Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
He jongens, ik merk op dat ik sinds ik de multi vits wat droger kom te staan. Is zit hier een bepaalde stof in die de stofwisseling bevorderd? :)

Een gezond lichaam boekt vooruitgang

Er is een sample pack voor whey perfection. Dat zijn echter 'maar' 15 samples. Het zijn er best veel dat wel, maar vraag me af of ook niet die andere smaken bij de sample kunnen komen? Er zijn erg veel smaken die ik graag wil proberen zoals
appel, ice coffe, watermeloen, speculaas, marsmellow, fresh orange.

Komen daar binnekort meer mogelijkheden voor wellicht? Alvast bedankt.

Er is een sample pack voor whey perfection. Dat zijn echter 'maar' 15 samples. Het zijn er best veel dat wel, maar vraag me af of ook niet die andere smaken bij de sample kunnen komen? Er zijn erg veel smaken die ik graag wil proberen zoals

Nee heb ik ook al eens gevraagd.. Nu heb je voor nog geen tientje een sample pack, gaan ze hier meer bij doen dan stijgt de prijs ook helaas.

Beste

Ik maak gebruik van een pre-workout product, neem ik in een dertigtal minuten voor ik de training start. Tijdens mijn training drink ik 500ml Super Amino (van het merk Maximize). Direct na mijn training neem ik 500ml melk met 2x30gr schep Whey Perfection.

Ik ben nu nog op zoek naar een extra product om bij mijn stack te nemen. Een paar maand geleden heb ik ook al gebruik gemaakt van Magnificient maar ik zou bij voorkeur een product willen dat ik bij mijn whey kan toevoegen, anders neem ik meer materiaal mee naar de gym dan ik gewichten sleur :D Maar veel smaakloze producten zijn er niet...

Of toch maar terug gaan naar mijn oude routine?

• Preworkout 30min voor training
  • 500ml Super Amino tijdens mijn training
  • 2x schep Magnificient direct na training met water
  • Na douchen 500ml melk met 2x30gr schep Whey Perfection

Dan neem ik er terug Magnificient bij en is het beslist :) Benieuwd naar de feedback

He jongens, ik merk op dat ik sinds ik de multi vits wat droger kom te staan. Is zit hier een bepaalde stof in die de stofwisseling bevorderd? :)
In de Sports Multi zit ingrediënten zoals L-carnitine. Dit is een kleine toevoeging aan het product, echter is het zo dat dit niet kilo's zal doen verliezen. Echter, gezonde voeding en dit beetje helpt altijd:cool:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een variety met alle 29 smaken zou erg leuk zijn. Echter is het zo dat wij enkel 15 verschillende soorten smaken hebben in de variety. Deze krijgen wij kant en klaar geleverd.
Beste

Ik maak gebruik van een pre-workout product, neem ik in een dertigtal minuten voor ik de training start. Tijdens mijn training drink ik 500ml Super Amino (van het merk Maximize). Direct na mijn training neem ik 500ml melk met 2x30gr schep Whey Perfection.

Ik ben nu nog op zoek naar een extra product om bij mijn stack te nemen. Een paar maand geleden heb ik ook al gebruik gemaakt van Magnificient maar ik zou bij voorkeur een product willen dat ik bij mijn whey kan toevoegen, anders neem ik meer materiaal mee naar de gym dan ik gewichten sleur :D Maar veel smaakloze producten zijn er niet...

Of toch maar terug gaan naar mijn oude routine?

• Preworkout 30min voor training
  • 500ml Super Amino tijdens mijn training
  • 2x schep Magnificient direct na training met water
  • Na douchen 500ml melk met 2x30gr schep Whey Perfection

Dan neem ik er terug Magnificient bij en is het beslist :) Benieuwd naar de feedback
Dat ziet er inderdaad goed uit. Een erg mooie stack! :) Als je zegt van ik wil voor elk moment het beste voor mijn lichaam, zou je met je oude 'routine' de beste keus hebben. Zodat je voor, tijdens en na je training goed bezet bent. :thumbs:

Ralf

Weer terug voorradig:
Melatonine 3mg
-Voor lekker slapen en uitgerust wakker worden
-Bevat lichaamseigen melatonine
-Je kunt stoppen wanneer je wilt
-Extra sterk
-Gunstige invloed dag- en nachtritme

Nieuw binnen:
Taurine capsules
-Verdrijft vermoeidheid
-Transport Amino's en energie naar je spieren
-Omzetten glycogeen in glucose
-Stimuleert afbraak melkzuur
-Toename uithouding
-Stimulans vitaliteit
-180 capsules per verpakking!

Ik heb net een bestelling geplaatst (C831090). Zouden jullie op mijn opmerking willen letten? Anders wordt het pakket morgen en overmorgen mee terug genomen en heb ik het donderdag pas.

Melatonine 3mg
-Extra sterk

top spul :cool:

Ik heb net een bestelling geplaatst (C831090). Zouden jullie op mijn opmerking willen letten? Anders wordt het pakket morgen en overmorgen mee terug genomen en heb ik het donderdag pas.
Bedankt voor je bestelling. Ik heb je bestelling gezien en inderdaad het staat erbij. Je moet er wel rekening mee houden dat er voor elk pakket getekend moet worden.
Melatonine 3mg
-Extra sterk

top spul :cool:
Dat dacht ik. We hebben het groot ingekocht, maar ben bang dat het er snel door heen is:D Ik wil het jullie daarom natuurlijk niet onthouden.

Ralf

hey b&f heb gisteren bestelling gedaan, maar normaal is deze nog niet vertrokken zeker? omdat het naar kialapunt in belgië is. anders zou ik echt super graag een sample van speculoos en nutella er bij willen moest dit kunnen en lukken. Ik heb mij altijd al afgevraagd hoe deze smaken. :)

ReferentienummerC830148

Wat neem ik eigenlijk het best in de ochtend voor mijn ontbijt (bestaande uit eieren en volkoren brood),
Aminozuren of whey shake? Samen met dextrose

Laatst bewerkt:
Beste B&F,

komt het merk image sports ook in jullie assortiment?
IN de nieuwe Muscle en Fitness wordt hier flink mee geadverteerd.

Ik gebruik nu al 2 weken Beta Alanine Pure.
Het is echt een super product, goed als preworkout alles gaat ervan tintelen:cool:
En qua trainen merk je gewoon dat je meer kracht en spieruithoudingsvermogen hebt:lifter:

Ik blijf het zeker gebruiken vooral om de scherpe prijs!

hey b&f heb gisteren bestelling gedaan, maar normaal is deze nog niet vertrokken zeker? omdat het naar kialapunt in belgië is. anders zou ik echt super graag een sample van speculoos en nutella er bij willen moest dit kunnen en lukken. Ik heb mij altijd al afgevraagd hoe deze smaken. :)

ReferentienummerC830148
Bedankt voor je bestelling. Alle bestellingen worden vandaag verzonden en zullen dan zo snel mogelijk op het Kiala punt geleverd worden. Ik heb je wens even als notitie in ons systeem aangegeven, maar kan niet beloven dat deze erbij komen. Ik weet namelijk niet of we deze samples voorradig hebben.
Wat neem ik eigenlijk het best in de ochtend voor mijn ontbijt (bestaande uit eieren en volkoren brood),
Aminozuren of whey shake? Samen met dextrose
Ik zou 's ochtends Whey Perfection met havermeel aanbevelen. Hiermee pak je complexe koolhydraten (is vele malen beter dan dextrose) met eiwitten. Spieropbouwend een hele goede combinatie. Je zou dit eventueel kunnen zien als een maaltijdvervanger. Dan hoef je geen eieren met brood te nemen.
Beste B&F,

komt het merk image sports ook in jullie assortiment?
IN de nieuwe Muscle en Fitness wordt hier flink mee geadverteerd.
Op dit moment zijn we hier nog niet mee bezig, maar bedankt voor je tip. Ik zal het voor je doorsturen :) MOcht het komen, vind je het op onze website.
Het is echt een super product, goed als preworkout alles gaat ervan tintelen:cool:
En qua trainen merk je gewoon dat je meer kracht en spieruithoudingsvermogen hebt:lifter:

We krijgen laatste tijd veel complimenten over de Beta Alanine Pure. Vreemd is dat natuurlijk ook niet! :)

Ralf

Top product! :)

Ja de werking is goed en de prijs is super bijna gratis !!. combineer het eens creatine het een versterkt het ander namelijk :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven