AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is er wat nieuws nog over mijn bestelling 117889 van vorige week?
Had je nog een mailtje gedaan enkele dagen terug.
Groeten

btw, de berry blast met melk is gewoonweg heerlijk!
Had eerste paar x met water gemixt maar vind het zonde nu sinds ik het met melk heb gehad :p!

Ja, had ik volgens mij ook antwoord op gegeven:D Je bestelling is weg, ik check morgenochtend even de stauts voor je:)

Ik neem de Berry altijd in water (altijd bij de hand) en dat is al lekker, met melk is echt:zuip:

Laatst bewerkt:
vanochtend maar even snel whey besteld.
is op..

hoop dat het er morgen redelijk op tijd is :)

Ben ik wel benieuwd naar omdat er veel controversie over is, ik gebruik nu zelf ZMA en daar zijn ook een hoop mensen tegen maar ik slaap er supergoed op en het is spotgoedkoop (krachttoename/spiergroei e.d. is moeilijk te zeggen).

Wat is jouw mening, Ilco? Desnoods op een schaal van 1-10 (waar 10 = whey/creatine/AAS en 1 = feng shui/astrologie/etc.)?

Mijn mening is dat hmb eventueel wel het proberen waard is voor beginners en mensen voor wie de factor spierafbraak groot is door stress, calorie beperking een te snelle stofwisseling..

---------- Toegevoegd om 19:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:55 ----------

vanochtend maar even snel whey besteld.
is op..

hoop dat het er morgen redelijk op tijd is :)

Zal toch wel:D In ieder geval direct voor je verzonden!
Dank je, voor de bestelling.

---------- Toegevoegd om 19:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:56 ----------

hey beesten, aangezien ik vind dat dit topic mee moet met zn tijd :D
=> http://www.facebook.com/?ref=logo#!/group.php?gid=132906836724926
joine die handel!!! :D

:thumbs: Thanks Steven!! :bow: Super initiatief!

---------- Toegevoegd om 20:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:58 ----------

Volgens mij krijg je geen betalingsbevestiging hoor, maar correct me if i'm wrong ...

De verzendbevestiging is hetzelfde als een betalingsbevestiging daar we altijd direct versturen na ontvangst van betaling. :cool: Het kan wel eens gebeuren dat we een label handmatig moeten aanmaken waardoor de automatische mail naar het gekoppelde emailadres niet wordt verzonden.

Ja, had ik volgens mij ook antwoord op gegeven:D Je bestelling is weg, ik check morgenochtend even de stauts voor je:)

Ik neem de Berry altijd in water (altijd bij de hand) en dat is al lekker, met melk is echt:zuip:

Klopt, had op 1ste mailtje ivm 2de bestelling antwoord ontvangen dat de jullie de betaling nog niet hadden ontvangen.
En had enkele dagen erna nog een mailtje gestuurd!
Maar geen probleem als mijn pakketje al onderweg was :d!
Maakte me alleen zorgen omdat ik nog geen 'pakketje verzonden' mailtje had gekregen.

Met melk is echt VERRUKKELIJK, volgende keer ook eens de cookie & cream proberen!

Volgens mij krijg je geen betalingsbevestiging hoor, maar correct me if i'm wrong ...

Nou ik krijg toch altijd een bevestiging als mijn betaling gebeurd is :d!
(Enkel deze x niet haha)

Jij zit ook met het probleem, vlaanderen, alles duurt langer (1-2 dagen voor overschrijving) + (2-3 dagen voor levering) als je maandag overschrijft, heb je het met wat geluk tegen de vrijdag. =)

Ik zal eens goed nakijken of dit niet sneller kan. Wij willen niets liever als een tevreden klant en snelheid is dan ook belangrijk.:cool:

---------- Toegevoegd om 20:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:03 ----------

Hoi Ilco , ik zou willen vragen of het voor jullie mogelijk is om de supps van Athletic Edge Nutrition in jullie assortiment op te nemen. Die krijgen geweldige feedback op BB.com forums maar jammer genoeg moet ik ze uit de UK bestellen.
Vooral de pre workout PreSurge Unleashed en de intra workout Intrabolic zijn zeker de moeite waard.
Enig idee of jullie eraan kunnen komen?

Ik heb niet direct een goede ingang naar Athletic Edge Nutrition zoals ik die naar verscheidene andere merken heb. Ik zal eens uitzoeken of ik hier voor een goede prijs aan kan komen. (concurrerend met de UK prijzen).:D

Een vraag: ik heb nog niet zo lang geleden Whey Perfection besteld en na een paar dagen gebruik kreeg ik ineens last van acne. En eigenlijk is dat sindsdien alleen maar erger geworden. En ik heb er anders nooit last van. Het moet wel bijna komen door de whey. Kan dat? Is het misschien het vetpercentage of de lactose? Ik gebruikte tot aan nu altijd Isopure.

Een vraag: ik heb nog niet zo lang geleden Whey Perfection besteld en na een paar dagen gebruik kreeg ik ineens last van acne. En eigenlijk is dat sindsdien alleen maar erger geworden. En ik heb er anders nooit last van. Het moet wel bijna komen door de whey. Kan dat? Is het misschien het vetpercentage of de lactose? Ik gebruikte tot aan nu altijd Isopure.

Zou denk ik dan weer voor een isolaat gaan...

Het verschil in vet per shake is ongeveer 1,5 gram dat is niet veel. Iets lactose lijkt mij ook niet direct of je bent er heel gevoelig voor. Geen andere factoren die van invloed kunnen zijn? Je zou eventueel dagelijks een tabletje Zinc Gluconaat kunnen innemen dat wil nog wel eens de oplossing zijn.

Als je met een 100% Isolaat geen last hebt dan kun je ook voor Micro Whey Isolaat gaan inderdaad.

Laatst bewerkt:
Neem je het met water of melk?

Lactose zal wel niet hoog liggen, niet veel hoger dan Whey Isolaat lijkt me. Maar icm met melk, en dan waarschijnlijk 's avonds nog kwark(?) zou het wel eens teveel kunnen zijn.

Mengde je die Isopure ook met melk? Sommige mensen drinken voorheen vrijwel geen melk en gaan dan opeens whey gebruiken om die vervolgens te mengen met melk en denken dan dat acne door de whey komt, terwijl het waarschijnlijk door de hogere inname van zuivel komt.

Als je inname van zuivel hetzelfde is gebleven (evenals andere factoren i.e. stress, maar dat gaf je zelf al aan) dan zal het waarschijnlijk door de whey komen, alhoewel ik er nog nooit van gehoord heb...

Waar krijg je de acne? Als het alleen of voornamelijk op je voorhoofd is dan heeft het meer met hormonen (bv. stress) te maken dan met bv. voedsel.

Mengde je die Isopure ook met melk? Sommige mensen drinken voorheen vrijwel geen melk en gaan dan opeens whey gebruiken om die vervolgens te mengen met melk en denken dan dat acne door de whey komt, terwijl het waarschijnlijk door de hogere inname van zuivel komt.

Als je inname van zuivel hetzelfde is gebleven (evenals andere factoren i.e. stress, maar dat gaf je zelf al aan) dan zal het waarschijnlijk door de whey komen, alhoewel ik er nog nooit van gehoord heb...

Waar krijg je de acne? Als het alleen of voornamelijk op je voorhoofd is dan heeft het meer met hormonen (bv. stress) te maken dan met bv. voedsel.
Ik had op een gegeven moment dat ik mijn whey bij de melk gooide. En eigenlijk was mijn zuivel inname op 200ml melk na het zelfde gebleven. Ik kreeg gewoon een vettere huid, ook op mijn borst. Toen ben ik weer water gaan gebruiken maar ben het weer langzaam aan het opbouwen.

Op dat moment at ik ook iets vetter, dus of het is lactose of gewoon een verhoging van hormonen als ik over een bepaald aantal gram vetten kom.

---------- Toegevoegd om 22:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:00 ----------

Ziet er goed uit:eek:

Maarja, heb net een potje C1000 van NOW en multivitamine van M Double You, dus volgende keer maar eens naar kijken.

----------

Ziet er goed uit:eek:

Maarja, heb net een potje C1000 van NOW en multivitamine van M Double You, dus volgende keer maar eens naar kijken.[/QUOTE]

Ja, deze "meer dan een multi"! viel mij op. Toen maar direct besloten Alive! in te kopen:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zo toenet de Whey perfection cookies en cream - miccelar caseine vanile. Stack besteld. Ken nie w8e heb al jaar geen koek meer gegeten :P

Ilco,

Ben ik wel benieuwd naar omdat er veel controversie over is, ik gebruik nu zelf ZMA en daar zijn ook een hoop mensen tegen maar ik slaap er supergoed op en het is spotgoedkoop (krachttoename/spiergroei e.d. is moeilijk te zeggen).

