Maikiz
Cool Novice
- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet dat altijd dan?geen samples oid erbij gekregen, maar de supersnelle verzending maakt een boel goed!
bedankt B&F!
b&f Heb voor de 2de keer nu caseine geprobeerd, dit keer is het goed bevallen.
1 schep caseine + 1 schep whey perfection = top!
Ik vroeg me af of ik samples kan bestellen 4 a 5 stuks worden ze dan via envelop verzonden?

gast, kom niet de stoere bink uithangen met je 'moet dat dan'
en heb toch al gezegd dat het me niets uitmaakte ofwel?

Ik zou die whey een uur van te voren erin houden, 10gr Magic EAA direct voor de training, 15gr Magic EAA + 20gr Dextro (niet een beetje weinig?) na de training en dan eventueel 30minuten erna nog 15gr whey als er snel een maaltijd volgt, ander 30gr. En 's morgens altijd whey natuurlijkSinds ik de Magic EAA's gebruik heb ik veel meer last van spierpijn...
deed eerst:
uur voor training 30 gr whey
tijdens training: water
Direct na training: 20gr dextrojuice + 20gr whey
nu:
ontbijt: 40gr whey
net voor & tijdens de training: 20gr Magic EAA + 10gr dextrJuice
na: 20gr dextro juice
30min na: 30gr whey..
waar kan het aan liggen? ( train met zelfde gewichten )

@ B&F Shop
Je hebt wel gelijk dat service een belangrijk punt is maar dan kan je beter een systeem inbouwen dat mensen per €15 . 1 sample naar keus kunnen krijgen, ipv shakebeker bij hun bestelling zodat je niet telkens alles apart hoeft te doen/geen tijd voor hebt/vergeet.
Voor de rest heb ik Anabolic VMS en die weightgainer nog niet gekocht.
Heb nu Whey, Magic EAA's en DextroJuice.... wil zo eerst ff zo knallen totdat mijn groei stagneert, voordat ik volgende supplement pak. Wil het leuk houden voor mezelf om telkens een stapje vooruit te zetten en niet in 1x een enorme stap. Verder vindt mijn portemonnee het ook niet zo leuk... haha
Het gaat nu prima die EAA's werkte gisteren wel weer goed... heel apart. Heb gister me borst getrained en woensdag buik. Van me borst voel ik niets, me buik heb ik nog steeds last van.
Maarja zal wel aan mij liggen

referentie :118396
Heb ineens maar wat dozen gekocht met lekkers![]()

Thanx voor de samples B&F!!had niet verwacht dat die samples van Whey Prefection zo groot zijn
en nog bedankt voor de extra 2.....
heb de whey helaas niet kunnen proeven, omdat ik op vakantie in Barcelona was![]()
dus deze week ga ik er hard tegenaan om het allemaal weer in te halen
groeten Jasmin
Laat maar weten wat je van de samples vindt
Ik blijk dus echt de enige te zijn die er niets van voelt
@ BFS: Ik heb mijn bestelling geplaatst, 118407 is mijn referentienummer
Hopelijk komt het snel aan, want mijn whey is op![]()

geen samples oid erbij gekregen, maar de supersnelle verzending maakt een boel goed!
bedankt B&F!
De samples horen er overigens wel bij te zitten. Als je wilt kan ik die nasturen.. (dan even het referenummer doorgevenVrijdag creatine besteld, stond de postbode zaterdag voor de deur. Was ik niet thuis
Wat zijn jullie toch snel + gratis verzendkosten = ideaal!
Heel snel!! De postbode zal maandag weer komen..
Beste Body en Fitshop,
ik heb gisteren de Whey Perfection bij jullie besteld en nu vroeg ik me af of jullie er (indien mogelijk) een sampletje bij kunnen gooien van een pre-workout booster.. Welke maakt niet uit, verras me maar..
Referentie nummer: 118421
Ik neem aan dat ie morgen pas verstuurd wordt en dus dinsdag kan verwachten?
Gr
Sinds ik de Magic EAA's gebruik heb ik veel meer last van spierpijn...
deed eerst:
uur voor training 30 gr whey
tijdens training: water
Direct na training: 20gr dextrojuice + 20gr whey
nu:
ontbijt: 40gr whey
net voor & tijdens de training: 20gr Magic EAA + 10gr dextrJuice
na: 20gr dextro juice
30min na: 30gr whey..
waar kan het aan liggen? ( train met zelfde gewichten )

Deze is al ingepakt en staat al klaar voor de TNT (we werken tegenwoordig ook op zaterdag) De TNT doet de feitelijke distributie echter inderdaad pas op maandag dus je hebt de zending dinsdag.
Dank je, voor de bestelling![]()
(de sampling kan ik dus helaas niet meer aanpassen)
Ik wil een whey blend gaan nemen met Hydrolisaten, Isolaten en Concentraten en ben tot de volgende opties gekomen;
Elite Whey Protein van Dymatize
100% Gold Whey Standard van Optimum Nutrition
Maar welke zou nou 'beter' zijn? Ik snap dat het merendeel van zo'n blend niet in de Hydrolisaten zal zitten, en dat hoeft absoluut niet. Maar het moet niet zo zijn dat 80% straks in de Concentraten zit. Ik wil dat die Hydrolisaten er 'genoeg' zijn maar dat het voor de rest de Isolaten en Concentraten in een ongeveer gelijke blend zitten. Maarja, dat geven ze natuurlijk niet vrij, maar enig idee welke beter zou zijn?
merken geven deze verhoudingen niet prijs. Als je een redelijk aandeel Hydrolisaat wilt (rond 20%) dan zou ik zelf gaan mengen. Oftewel de Hydrolisaat los aanschaffen, dan ben je echt zeker.Maar dan zal het wel rare smaak combinaties gaan geven. En daar doe ik het ook wel voor na jullie laatste samples.Ik zal je een eerlijk antwoord geven. Ik weet het nietmerken geven deze verhoudingen niet prijs. Als je een redelijk aandeel Hydrolisaat wilt (rond 20%) dan zou ik zelf gaan mengen. Oftewel de Hydrolisaat los aanschaffen, dan ben je echt zeker.

Zoals net ook aangegeven. De toevoeging van de Magic EAA oftewel de toevoeging van pure essentiele aminozuren direct voor en na de training kan de spierpijn in geen enkel opzicht verklaren. Eigenlijk zou je het tegenovergestelde verwachten door een sneller herstel..![]()

Oke ik dacht dat dit juist minder spierpijn veroorzaakte
Maarja ik ben benieuwd naar hoe het werkt ben er nu een weekje mee bezig dus ga morgen kijken of ik weer vooruit gegaan ben(zal vast wel)![]()

@ BF : welke vetpercentagemeter van jullie gamma is het makkelijkste te gebruiken voor een totale leek ?
Kunnen jullie btw geen promopakket aanmaken van TMS + pre-workout caffeine product ? Is imo ideale combo voor een knaltraining. Aangezien jullie de whey perfection en TMS samen verkopen, lijkt dit mij ook een logische stap![]()

je leert echt snel met zoiets werken en ik vind het persoonlijk betrouwbaarder dan zo een elektronisch ding dat een 'schokje' door je lijf stuurt (merk je niet hoor) en het zo dan bepaalt.. wnt als je meer water hebt gedronken.. meer geleiding.. dus dat bepaalt dan mee je vet% enzo.. naja
gwn die cheape handmatige pakke, mr just my 2cents