Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jaloersssss :rolleyes:

Mis alleen wel Magnifcent :p

Kan ik me voorstellen:rolleyes:

Ik ben de smaken van Whey Perfection een beetje beu (wordt er misselijk/slapjes van, misschien allergie? Melk kan ik wel gewoon drinken, dus de lactose is het niet.), en zit te overwegen om misschien een pot Whey Perfection naturel te bestellen. Hoe is de smaak daarvan? Ik ben een beetje huiveriger voor dat ik straks een pot vol heb van iets wat niet weg te krijgen is, of dat ik niet zo lekker reageer op de eiwitten zelf en met die pot weer met hetzelfde probleem zit.

Iemand ervaringen met Whey Perfection Naturel die die zou kunnen delen? Of nog mooier: Is het misschien mogelijk om een sample te krijgen voordat ik tot aankoop overga? Alvast heel erg bedankt!

Helaas hebben we geen samples van de naturel smaak. Deze is uiteraard smaakloos;)

Net mijn bestelling binnengekregen! Optijd en compleet zoals altijd, thanks :D

Fijne paasdagen alvast heren ;)

Dank voor je bestellen en graag gedaan:) Jij ook fijne paasdagen!

Eldert

Heeft trouwens iemand van dbb de prijs gewonnen via Facebook?

Prima smaken

Laatst bewerkt:
Net me bestelling weer binnengekregen! Toppers zijn jullie!

Huh zijn er meerdere?
Wat was jouw vraag dan ;)

Of ie nog steeds alleen cell tech gebruikt. :trollface: nee geintje natuurlijk ;) ehm vraag was iets in de trend van: op welk moment in z'n leven hij besloot om wedstrijden te gaan doen en welk factoren daar in meespeelden.
Er zijn 4 winnaars.

Of ie nog steeds alleen cell tech gebruikt. :trollface: nee geintje natuurlijk ;) ehm vraag was iets in de trend van: op welk moment in z'n leven hij besloot om wedstrijden te gaan doen en welk factoren daar in meespeelden.
Er zijn 4 winnaars.

Owkay nou gefeliciteerd dan iig :D Vond mijn vraag ook niet slecht maja kan er maar 1 (of 4 :D) de winnaar zijn :thumbs:

@bodyenfit: is er verschil tussen de meet and greet met ronnie en gewoon langsgaan bij een vestiging buiten de vraag stellen om? Aangezien je dan wss ook wel op de foto zou kunnen enzo?

Kan ik me voorstellen:rolleyes:

Helaas hebben we geen samples van de naturel smaak. Deze is uiteraard smaakloos;)

Dank voor je bestellen en graag gedaan:) Jij ook fijne paasdagen!

Eldert

Maar ik neem aan dat de eiwitten zelf ook wel iets van een smaak hebben? Is dat een vervelende smaak? Is het een beetje te drinken als ik het mix met bijvoorbeeld wat dextrose? Wil het toch na mijn training nemen, en neem dan ook dextrose, dus kan ik dan mooi combineren.

Ja met jesse2010 getraint, was goede training ! :)

We woude nog langs komen maar waren veelste moe.. vielen bijna inslaap in de auto:o

@bodyenfit: is er verschil tussen de meet and greet met ronnie en gewoon langsgaan bij een vestiging buiten de vraag stellen om? Aangezien je dan wss ook wel op de foto zou kunnen enzo?

Hier ben ik ook benieuwd naar. Wat kunnen we verwachten in die uur dat we - spontaan - langskomen?

Hier ben ik ook benieuwd naar. Wat kunnen we verwachten in die uur dat we - spontaan - langskomen?

ja klopt, ik zou voor de meet and greet naar heerenveen moeten. Op zun minst 3:20 uur reizen en amersfoort is dichterbij voor mij. Vandaar dat ik het vraag:) (hoewel ik ook wel mijn vraag wil stellen haha)

ja klopt, ik zou voor de meet and greet naar heerenveen moeten. Op zun minst 3:20 uur reizen en amersfoort is dichterbij voor mij. Vandaar dat ik het vraag:) (hoewel ik ook wel mijn vraag wil stellen haha)

3:20uur :eek: Waar moet je ergens vandaan komen dan?

Net me bestelling weer binnengekregen! Toppers zijn jullie!

Dank voor je bestelling;) Graag gedaan!

Er zit wel degelijk een verschil in. Meet and greet heb je echt de mogelijkheid om met hem te praten. Dat wordt anders een stuk lastiger. Foto kan uiteraard wel:)

Maar ik neem aan dat de eiwitten zelf ook wel iets van een smaak hebben? Is dat een vervelende smaak? Is het een beetje te drinken als ik het mix met bijvoorbeeld wat dextrose? Wil het toch na mijn training nemen, en neem dan ook dextrose, dus kan ik dan mooi combineren.

Nee, is echt zonder smaak. Met dextrose combineren moet zeker lukken!

Eldert

Hoi B&F, gisteren heb ik een pot Whey besteld voor de eerste keer (Vanilla-smaak) vóór 22:00 en ik heb hem vandaag niet binnen gehad - terwijl dat wel op de site staat. Nu is het mij geen probleem of hij vandaag, morgen of overmorgen komt bij wijze van spreken, maar is dit enkel een foutje of komt hij morgen gewoon?

Misschien ben ik veel te ongeduldig, maar zoals ik al zei is dit de eerste pot Whey die ik bestel en dus ben ik er nog niet zo bekend mee.

Groetjes, Stijn

Hoi B&F, gisteren heb ik een pot Whey besteld voor de eerste keer (Vanilla-smaak) vóór 22:00 en ik heb hem vandaag niet binnen gehad - terwijl dat wel op de site staat. Nu is het mij geen probleem of hij vandaag, morgen of overmorgen komt bij wijze van spreken, maar is dit enkel een foutje of komt hij morgen gewoon?

Misschien ben ik veel te ongeduldig, maar zoals ik al zei is dit de eerste pot Whey die ik bestel en dus ben ik er nog niet zo bekend mee.

Groetjes, Stijn

Dank voor je bestelling! Helaas was het gister enorm druk. Niet alle pakketten konden daardoor nog in de vrachtwagen van PostNL. Hierdoor zijn alle pakketten vanaf 2100u niet meer verstuurd. Een dagje uitgesteld dus. Normaal heb je je bestelling wél gewoon de volgende dag;)

Eldert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven