog 15gr whey als er snel een maaltijd volgt, ander 30gr. En 's morgens altijd whey natuurlijk:p

Vrijdag creatine besteld, stond de postbode zaterdag voor de deur. Was ik niet thuis :(

Wat zijn jullie toch snel + gratis verzendkosten = ideaal!

@ B&F Shop

Je hebt wel gelijk dat service een belangrijk punt is maar dan kan je beter een systeem inbouwen dat mensen per €15 . 1 sample naar keus kunnen krijgen, ipv shakebeker bij hun bestelling zodat je niet telkens alles apart hoeft te doen/geen tijd voor hebt/vergeet.

Voor de rest heb ik Anabolic VMS en die weightgainer nog niet gekocht.

Heb nu Whey, Magic EAA's en DextroJuice.... wil zo eerst ff zo knallen totdat mijn groei stagneert, voordat ik volgende supplement pak. Wil het leuk houden voor mezelf om telkens een stapje vooruit te zetten en niet in 1x een enorme stap :P. Verder vindt mijn portemonnee het ook niet zo leuk... haha

Het gaat nu prima die EAA's werkte gisteren wel weer goed... heel apart. Heb gister me borst getrained en woensdag buik. Van me borst voel ik niets, me buik heb ik nog steeds last van.
Maarja zal wel aan mij liggen

Dat systeem is zeker een goed plan, ik zal morgen eens vragen of dit snel te realiseren is.:)

---------- Toegevoegd om 19:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:33 ----------

referentie :118396

Heb ineens maar wat dozen gekocht met lekkers :)

Dank je, voor de bestelling:)

De nieuwe Elite Whey Bars van Dymatize zijn echt een traktatie en bevatten ook nog een 30 gram Elite eiwitjes:D

Ik maak er wel een leuk pakketje van:)

Beste Body en Fitshop,

ik heb gisteren de Whey Perfection bij jullie besteld en nu vroeg ik me af of jullie er (indien mogelijk) een sampletje bij kunnen gooien van een pre-workout booster.. Welke maakt niet uit, verras me maar.. :D

Referentie nummer: 118421

Ik neem aan dat ie morgen pas verstuurd wordt en dus dinsdag kan verwachten?

Gr

Ik wil een whey blend gaan nemen met Hydrolisaten, Isolaten en Concentraten en ben tot de volgende opties gekomen;

Elite Whey Protein van Dymatize
100% Gold Whey Standard van Optimum Nutrition

Maar welke zou nou 'beter' zijn? Ik snap dat het merendeel van zo'n blend niet in de Hydrolisaten zal zitten, en dat hoeft absoluut niet. Maar het moet niet zo zijn dat 80% straks in de Concentraten zit. Ik wil dat die Hydrolisaten er 'genoeg' zijn maar dat het voor de rest de Isolaten en Concentraten in een ongeveer gelijke blend zitten. Maarja, dat geven ze natuurlijk niet vrij, maar enig idee welke beter zou zijn?

Thanx voor de samples B&F!! :D had niet verwacht dat die samples van Whey Prefection zo groot zijn :P en nog bedankt voor de extra 2.....

heb de whey helaas niet kunnen proeven, omdat ik op vakantie in Barcelona was :D
dus deze week ga ik er hard tegenaan om het allemaal weer in te halen :P

groeten Jasmin

Een weekje rust kan geen kwaad:D Laat maar weten wat je van de samples vindt:)

---------- Toegevoegd om 19:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:48 ----------

Ik blijk dus echt de enige te zijn die er niets van voelt :eek:

@ BFS: Ik heb mijn bestelling geplaatst, 118407 is mijn referentienummer :)
Hopelijk komt het snel aan, want mijn whey is op :D

Reeds ingepakt en klaar voor vertrek:)

---------- Toegevoegd om 19:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:49 ----------

geen samples oid erbij gekregen, maar de supersnelle verzending maakt een boel goed!
bedankt B&F!

Dank je:) De samples horen er overigens wel bij te zitten. Als je wilt kan ik die nasturen.. (dan even het referenummer doorgeven

---------- Toegevoegd om 19:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:50 ----------

Vrijdag creatine besteld, stond de postbode zaterdag voor de deur. Was ik niet thuis :(

Wat zijn jullie toch snel + gratis verzendkosten = ideaal!

:D Heel snel!! De postbode zal maandag weer komen..:)

---------- Toegevoegd om 19:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:52 ----------

Beste Body en Fitshop,

ik heb gisteren de Whey Perfection bij jullie besteld en nu vroeg ik me af of jullie er (indien mogelijk) een sampletje bij kunnen gooien van een pre-workout booster.. Welke maakt niet uit, verras me maar.. :D

Referentie nummer: 118421

Ik neem aan dat ie morgen pas verstuurd wordt en dus dinsdag kan verwachten?

Gr

Deze is al ingepakt en staat al klaar voor de TNT (we werken tegenwoordig ook op zaterdag) De TNT doet de feitelijke distributie echter inderdaad pas op maandag dus je hebt de zending dinsdag.

(de sampling kan ik dus helaas niet meer aanpassen)

---------- Toegevoegd om 19:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------

deed eerst:

nu:

Zoals net ook aangegeven. De toevoeging van de Magic EAA oftewel de toevoeging van pure essentiele aminozuren direct voor en na de training kan de spierpijn in geen enkel opzicht verklaren. Eigenlijk zou je het tegenovergestelde verwachten door een sneller herstel..:cool:

Deze is al ingepakt en staat al klaar voor de TNT (we werken tegenwoordig ook op zaterdag) De TNT doet de feitelijke distributie echter inderdaad pas op maandag dus je hebt de zending dinsdag.

(de sampling kan ik dus helaas niet meer aanpassen)

Prima hoor! Zal het dan voor de volgende keer op tijd doorgeven!

Ik wil een whey blend gaan nemen met Hydrolisaten, Isolaten en Concentraten en ben tot de volgende opties gekomen;

Elite Whey Protein van Dymatize
100% Gold Whey Standard van Optimum Nutrition

Maar welke zou nou 'beter' zijn? Ik snap dat het merendeel van zo'n blend niet in de Hydrolisaten zal zitten, en dat hoeft absoluut niet. Maar het moet niet zo zijn dat 80% straks in de Concentraten zit. Ik wil dat die Hydrolisaten er 'genoeg' zijn maar dat het voor de rest de Isolaten en Concentraten in een ongeveer gelijke blend zitten. Maarja, dat geven ze natuurlijk niet vrij, maar enig idee welke beter zou zijn?

Ik zal je een eerlijk antwoord geven. Ik weet het niet:cool: merken geven deze verhoudingen niet prijs. Als je een redelijk aandeel Hydrolisaat wilt (rond 20%) dan zou ik zelf gaan mengen. Oftewel de Hydrolisaat los aanschaffen, dan ben je echt zeker.

Ik zal je een eerlijk antwoord geven. Ik weet het niet:cool: merken geven deze verhoudingen niet prijs. Als je een redelijk aandeel Hydrolisaat wilt (rond 20%) dan zou ik zelf gaan mengen. Oftewel de Hydrolisaat los aanschaffen, dan ben je echt zeker.
Maar dan zal het wel rare smaak combinaties gaan geven. En daar doe ik het ook wel voor na jullie laatste samples.

Weet je wel hoe Whey Perfection in elkaar zit? Eventueel kan je het PMen FWIW.

Had je mijn post ook genoteerd 'b&f' ? Voor die samples ;D

@ BF : welke vetpercentagemeter van jullie gamma is het makkelijkste te gebruiken voor een totale leek ?

Kunnen jullie btw geen promopakket aanmaken van TMS + pre-workout caffeine product ? Is imo ideale combo voor een knaltraining. Aangezien jullie de whey perfection en TMS samen verkopen, lijkt dit mij ook een logische stap :engel:

Zoals net ook aangegeven. De toevoeging van de Magic EAA oftewel de toevoeging van pure essentiele aminozuren direct voor en na de training kan de spierpijn in geen enkel opzicht verklaren. Eigenlijk zou je het tegenovergestelde verwachten door een sneller herstel..:cool:

Oke ik dacht dat dit juist minder spierpijn veroorzaakte :D

Maarja ik ben benieuwd naar hoe het werkt ben er nu een weekje mee bezig dus ga morgen kijken of ik weer vooruit gegaan ben(zal vast wel):)

Oke ik dacht dat dit juist minder spierpijn veroorzaakte :D

Maarja ik ben benieuwd naar hoe het werkt ben er nu een weekje mee bezig dus ga morgen kijken of ik weer vooruit gegaan ben(zal vast wel):)

ja het zou inderdaad voor minder spierpijn moeten zorgen..
jij zei in je post dat je meer last had van spierpijn.. das dus raar!
mss placebo effectje :)

---------- Toegevoegd om 22:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:16 ----------

@ BF : welke vetpercentagemeter van jullie gamma is het makkelijkste te gebruiken voor een totale leek ?

Kunnen jullie btw geen promopakket aanmaken van TMS + pre-workout caffeine product ? Is imo ideale combo voor een knaltraining. Aangezien jullie de whey perfection en TMS samen verkopen, lijkt dit mij ook een logische stap :engel:

pre-wo powerpill zou je erbij kunnen kopen, die is al redelijk scherp van prijs :)
en gwn die cheapste handmatige vet%meter kopen 6,5 euro :) je leert echt snel met zoiets werken en ik vind het persoonlijk betrouwbaarder dan zo een elektronisch ding dat een 'schokje' door je lijf stuurt (merk je niet hoor) en het zo dan bepaalt.. wnt als je meer water hebt gedronken.. meer geleiding.. dus dat bepaalt dan mee je vet% enzo.. naja :) gwn die cheape handmatige pakke, mr just my 2cents :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven