AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ligt het aan mij of is van de Mass Perfection familie de cookies en cream variant een stuk voller van structuur dan chocola? Had bij cookies en cream echt het gevoel iets te drinken, maar bij de chocola amper.

Kan per patch verschillen, maar samenstelling van koolhydraten/vetten/eiwitten blijft natuurlijk wel gelijk;)

Niels

Welk produkt ligt het dichtst bij muscle protect?

Helaas kwa samenstelling is dit toch wel een product op zich, Ultra-Micronized BCAA poeder en de Xpand komen hier dan het dichtst bij in de buurt en kan je prima als vervanger van de muscle protect gebruiken:)

Citrullin malate

Hallo, ik vraag me af of Citrulline Malate – CitruPure van Body & Fit Sportsnutrition die momenteel uitverkocht is, spoedig weer op vooraad komt

Bij voorbaat dank

Hallo, ik vraag me af of Citrulline Malate – CitruPure van Body & Fit Sportsnutrition die momenteel uitverkocht is, spoedig weer op vooraad komt

Bij voorbaat dank

Durf ik niet te zeggen, morgen komt mijn collega van de inkoop hier op terug. Kan ik je het je dan precies vertellen;)

Niels

Krijgen jullie binnenkort BSN Hyper FX nog binnen?
of hebben jullie een goede vervanger ervoor?

Is geen ander product zoals Muscle Protect vind ik zelf, dit is ook het enige dat ik gebruik tijdens de training.

---------- Post toegevoegd Sun 24 Mar 2013 om 14:16 ----------

Das gewoon een pre workout toch? Zijn geneog alternatieven voor ;)

Zijn die kortingcodes die jullie geven na reviews maar tijdelijk te gebruiken?
Terwijl ik net aan het bestellen was realiseerde ik me dat ik er nog eentje had. Mailbox doorgespit (meer dan een maand terug), ingevoerd maar hij herkent de code niet. Niet dat het met veel uitmaakt (het is maar 2.5%) maar vroeg het me gewoon af.

Helaas op korte termijn niet, kan dan ook geen precieze datum geven. We hebben natuurlijk wel genoeg alternatieven. Denk aan Assault/Strong/1.m.r.;)

---------- Post toegevoegd Sun 24 Mar 2013 om 14:50 ----------

Zijn die kortingcodes die jullie geven na reviews maar tijdelijk te gebruiken?
Terwijl ik net aan het bestellen was realiseerde ik me dat ik er nog eentje had. Mailbox doorgespit (meer dan een maand terug), ingevoerd maar hij herkent de code niet. Niet dat het met veel uitmaakt (het is maar 2.5%) maar vroeg het me gewoon af.

De codes moeten zolang je ze niet gebruikt hebt goed moeten zijn, je was dan ook wel ingelogd op je account?

Niels

Helemaal correct:D

---------- Post toegevoegd Fri 22 Mar 2013 om 12:42 ----------

Deze is op dit moment helaas niet beschikbaar en zal op korte termijn ook niet terugkeren!

Tim

betreft edie isolaat sample.
bij islooaat en whey perfection heb je soms dezelfde smaken. Kan ik ook een sample nemen van whey perfection, en zullen die smaken dan wel ongeveer gelijk zijn als die van isolaat perfect?

De codes moeten zolang je ze niet gebruikt hebt goed moeten zijn, je was dan ook wel ingelogd op je account?

Niels
Ja, zelfde account. Begon nu even te twijfelen of ik in de tussentijd niks heb bestelt en de code daarbij gebruikt maar zover mijn geheugen en mailbox reikt niet :D

De opdruk vande shakebeker pro die ik een tijdje terug bij een bestelling heb gekregen begint af te geven. Heeft iemand dit nog of ligt het aan mij?
Bij de andere(oudere) heb ik dat niet!

betreft edie isolaat sample.
bij islooaat en whey perfection heb je soms dezelfde smaken. Kan ik ook een sample nemen van whey perfection, en zullen die smaken dan wel ongeveer gelijk zijn als die van isolaat perfect?

De sample whey perfection komt kwa smaak inderdaad in de buurt van de isolaat perfection.

Ja, zelfde account. Begon nu even te twijfelen of ik in de tussentijd niks heb bestelt en de code daarbij gebruikt maar zover mijn geheugen en mailbox reikt niet :D

Erg raar dan, ga je dan meteen een nieuwe kortingscode toesturen via pm;)

Na het lezen van de reviews heb ik toch besloten om voor de Perfect Protein te gaan, maar bedankt voor de reactie!
Zojuist mijn eerste bestelling bij body en fitshop gedaan:
Ultra fine oats 4000 gram
Perfect Protein 2000 gram
3 x Sports Multi
En daarbij een Perfect Protein Sachet en Shaker Pro.
Ben benieuwd, de artikelen zijn goed geprijst! Als de verzending goed gaat dan hebben jullie een nieuwe vaste klant aan mij.

Om hier nog even op terug te komen... Ben super tevreden. Pakketje was netjes volgende dag bezorgd en alles was goed overgekomen. De perfect protein en ultra fine oats smaken prima en lossen goed op. Ik ben geen ster in het slikken van tabletten dus kauw ik de Sports Multi door maar dan is de smaak verschrikkelijk, zal dus even gaan oefenen met het slikken:p Een zeer fijne Shake beker trouwens, is deze ook los te bestellen? Ik zou namelijk graag een tweede willen.
Ik lees hier ook leuke berichten over de goede service, en het is fijn dat jullie goed reageren op vragen en problemen. Ben zeer tevreden, mijn volgende bestellingen zullen zeker bij b&f zijn!

Om hier nog even op terug te komen... Ben super tevreden. Pakketje was netjes volgende dag bezorgd en alles was goed overgekomen. De perfect protein en ultra fine oats smaken prima en lossen goed op. Ik ben geen ster in het slikken van tabletten dus kauw ik de Sports Multi door maar dan is de smaak verschrikkelijk, zal dus even gaan oefenen met het slikken:p Een zeer fijne Shake beker trouwens, is deze ook los te bestellen? Ik zou namelijk graag een tweede willen.
Ik lees hier ook leuke berichten over de goede service, en het is fijn dat jullie goed reageren op vragen en problemen. Ben zeer tevreden, mijn volgende bestellingen zullen zeker bij b&f zijn!

Top, erg leuk om je positieve feedback te lezen! De shakerpro is natuurlijk ook los te bestellen;)

Niels

De opdruk vande shakebeker pro die ik een tijdje terug bij een bestelling heb gekregen begint af te geven. Heeft iemand dit nog of ligt het aan mij?
Bij de andere(oudere) heb ik dat niet!

Lijkt me vrij normaal bij dagelijks gebruik, mede door het afwassen etc ;) Gewoon regelmatig een nieuwe selecteren :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven