XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pakket afgeleverd en nu zijn jullie de samples erbij vergeten steken. Het begint echt irritant te worden dat er steeds iets misgaat. Dan wordt het pakket te laat geleverd, dan steken jullie er een verkeerd product bij of vergeten jullie iets, nu de samples vergeten... Bij XXL of powersupplements heb ik nog nooit problemen ondervonden!

Was vroeger nochtans een tevreden klant...

Ik merk het de laatste tijd ook; te weinig producten geleverd of een verkeerd product. Vroeger zelden tot nooit.
De inpakkers moeten beter opletten, haastig spoed is zelden goed!

Ik merk het de laatste tijd ook; te weinig producten geleverd of een verkeerd product. Vroeger zelden tot nooit.
De inpakkers moeten beter opletten, haastig spoed is zelden goed!

Inderdaad. Ze moeten daar eens dringend veranderingen beginnen maken en kijken waar het fout loopt. Bij andere shops (niet noodzakelijk supplementen) krijg je vaak een briefje dat het gecontroleerd is door persoon X. Dat zou waarschijnlijk al een goed begin zijn...

Ok, bedankt. No problem verder.

Net borst en triceps en schouders

Net een shake whey perfection straciatella achterover gegooid ( mijn hond en katten zijn er ook dol op haha ) en een scheut liquid amino

Dalijk nog wat eten en dan slapen.

Morgenvroeg weer de gym in voor rug en biceps

En dan als traktatie weer een whey perfection straciatella!!

Pakket afgeleverd en nu zijn jullie de samples erbij vergeten steken. Het begint echt irritant te worden dat er steeds iets misgaat. Dan wordt het pakket te laat geleverd, dan steken jullie er een verkeerd product bij of vergeten jullie iets, nu de samples vergeten... Bij XXL of powersupplements heb ik nog nooit problemen ondervonden!

Was vroeger nochtans een tevreden klant...

Klopt inderdaad. Het is gigantisch druk en proberen we alle order van voor 2200u eruit te krijgen. We hebben het zelf ook opgemerkt en doen ons best!

Net borst en triceps en schouders

Net een shake whey perfection straciatella achterover gegooid ( mijn hond en katten zijn er ook dol op haha ) en een scheut liquid amino

Dalijk nog wat eten en dan slapen.

Morgenvroeg weer de gym in voor rug en biceps

En dan als traktatie weer een whey perfection straciatella!!

Goed bezig!:D

Eldert

Zo ff de dag begonnen met een lekker perfect protein shake :lick:

B&F broeders,

Ik maak een lange cut van 5 maanden. Nu neem ik maanden 1,3 en 5 dexa, omdat ik mn lichaam niet 5 maanden zoiets sterks wil geven. Zal ik tijdens maanden 2 en 4 Ripped nemen of gewoon helemaal niets? Ripped lijkt me een stuk softer en 'gezonder' (ten minste dat gevoel had ik bij perfect burn). Anders, hebben jullie nog een supplement dat honger daadwerkelijk stilt?

xxx

B&F broeders,

Ik maak een lange cut van 5 maanden. Nu neem ik maanden 1,3 en 5 dexa, omdat ik mn lichaam niet 5 maanden zoiets sterks wil geven. Zal ik tijdens maanden 2 en 4 Ripped nemen of gewoon helemaal niets? Ripped lijkt me een stuk softer en 'gezonder' (ten minste dat gevoel had ik bij perfect burn). Anders, hebben jullie nog een supplement dat honger daadwerkelijk stilt?

xxx

Je kan de dexaprine ook prima door gebruiken, je kan ook afwisselen met Ripped of perfect burn dit maakt niet zoveel uit. Verder zou je eventueel de afslank-eiwit erbij kunnen gebruiken, van deze shake krijg je zeker een vol gevoel! :cool:

Ripped vind ik persoonlijk een fijne Burner zonder rare bijwerkingen

Ik wil even een groot compliment geven voor dfe Micellar Casein perfection witte chocolade.
Hij is ontzettend lekker en erg goed bulkvoer! die 7,5% koolhydraten maken me dan ook niet uit.
Goed spul, een lekker smeuïge structuur en niet zo dik-rare-structuur-casseine-achtig als ik van andere merken gewend ben.

Voor de cut zou ik misschien voor zuiverdere proteïne gaan (<1 gram koolhydraat, >95% proteïne) maar dit voldoet zeker in de bulk. :)

Ook had ik het om 20:30 besteld en de volgende dag al om 16:00 in huis, echt top service!

Je kan gewoon langskomen en met hem op de foto. Echter heb je met de m&g veel meer tijd om met hem te praten:cool:

Ik wil even een groot compliment geven voor dfe Micellar Casein perfection witte chocolade.
Hij is ontzettend lekker en erg goed bulkvoer! die 7,5% koolhydraten maken me dan ook niet uit.
Goed spul, een lekker smeuïge structuur en niet zo dik-rare-structuur-casseine-achtig als ik van andere merken gewend ben.

Voor de cut zou ik misschien voor zuiverdere proteïne gaan (<1 gram koolhydraat, >95% proteïne) maar dit voldoet zeker in de bulk. :)

Ook had ik het om 20:30 besteld en de volgende dag al om 16:00 in huis, echt top service!

Dank voor je complimenten:)

ELdert

weer een doos perfection bars besteld.. Wat zijn die lekker **** :lick:

Zijn inderdaad heerlijk !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven