jesse2010
Huge Freak
- Waardering
- 395
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik neem meestal dextrose orange maar dat pak ik overdag is lekker en wat extra carbs off season is geen probleem

Ik neem meestal dextrose orange maar dat pak ik overdag is lekker en wat extra carbs off season is geen probleem

Precies gewoon lekker tussendoor overdag! Heb nu ook shakie met WMS en Nr.1 heerlijk![]()

In de toekomst geen shake bekers in verschillende kleuren verkrijgbaar?
gisteren in de gym zeker 6-7 dezelfde B&F bekers,je moet hem bij wijze van spreken in je broekzak steken anders loopt er een ander aan te tutteren!
de roze is geen optie! ;-)

gisteren in de gym zeker 6-7 dezelfde B&F bekers,je moet hem bij wijze van spreken in je broekzak steken anders loopt er een ander aan te tutteren!
dan zeg ik tegen men maten: it's time for pinkpower!! 
die komt van http://www.ergogenics.org/supplement219.html
de sporters namen 4 caps van 750mg voor het trainen in deze caps zit maar 500mg en er wordt 1-3 x 1 capsule vorgeschreven
dus 3 gram voor het trainen tegen 1,5gram verspreid over de dag zal niet het zelfde effect hebben
Maar zelf mensen die gaba namen en niet trainde hadden een verhoogde groeihormoon spiegel dus het is het proberen waard al is het alleen al dat ik beter slaap
NU mijn vraag is het veilig om 3 gram (6caps) voor de training in te nemen als in de studie ivm dat je dan ook 6x je dagelijkse b6 binnen krijgt (7x als ik me multi vitamine meetel)
laat maar heb het antwoord al adh is 1,5mg bovengrens is gesteld op 25mg dus 16x de adh
Je hebt een PM terugHoi B&F,
net een bestelling binnen gekregen wat niet mijn bestelling was. Ik heb net even een pm naar jullie gestuurd.
Grt,
Bram

Hoi B&F,
net een bestelling binnen gekregen wat niet mijn bestelling was. Ik heb net even een pm naar jullie gestuurd.
Grt,
Bram

Zaterdag bestelling geplaatst. Had verwacht dat ik vandaag al wel verzendbevestiging kreeg?
ReferentienummerC828698
Bestelling is onderweg en je moet dit morgen dus binnen krijgen
Niels
Daarvoor ben ik hier. Bijna 24/7Foutjes kunnen gebeuren, maar body en fit lost dat altijd heel goed op!![]()

Dit kan meerdere oorzaken hebben, het meest waarschijnlijke is dat jouw zending handmatig aangemaakt en daardoor geen T&T verzonden.Hoe komt het eigenlijk dat ik geen mail+track&trace heb gekregen? Is de eerste keer dat ik dit voorheb...

Nee, in dat geval zou ik sneller opneembare koolhydraten aanbevelen. Snelle koolhydraten neemt je lichaam direct op waardoor je er meer aan hebt.Top, bestelling binnen! Plus een extraatje, thanks mannen!!
Had wel even een vraagje over de palatinose; zijn deze Carbs ook goed om te nemen direct na of (als je energie level omlaag keldert) tijdens het sporten in te nemen?
Heb het namelijk niet helemaal kunnen terug vinden op het product label.
Haha, wel een goed idee. Zal het eens doorspelenhaha ja inderdaad, afgelopen zondag dacht ook iemand dat ik zijn shakebeker had meegenomen![]()

Zover ik op dit moment kan zien hadden we deze enkel in kersen. Andere smaken weet ik zo niet. Voor 15 repen betaal je dan 22,90 euro.Wanneer de Davina Oatsnack terug beschikbaar is in welke smaken is dat dan allemaal? En zouden jullie eventueel de prijs alvast kunnen laten weten (per PM indien gewenst).
Ik had deze eens getest vorige week en ben er best tevreden over. Wil wel eens meerdere smaken proberen.
De Waxy Maize Starch van 1000 gram per verpakking is smaakloos (vrij van toevoegingen) en is vrij droog van structuur. Als je gaat voor de 2000 grams verpakking, zit hieraan een smaak toegevoegd.Die waxy maize van t huismerk is volledig smaakloos of licht zoetig?
Voor, tijdens of direct na je training kun je snelle carbs nemen. Palatinose is langzaam afbreekbaar, dit zou je bijv. prima kunnen vervangen door havermeel/brinta oid. Na een training is uiteraard leuk als je een blend van snel en langzame koolhydraten neemt. Als je voortaan twijfelt, kun je ons altijd vragen, krijg je advies op maat!Oh oké, wanneer is dan wel een aanbevolen moment om deze carbs te nemen?
Heb dit product eigenlijk uit nieuwsgierigheid gekocht, dus niet veel kaas van gegeten. Excuus, dacht namelijk dat het snelle carbs waren..