Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alvast excuus voor C831512 :P

Had een vraagje over de nieuwe vit C 1000 pillen. Er zit een breeklijn op, waardoor je hem dus kan splitten in 2x500mg over de dag, wat mijn voorkeur heeft. Maar ik vraag me af in hoeverre dat invloed heeft op het time released gedeelte? Omdat ik er vanuit ga dat de coating hiervoor zorgt en die dus gedeeltelijk niet aanwezig is bij een doorgebeten pil.

Verder mooie scherpe prijs :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik gebruik nu al 2 weken Beta Alanine Pure.
Het is echt een super product, goed als preworkout alles gaat ervan tintelen:cool:
En qua trainen merk je gewoon dat je meer kracht en spieruithoudingsvermogen hebt:lifter:

Ik blijf het zeker gebruiken vooral om de scherpe prijs!

Klopt man heerlijk product! Zit zelf al aan me 3de pot :D

Hallo B&F: jullie zouden vandaag voor me natrekken of er in de lijnzaadolie caps van Now Foods phyto-estrogenen zitten.
Op jullie site staat namelijk dat de caps rijk aan lignanen (vorm van phyto-estrogenen) zijn, terwijl Now Foods nu juist een apart supplement flax oil high lignans heeft.

Dankje! :)
Grote bestellingen is nooit erg:eek::D
Had een vraagje over de nieuwe vit C 1000 pillen. Er zit een breeklijn op, waardoor je hem dus kan splitten in 2x500mg over de dag, wat mijn voorkeur heeft. Maar ik vraag me af in hoeverre dat invloed heeft op het time released gedeelte? Omdat ik er vanuit ga dat de coating hiervoor zorgt en die dus gedeeltelijk niet aanwezig is bij een doorgebeten pil.

Verder mooie scherpe prijs :)
Het heeft wel degelijk invloed op de time-released gedeelte omdat de coating beschadigd is. De opnametijd zal iets korter worden omdat deze coating verbroken is. C1000 time-released
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ralf

Mooie nieuwe producten weer voor een mooie prijs ook.
Die kortingen mogen jullie wat mij betreft aanhouden :D

Zeker bij die vitamine C. :P
Blijft die trouwens lang goed? want wil dan mss wat voorraad aanschaffen, maar vitamine C staat erom bekend dat zijn kracht snel verliest.

Maar wat ik me afvroeg, hoe gaan jullie om met de wetswijziging waarin in feite alleen de roverheid nog mag bepalen welke claims waar zijn?
Lees om me heen dat er al boetes uitgedeeld zijn.
Jullie lijken ondertussen gewoon nog claims te maken die niet in lijn zijn met de roverheids wil.

Mooie nieuwe producten weer voor een mooie prijs ook.
Die kortingen mogen jullie wat mij betreft aanhouden :D

Zeker bij die vitamine C. :P
Blijft die trouwens lang goed? want wil dan mss wat voorraad aanschaffen, maar vitamine C staat erom bekend dat zijn kracht snel verliest.

Maar wat ik me afvroeg, hoe gaan jullie om met de wetswijziging waarin in feite alleen de roverheid nog mag bepalen welke claims waar zijn?
Lees om me heen dat er al boetes uitgedeeld zijn.
Jullie lijken ondertussen gewoon nog claims te maken die niet in lijn zijn met de roverheids wil.
Haha, dankjewel! :) De c1000 kun je gerust een langere tijd in huis hebben en gerust gebruiken. De nieuwe wet 1169 (zo uit mijn hoofd met betrekking tot de claims) houden we ons zeker mee bezig. De claims zul je niet meer terug vinden op onze huismerkproducten :)

Ralf

De OxyElite die jullie verkopen, is deze ook met de 1.3 Dimythylblablabla of is dit een aangepaste vorm?

1,3 dm is niet legaal teverkrijgen dus zit het niet meer in hun producten

Hee b&f. Ik had vrijdag bestelling C827572 gedaan. Volgens postnl zou die zaterdag geleverd worden, maar is niet gebeurd. Daarna zou het vandaag tussen 12 en 14 uur worden geleverd, maar dat is ook niet gebeurd.
Als ik de status bekijk zou de verzender nog bezig zijn met het voorbereiden van het pakket.
Kunnen jullie daar iets over zeggen?

Hee b&f. Ik had vrijdag bestelling C827572 gedaan. Volgens postnl zou die zaterdag geleverd worden, maar is niet gebeurd. Daarna zou het vandaag tussen 12 en 14 uur worden geleverd, maar dat is ook niet gebeurd.
Als ik de status bekijk zou de verzender nog bezig zijn met het voorbereiden van het pakket.
Kunnen jullie daar iets over zeggen?

Heb meteen voor je met Postnl gebeld en je bestelling word morgen afgeleverd, morgen dus in huis.
Excuses voor de vertraging!

Niels

noodgedwongen wat leuks besteld omdat ik mijn shake beker bij mn ouders heb laten liggen :D

C832141

Zaterdag bestelling geplaatst. Had verwacht dat ik vandaag al wel verzendbevestiging kreeg?
ReferentienummerC828698

B&F even een complimentje vanuit de omgeving van Amsterdam... Mijn vader is ondertussen verzot op de protein bars en ik moet inmiddels dubbel inslaan :D Namens hem dus; keep up the good work :cool: (snelle levering etc is al jaren top natuurlijk ;))

Prima de bestelling binnen gekregen (whey perfection & creatine)!

B&F even een complimentje vanuit de omgeving van Amsterdam... Mijn vader is ondertussen verzot op de protein bars en ik moet inmiddels dubbel inslaan :D Namens hem dus; keep up the good work :cool: (snelle levering etc is al jaren top natuurlijk ;))

Niet alleen jou vader is er gek op.... :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven