HarryHercules
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 27
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Prima de bestelling binnen gekregen (whey perfection & creatine)!

Bedankt Stefanovich en B&F voor t antwoord!
Ik heb nog een vraag:
Is er ook een apart topic voor de WHEY HYDROLISAAT van B&F? Er zijn topics voor whey perfection en whey isolaat (reviews, smaakvoorstellen). Vroeg me af of er ook iets was voor de hydrolistaat van b&f ?
Er staat trouwens introductiekorting van 50 voor 40euro (ik hbe dit gevonden via de zoekfunctie) , maar als ik op de site kijk bij introductieaanbiedingen met megakorting of weekaanbieding dan zie ik het product niet staan. Hoe komt dat?
) 

WHAT THE **** stack....wat houdt dat nou in. bestaat dus uit epic en dedicated maar wat zit daar allemaal in en wat zijn de belangrijkste ingredienten ?

Ik vroeg me af of er weer voordeelverpakkingen komen voor de Micellar casein perfection? Zo ja, wanneer?

Bedankt Stefanovich en B&F voor t antwoord!
Ik heb nog een vraag:
Is er ook een apart topic voor de WHEY HYDROLISAAT van B&F? Er zijn topics voor whey perfection en whey isolaat (reviews, smaakvoorstellen). Vroeg me af of er ook iets was voor de hydrolistaat van b&f ?
Er staat trouwens introductiekorting van 50 voor 40euro (ik hbe dit gevonden via de zoekfunctie) , maar als ik op de site kijk bij introductieaanbiedingen met megakorting of weekaanbieding dan zie ik het product niet staan. Hoe komt dat?
Ben je er al uit welke smaak je neemt?Hydrolisaat heeft over het algemeen een bittere boventoon in de smaak. Ik ben blij dat het met de hydrolisaat reuze meevaltNo problem maatBen je er al uit welke smaak je neemt?
Banaan is verreweg de meest gevraagde smaak 
Hydrolisaat heeft over het algemeen een bittere boventoon in de smaak. Ik ben blij dat het met de hydrolisaat reuze meevaltBanaan is verreweg de meest gevraagde smaak
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

Top, dankjewel. We hebben nog veel meer nieuw binnen hoor!
Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes verwerken, morgen in huis! Zo uit mijn hoofd hebben we geen Mass Perfection sachets in huis, maar mijn collega's gaan er voor je mee aan de slag!!Heren,
vanavond weer een dikke bestelling gedaan > C832935.
Bij de opmerking heb ik gevraagd om verschillende sachets mass perfection, ipv de perfect protein sachet. Zou hier naar gekeken kunnen worden? Zo niet, nog steeds even goede vrienden! Bedankt voor de moeite alvast!
Gr
Top, dankjewel. We hebben nog veel meer nieuw binnen hoor!
Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes verwerken, morgen in huis! Zo uit mijn hoofd hebben we geen Mass Perfection sachets in huis, maar mijn collega's gaan er voor je mee aan de slag!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf
Zo mooie nieuwe producten mijn lijstje weer eens gaan maken![]()