Wat is jouw mening, Ilco? Desnoods op een schaal van 1-10 (waar 10 = whey/creatine/AAS en 1 = feng shui/astrologie/etc.)?

???

Ik zal eens goed nakijken of dit niet sneller kan. Wij willen niets liever als een tevreden klant en snelheid is dan ook belangrijk.

Tuurlijk :), no rush! heb hier nog een 2tal kilo liggen.. Maar vond het gewoon raar want bij sommige websites kan je IDEAL ook in Belgie doen, vraag me niet hoe dit allemaal werkt..

grts

Mijn mening is dat hmb eventueel wel het proberen waard is voor beginners en mensen voor wie de factor spierafbraak groot is door stress, calorie beperking een te snelle stofwisseling..

Had hier nog nooit van gehoord. Ben zelf geen grote fan van cortisol. Studeer psychologie en heb kennis van psychiatrie, dus weet wat chronische effecten van cortisol doen op je lichaams- en geestelijk gestel. Zelf merk ik tijdens examenstress bij mij veel effecten van cortisol (ben een echt stresskonijn). Abdominale vetophoping, verkleuring en vermeerdering van striae, spierafbraak. Langetermijn-effecten van chronische cortisolniveaus zijn depressies en op NOG langere termijn maakt het lichaam te weinig cortisol aan, wat leidt tot auto-immuunziektes als CVS en fibromyalgie.
Jammer genoeg is er in de wetenschappelijke circuits op vlak van farmaceutica nog geen oplossing gevonden voor ontregelde cortisolniveaus. Behandelingen van CVS en fybromyalgie zijn dus vooral gericht op psychotherapie die acceptatie van de ziekte inhouden.

Ik ben aan het afdwalen. Mijn punt is, dat indien er in de psychiatrie/medische sector nog geen oplossing gevonden is voor ontregelde cortisolniveaus, het mij zeer straf lijkt dat dit in het bodybuilderscircuit wel zo is ! Ik ben dus eerder van het argwanende type ten opzichte van dit middel. Ik weet ook niet wat de werkzame componenten zijn en via welke weg het inspeelt op cortisolniveaus.

Misschien dat ik het product eens moet voorleggen aan mijn professor psychiatrie ? ;)

Had hier nog nooit van gehoord. Ben zelf geen grote fan van cortisol. Studeer psychologie en heb kennis van psychiatrie, dus weet wat chronische effecten van cortisol doen op je lichaams- en geestelijk gestel. Zelf merk ik tijdens examenstress bij mij veel effecten van cortisol (ben een echt stresskonijn). Abdominale vetophoping, verkleuring en vermeerdering van striae, spierafbraak. Langetermijn-effecten van chronische cortisolniveaus zijn depressies en op NOG langere termijn maakt het lichaam te weinig cortisol aan, wat leidt tot auto-immuunziektes als CVS en fibromyalgie.
Jammer genoeg is er in de wetenschappelijke circuits op vlak van farmaceutica nog geen oplossing gevonden voor ontregelde cortisolniveaus. Behandelingen van CVS en fybromyalgie zijn dus vooral gericht op psychotherapie die acceptatie van de ziekte inhouden.

Ik ben aan het afdwalen. Mijn punt is, dat indien er in de psychiatrie/medische sector nog geen oplossing gevonden is voor ontregelde cortisolniveaus, het mij zeer straf lijkt dat dit in het bodybuilderscircuit wel zo is ! Ik ben dus eerder van het argwanende type ten opzichte van dit middel. Ik weet ook niet wat de werkzame componenten zijn en via welke weg het inspeelt op cortisolniveaus.

Misschien dat ik het product eens moet voorleggen aan mijn professor psychiatrie ? ;)

Ik weet niet van wie je de informatie hebt m.b.t. CVS en fibromyalgie, maar dat beide worden veroorzaakt door een verstoorde cortisol productie is nooit bewezen. Sterker nog de hele pathogenese van beide ziektes is nog grotendeels in nevelen gehuld.;)

HMB is eigenlijk een waardeloos supplement voor de meeste sporters. Behalve voor beginners. Onderzoeken laten zien dat beginners iets beter vooruit gaan met HMB dan placebo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven