MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
bestelling gedaan! ref nummer: 118532

als er nog samples zijn, zijn ze welkom!:P

Hoi,

Ik heb hier op DBB veel goede verhalen gehoord over body & fit, maar ik heb buiten DBB ook veel over Optimum Nutrition gelezen. Mijn doel is puur om cleane massa te kweken en ik ben tot de volgende keuzes gekomen qua supplementen:

1: Optimum Nutrition
- Gold Standard Caseine
- Gold Standard Whey Protein
- Pre-Load Creatine Complex

2: XXL Nutrition
- Creatine Monohydraat
- Night Protein
- Whey Isolaat

3: Body & Fit
- Micellar Casein Superior
- Whey perfection
- CreaPure Creatine

Welke van deze combinaties geeft het beste clean masse resultaat? Ik eet gedurende de dag veel om zodoende massa aan te komen aangezien ik niet zo erg groot ben..

Ook vroeg ik me af op welke tijdstippen ik de producten het beste kan gebruiken. De creatine voor en na de training, whey 's ochtends en na het trainen en caseine voor het slapen gaan?

---------- Toegevoegd om 22:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:16 ----------

pre-wo powerpill zou je erbij kunnen kopen, die is al redelijk scherp van prijs :)
en gwn die cheapste handmatige vet%meter kopen 6,5 euro :) je leert echt snel met zoiets werken en ik vind het persoonlijk betrouwbaarder dan zo een elektronisch ding dat een 'schokje' door je lijf stuurt (merk je niet hoor) en het zo dan bepaalt.. wnt als je meer water hebt gedronken.. meer geleiding.. dus dat bepaalt dan mee je vet% enzo.. naja :) gwn die cheape handmatige pakke, mr just my 2cents :)

Mja, die goedkope is uitverkocht las ik net enkele pagina's geleden. 2 weken wachten, pfff :D

Houd je ook veel vocht vast bij result?
Zit namenlijk in de cut
of is het minimaal bij dit product?

bestelling gedaan! ref nummer: 118532

als er nog samples zijn, zijn ze welkom!:P

Dank je!:) Sampling komt goed..

---------- Toegevoegd om 08:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:49 ----------

Hoi,

Ik heb hier op DBB veel goede verhalen gehoord over body & fit, maar ik heb buiten DBB ook veel over Optimum Nutrition gelezen. Mijn doel is puur om cleane massa te kweken en ik ben tot de volgende keuzes gekomen qua supplementen:

- Gold Standard Caseine

- Creatine Monohydraat
- Night Protein
- Whey Isolaat

- Whey perfection
- CreaPure Creatine

Welke van deze combinaties geeft het beste clean masse resultaat? Ik eet gedurende de dag veel om zodoende massa aan te komen aangezien ik niet zo erg groot ben..

Ook vroeg ik me af op welke tijdstippen ik de producten het beste kan gebruiken. De creatine voor en na de training, whey 's ochtends en na het trainen en caseine voor het slapen gaan?

Combi 3 met de Creapure is goed..:cool:

Nog beter is dezelfde combi met Total Muscle Solution;:D

Combi;
Whey Perfection
Total Muscle Solution
Micellar Casein Superior

's ochtends
Whey Perfection

60-90 minuten voor trainen
Whey Perfection

30 minuten voor trainen
Total Muscle Solution

Direct na trainen
Total Muscle Solution

15 minuten daarna
Whey Perfection

Voor slapen
Micellar Casein Superior
(kun je eventueel ook overdag tussen de maaltijden een shake van toevoegen)

Op rustdagen 1x Total Muscle Solution 's ochtends. Whey Perfection 1x 's ochtends vroeg en 1x s'middags tussen de maaltijden.
's Avonds 1x Micellar Casein Superior.

---------- Toegevoegd om 09:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:56 ----------

Houd je ook veel vocht vast bij result?
Zit namenlijk in de cut
of is het minimaal bij dit product?

Het is in theorie wel mogelijk, in de praktijk hoor ik dit eigenlijk helemaal niet en verwacht ik het ook niet echt. Het aandeel monohydraat is niet groot en ook nog eens heel zuiver.

Laatst bewerkt:
Hoi,

- Gold Standard Caseine

- Creatine Monohydraat
- Night Protein
- Whey Isolaat

- Whey perfection
- CreaPure Creatine

Is in principe hetzelfde (de 3 opties). Ik zou dus gewoon voor de goedkoopste gaan en dat zal ongetwijfeld optie 3 zijn :cool:

Net nieuwe bestelling geplaatst, weer geld teveel:p

1Body & Fit SportsnutritionMicellar Casein Superior *2x 1500 gram/60 shakes Introductie Deal!Chocolate, Vanilla Ice€ 49,90€ 49,90
1VPX SportsNO SHOTGUN/NO SYNTHESIZE STACKPer Combi (Kassakorting van toepassing!) Watermelon, Cherry€ 78,90€ 78,90
1Body & Fit SportsnutritionHMB (750 mg) *240 caps(2 maanden) Superdeal!€ 29,90€ 29,90

NO Shotgun die ik vorige keer had besteld, zo'n 16-pack sticks, bevalt me wel. Alleen denk ik dat ik voor 1.5 dosis ga maarja. Volgens mij is NO Synthesize ook echt super want mijn spieren lijken echt veel voller sindsdien. Aan de peptopro die er in zit zal het niet liggen want ik had sowieso al een aantal maanden peptopro. Maar het is wel goed spul in ieder geval.

Ook een beetje zitten rekenen. Ik eet nu iedere avond braaf een pot kwark, niks op tegen, maar toch maar voor de Micellar gegaan omdat het nog net wat goedkoper is en je bent zeker dat je alleen maar goede eiwitten hebt, dat is in kwark nog maar de vraag.

En HMB, hoewel ik net las dat het niet zo'n super supp is, maarja, dat zie ik zelf wel.

ja het zou inderdaad voor minder spierpijn moeten zorgen..
jij zei in je post dat je meer last had van spierpijn.. das dus raar!
mss placebo effectje :)

Nouja placebo zou ik het niet noemen want spierpijn heb je, of heb je niet... placebo-spierpijn heb ik nog nooit van gehoort:p

Heb ook een ander trainingsschema gemaakt sinds een week. Misschien dat dat het is...

Straks Biceps + Triceps knallen, ben benieuwd!:D

goedemorgen,

heb net een bestelling gedaan referentienr.118671
kan je misschien 2 samples crack en sample van noshotgun bijvoegen?
was het vergeten bij mededelingen te zetten, alvast bedankt voor de moeite.

have a nice day.... today.;)

goedemorgen,

heb net een bestelling gedaan referentienr.118671
kan je misschien 2 samples crack en sample van noshotgun bijvoegen?
was het vergeten bij mededelingen te zetten, alvast bedankt voor de moeite.

have a nice day.... today.;)

Dank je, voor de bestelling:) Zal even kijken of ik het nog kan regelen:cool:

---------- Toegevoegd om 13:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:16 ----------

Net nieuwe bestelling geplaatst, weer geld teveel:p

1Body & Fit SportsnutritionMicellar Casein Superior *2x 1500 gram/60 shakes Introductie Deal!Chocolate, Vanilla Ice€ 49,90€ 49,90
1VPX SportsNO SHOTGUN/NO SYNTHESIZE STACKPer Combi (Kassakorting van toepassing!) Watermelon, Cherry€ 78,90€ 78,90
1Body & Fit SportsnutritionHMB (750 mg) *240 caps(2 maanden) Superdeal!€ 29,90€ 29,90

NO Shotgun die ik vorige keer had besteld, zo'n 16-pack sticks, bevalt me wel. Alleen denk ik dat ik voor 1.5 dosis ga maarja. Volgens mij is NO Synthesize ook echt super want mijn spieren lijken echt veel voller sindsdien. Aan de peptopro die er in zit zal het niet liggen want ik had sowieso al een aantal maanden peptopro. Maar het is wel goed spul in ieder geval.

Ook een beetje zitten rekenen. Ik eet nu iedere avond braaf een pot kwark, niks op tegen, maar toch maar voor de Micellar gegaan omdat het nog net wat goedkoper is en je bent zeker dat je alleen maar goede eiwitten hebt, dat is in kwark nog maar de vraag.

En HMB, hoewel ik net las dat het niet zo'n super supp is, maarja, dat zie ik zelf wel.

Dank je:) Micellar Superior is in verhoudng zelfs nog wat goedkoper inderdaad:D

Dank je, voor de bestelling:) Zal even kijken of ik het nog kan regelen:cool:

---------- Toegevoegd om 13:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:16 ----------

Dank je:) Micellar Superior is in verhoudng zelfs nog wat goedkoper inderdaad:D
Sorry dat ik je weer bug, maar ik denk niet dat je mijn post gelezen had?

Ik citeer:
"Hier ben ik met wat gezeur... Is het mogelijk een paar samples van pre-workouts er bij te rammen? (no xplode - crack - ..) Als die goed reageren, koop ik ze wss weer van op jullie site (ref: 118435)

Grts "

P.S: Betaling al ontvangen ? Damn belgie ! I WANT IDEAL ;D

Sorry dat ik je weer bug, maar ik denk niet dat je mijn post gelezen had?

Ik citeer:
"Hier ben ik met wat gezeur... Is het mogelijk een paar samples van pre-workouts er bij te rammen? (no xplode - crack - ..) Als die goed reageren, koop ik ze wss weer van op jullie site (ref: 118435)

Grts "

P.S: Betaling al ontvangen ? Damn belgie ! I WANT IDEAL ;D

:D De samples kunnen erbij. De betaling is nog niet ontvangen maar dit zal morgenochtend wel worden dan.

Is er wat nieuws nog over mijn bestelling 117889 van vorige week?
Had je nog een mailtje gedaan enkele dagen terug.
Groeten

btw, de berry blast met melk is gewoonweg heerlijk!
Had eerste paar x met water gemixt maar vind het zonde nu sinds ik het met melk heb gehad :p!

Ben ik wel benieuwd naar omdat er veel controversie over is, ik gebruik nu zelf ZMA en daar zijn ook een hoop mensen tegen maar ik slaap er supergoed op en het is spotgoedkoop (krachttoename/spiergroei e.d. is moeilijk te zeggen).

Wat is jouw mening, Ilco? Desnoods op een schaal van 1-10 (waar 10 = whey/creatine/AAS en 1 = feng shui/astrologie/etc.)?

Hoi Ilco , ik zou willen vragen of het voor jullie mogelijk is om de supps van Athletic Edge Nutrition in jullie assortiment op te nemen. Die krijgen geweldige feedback op BB.com forums maar jammer genoeg moet ik ze uit de UK bestellen.
Vooral de pre workout PreSurge Unleashed en de intra workout Intrabolic zijn zeker de moeite waard.
Enig idee of jullie eraan kunnen komen?

Is er wat nieuws nog over mijn bestelling 117889 van vorige week?
Had je nog een mailtje gedaan enkele dagen terug.
Groeten

btw, de berry blast met melk is gewoonweg heerlijk!
Had eerste paar x met water gemixt maar vind het zonde nu sinds ik het met melk heb gehad :p!

Jij zit ook met het probleem, vlaanderen, alles duurt langer (1-2 dagen voor overschrijving) + (2-3 dagen voor levering) als je maandag overschrijft, heb je het met wat geluk tegen de vrijdag. =)

Jij zit ook met het probleem, vlaanderen, alles duurt langer (1-2 dagen voor overschrijving) + (2-3 dagen voor levering) als je maandag overschrijft, heb je het met wat geluk tegen de vrijdag. =)

Ja is begrijpbaar maar vind gek dat ik nog altyd geen mail heb ontvangen dat de betaling gebeurd is. Bij vorige bestellingen wat dit zoals je al zei 1-2 dagen nadat ik had overgeschreven.

Ja is begrijpbaar maar vind gek dat ik nog altyd geen mail heb ontvangen dat de betaling gebeurd is. Bij vorige bestellingen wat dit zoals je al zei 1-2 dagen nadat ik had overgeschreven.

Volgens mij krijg je geen betalingsbevestiging hoor, maar correct me if i'm wrong ...

hey beesten, aangezien ik vind dat dit topic mee moet met zn tijd :D
=> http://www.facebook.com/?ref=logo#!/group.php?gid=132906836724926
joine die handel!!! :D

Goed initiatief

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven