XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Graag gedaan.

Dit heeft inderdaad te maken met meerdere factoren, zoals marketing, inkoop etc. Zoals al aangegeven, koop je het van grotere merken betaal je er meer voor. Dit gaat over meerdere schijven en iedereen wil er iets aan verdienen;) Ons huismerk komt bij allemaal A-leveranciers vandaag en daarom is ons eigen merk ook zo populair.

Bedankt voor je bestelling. Gaan we verwerken, morgen in huis!

Total Protein en Whey Perfection mag je ook niet vergelijken. Total Protein is een blend van 6 verschillende soorten eiwit, waarvan 50% plantaardig. Dit heeft een andere structuur en oplosbaarheid, vandaar je een hele andere ervaring hebt. De prijs is daar immers ook naar. Als wat langer schud/blend zal deze zga in zijn geheel oplossen. Whey heeft daarintegen een andere oplosbaarheid en vollere smaak.

Ralf

waarom dit nou weer? plantaardig eiwit heeft amper waarde voor een bb'er

Klopt niet

plantaardig eiwit in combinatie met eiwiten uit ei , zuivel , vlees of vis hebben wel nut .

alleen omdat er dan wel eiwit bijzit met een goed aminozuurprofiel, plantaardig eiwit heeft nog steeds 0 toegevoegde waarde tov gewoon whey

alleen omdat er dan wel eiwit bijzit met een goed aminozuurprofiel, plantaardig eiwit heeft nog steeds 0 toegevoegde waarde tov gewoon whey

Klopt weer niet , zoek eens een paar studies op in plaats van zomaar een vaststelling te doen , die nog niet eens klopt .

Heb zelf in mijn gym een vegetarier die zijn eiwitten uit alleen peulvruchten , noten en vis haalt en buffer is dan de meeste mensen van DBB .

Klopt weer niet , zoek eens een paar studies op in plaats van zomaar een vaststelling te doen , die nog niet eens klopt .

Heb zelf in mijn gym een vegetarier die zijn eiwitten uit alleen peulvruchten , noten en vis haalt en buffer is dan de meeste mensen van DBB .

http://ajpendo.physiology.org/content/early/2011/09/07/ajpendo.00242.2011.abstract

eiwit met een hoog leucine-gehalte is nou eenmaal het best voor de anabole-trigger van eiwit, plantaardig eiwit=laag leucine gehalte, als je bergen eiwit naar binnen werkt maakt het idd niet heel veel uit. layne norton heeft ook een studie gedaan over het triggeren van mps. als je whey neemt werd de respons al gemaxd bij 30g en bij plantaardig voedsel pas bij 40g. vanwege het lagere leucine gehalte, het is dus niet 100% nutteloos, maar wel gewoon inferieur aan whey, daarom snap ik niet waarom ze er voor kiezen om plantaardig eiwit in een product te doen dat net zo duur is als whey

Laatst bewerkt:
nvm

http://ajpendo.physiology.org/content/early/2011/09/07/ajpendo.00242.2011.abstract

eiwit met een hoog leucine-gehalte is nou eenmaal het best voor de anabole-trigger van eiwit, plantaardig eiwit=laag leucine gehalte, als je bergen eiwit naar binnen werkt maakt het idd niet heel veel uit. layne norton heeft ook een studie gedaan over het triggeren van mps. als je whey neemt werd de respons al gemaxd bij 30g en bij plantaardig voedsel pas bij 40g. vanwege het lagere leucine gehalte, het is dus niet 100% nutteloos, maar wel gewoon inferieur aan whey, daarom snap ik niet waarom ze er voor kiezen om plantaardig eiwit in een product te doen dat net zo duur is als whey

Nu geeft je zelf toe dat plantaardig eiwit wel waarde heeft .

Tuurlijk is whey beter , maar je gains komen niet aan of je nu hoofdzakelijk plantaardig eiwit of whey uit zuivel inneemt .

Je gains zijn afhankelijk van veel meer zaken en geloof mu , zo'n studies zijn gesponserd door de grote supplementefabrikanten zelf .

Je kan evengoed en snel gainen op plantaardig eiwit dan op eiwit van whey .

Mijn eiwitiname komt ongeveer 60% uit plantaardig eiwit en gain nog altijd evengoed , alleen is het beter omdat er in gewone whey veel lactose inzit wat men soms moeilijk verteerd .

Mijn tip is : eet eiwitten uit verschillende bronnen , niet alleen van whey , het is gezonder om je eiwitiname te halen uit verschillen bronnen zoals : vlees , noten , peulvruchten , vis , zuivel , ... .

Nu geeft je zelf toe dat plantaardig eiwit wel waarde heeft .

Tuurlijk is whey beter , maar je gains komen niet aan of je nu hoofdzakelijk plantaardig eiwit of whey uit zuivel inneemt .

Je gains zijn afhankelijk van veel meer zaken en geloof mu , zo'n studies zijn gesponserd door de grote supplementefabrikanten zelf .

Je kan evengoed en snel gainen op plantaardig eiwit dan op eiwit van whey .

Mijn eiwitiname komt ongeveer 60% uit plantaardig eiwit en gain nog altijd evengoed , alleen is het beter omdat er in gewone whey veel lactose inzit wat men soms moeilijk verteerd .

Mijn tip is : eet eiwitten uit verschillende bronnen , niet alleen van whey , het is gezonder om je eiwitiname te halen uit verschillen bronnen zoals : vlees , noten , peulvruchten , vis , zuivel , ... .

ik heb het niet over whey maar over eiwit met een hoog leucine gehalte, hier gaan de studies ook over, (beetje begrijpend lezen;)). daar is whey slechts een voorbeeld van, en dat verklaart nog steeds niet waarom je slechter eiwit in je product zou doen. plantaardig eiwit is gewoon inferieur

en over dat gainen, per gram is niet plantaardig eiwit gewoon beter dan plantaardig eiwit, dus die stelling klopt niet

ook ****ing lol @ kom eens met studies, en dan zeggen dat je ze toch niet serieus moet nemen.

Laatst bewerkt:
domme vraag maar zijn eiwitten van whey beter als die van bijvoorbeeld kip of een ander dier (voedsel)?

Gisteren deze bestelling geplaatst (C838539) is vandaag niet bezorgd. Uiteraard geen probleem, maar kan ik hem morgen wel verwachten? Zie geen update in de Track & Trace?

domme vraag maar zijn eiwitten van whey beter als die van bijvoorbeeld kip of een ander dier (voedsel)?

Je kunt beter je eiwitten uit normaal voedsel halen zoals inderdaad kip, vis, vlees.. Whey eiwitten zijn bedoelt als aanvulling

;)

C828415 en C816075 ontvangen. Bij C828415 zit er echter een zak Mutant Mass van 6,8kg, terwijl ik die van 7,7kg had besteld, en het zo ook op de factuur wordt vermeld? En bij C816075 ben ik blijkbaar vergeten om een cadeau te kiezen, zou het nog mogelijk zijn om een T-shirt (L) op te sturen?

waarom dit nou weer? plantaardig eiwit heeft amper waarde voor een bb'er

ik heb het niet over whey maar over eiwit met een hoog leucine gehalte, hier gaan de studies ook over, (beetje begrijpend lezen;)). daar is whey slechts een voorbeeld van, en dat verklaart nog steeds niet waarom je slechter eiwit in je product zou doen. plantaardig eiwit is gewoon inferieur

en over dat gainen, per gram is niet plantaardig eiwit gewoon beter dan plantaardig eiwit, dus die stelling klopt niet

ook ****ing lol @ kom eens met studies, en dan zeggen dat je ze toch niet serieus moet nemen.

Jij beweerde dat plantaardig eiwit amper waarde heeft en ik repliceerde erop dat je fout bent .

Het heeft minder waarde maar dat wil niet zeggen dat het amper waarde heeft voor een bb'er .

Als je een goed voedingsschemahebt , heb je meer dan genoeg leucine binnen , dan komt het serieus niet op aan of je whey nu van zuivel of van een plantaardige bron komt .

Je verstaat gewoon niet dat b en f planaardig eiwit in een product doet omdat het zo goedkoper kan verkopen .

Wat totaal niet verkeerd is van b en f , voor iedere soort consument een product .

Voor ieder wat wils

Het word natuurlijk sneller opgenomen omdat het al voor verteerd is maar van beter kan je natuurlijk niet praten, eiwitten uit voeding zullen altijd "beter" zijn dan eiwitten uit een supplement:)

Gisteren deze bestelling geplaatst (C838539) is vandaag niet bezorgd. Uiteraard geen probleem, maar kan ik hem morgen wel verwachten? Zie geen update in de Track & Trace?

PostNL heeft een aantal leverproblemen met bestellingen van gister, die een groot gedeelte zijn een dag vertraagd. Morgen krijg je het pakket dan wel aangeboden.

C828415 en C816075 ontvangen. Bij C828415 zit er echter een zak Mutant Mass van 6,8kg, terwijl ik die van 7,7kg had besteld, en het zo ook op de factuur wordt vermeld? En bij C816075 ben ik blijkbaar vergeten om een cadeau te kiezen, zou het nog mogelijk zijn om een T-shirt (L) op te sturen?

Kan je dit probleem even op de mail naar ons toesturen, zullen mijn collega's er naar kijken en het voor je oplossen. T-shirtje er bij is natuurlijk altijd mogelijk;)

Niels

Laatst bewerkt:
Simpele noobrvraag: Heb nog l-arginine staan, maar lees op B&F dat het 0kcal per 100g is en op andere weer 4kcal per gram

Ik zet nogal snel verkeerde massa aan
Kan ik evengoed smorgens brinta of havermout in de perfection shake doen?
Of is er iets beters voor?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven