Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Last minute order C840797

:D

Ik zet nogal snel verkeerde massa aan
Kan ik evengoed smorgens brinta of havermout in de perfection shake doen?
Of is er iets beters voor?

Zou er dan havermout bij doen, zijn complexe koolhydraten. Lijkt mij dat je daar wel goede massa van aanzet;)

Potverdomme. Oats bijna op, doe ik een bestelling voor Peptopro en jullie multivit.. nog maar 2 extra verpakkingen multivit erbij om geen verzendkosten te hoeven betalen.. vergeet ik de oats.. lol

bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

D-Aspartic Acid
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
200 gram (66 dagen) voor 12.90

1.M.R.
224 Gram Watermeloen voor 24.90

Nr1
1200 gram voor 26,50 euro!

L-Carnitine Liquid
1000ml voor 9,90!

BCAA Pure Caps
200 capsules voor 12,90!
500 capsules voor 22,50!

Ripped! + gratis vetmeter
60 caps (2 maand) + gratis vetmeter twv 6.90

Balen

1ste bestelling C839367 is binnen, echter zat er in plaats van de Thermodrene XT van stacker een of ander product in van Nutrabolics?

Deze wordt dinsdag door jullie omgeruild

Kan hier nog een zak Ultra Fine Oats bij komen? anders moet ik die nogmaals apart gaan bestellen?

Hoop dat bestelling C839245 wel compleet / goed is ;-) anders worden het slechte paasdagen haha
Voor de rest natuurlijk wel blij met de snelle bezorging ;-)

Hoor graag of de ultra fine oats er nog bij kunnen ( zou er prettig zijn )
Uiteraard belaat ik deze direct aan de postbode

Balen

1ste bestelling C839367 is binnen, echter zat er in plaats van de Thermodrene XT van stacker een of ander product in van Nutrabolics?

Deze wordt dinsdag door jullie omgeruild

Kan hier nog een zak Ultra Fine Oats bij komen? anders moet ik die nogmaals apart gaan bestellen?

Hoop dat bestelling C839245 wel compleet / goed is ;-) anders worden het slechte paasdagen haha
Voor de rest natuurlijk wel blij met de snelle bezorging ;-)

Hoor graag of de ultra fine oats er nog bij kunnen ( zou er prettig zijn )
Uiteraard belaat ik deze direct aan de postbode
Dat is inderdaad niet fijn. Mijn excuses hiervoor :rolleyes: Helaas kan ik daar geen oats meer voor je aan toevoegen, anders had ik dit graag gedaan. Ik lees dit bericht namelijk net te laat..

Ralf

Net terug van heerlijke benen en schouders workout .. Natuurlijk samen met Strong! en Whey perfection banaan :lick:

;)

Net terug van heerlijke benen en schouders workout .. Natuurlijk samen met Strong! en Whey perfection banaan :lick:

;)
Met Jesse2010 getraint toch? Hoe ging het vandaag?

Ralf

---------- Post toegevoegd Fri 29 Mar 2013 om 15:52 ----------

Altijd goed om te horen.
Ik blijf even goed bij jullie als klant hoor ;-)

Bedankt alvast
Altijd goed! Echter doen we altijd ons best om het zo goed mogelijk te regelen, voor iedereen!:cool:

Ralf

Ik ben de smaken van Whey Perfection een beetje beu (wordt er misselijk/slapjes van, misschien allergie? Melk kan ik wel gewoon drinken, dus de lactose is het niet.), en zit te overwegen om misschien een pot Whey Perfection naturel te bestellen. Hoe is de smaak daarvan? Ik ben een beetje huiveriger voor dat ik straks een pot vol heb van iets wat niet weg te krijgen is, of dat ik niet zo lekker reageer op de eiwitten zelf en met die pot weer met hetzelfde probleem zit.

Iemand ervaringen met Whey Perfection Naturel die die zou kunnen delen? Of nog mooier: Is het misschien mogelijk om een sample te krijgen voordat ik tot aankoop overga? Alvast heel erg bedankt!

Net mijn bestelling binnengekregen! Optijd en compleet zoals altijd, thanks :D

Fijne paasdagen alvast heren ;)

Wordt er ook morgen nog bezorgt ? als je het vandaag besteld?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven