XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een goede vetverbrander in combinatie met Whey en Creatine is voldoende. Ik zou dan Perfect Burn aanbevelen, verreweg één van de betere fatburners die we hebben.

Ralf

Inderdaad, Ik hoor van veel mensen dat Perfect Burn echt een goede fatburner is zelf nog niet geprobeerd misschien binnekort als ik een kleine cut ga doen :)

Op de site staat het anders..

Klopt, ga dit morgen voor het geval dat eens navragen aan mijn collega. Komen hier dan nog op terug wat nou de juiste hoeveelheid is.

komen de bodybuildingshots nog in de verkoop?

Zijn besteld en zal binnenkort weer te bestellen zijn;)

Thanks voor het advies, ga mijn bestelling gelijk plaatsen!!!:cool:

:D

Inderdaad, Ik hoor van veel mensen dat Perfect Burn echt een goede fatburner is zelf nog niet geprobeerd misschien binnekort als ik een kleine cut ga doen :)

Is ook erg veel vraag na, perfect burn is een gewaagde concurrent voor de dexaprine;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hebben jullie niet zoiets als deze maar dan in 1920x1080 resolutie? Zou mooie wallpaper zijn

Hee

Ik wil graag weer wat whey bestellen, 4,5 kg voor 60 euro is een mooie prijs. Alleen heb ik dan zo een grote emmer die niet op me aanrecht past, en heb ook geen kleine pot beschikbaar. Kan ik ook 4,5 whey bestellen en dan 2 potten krijgen ipv 1 grote emmer. Wel voor de zelfde prijs? :)

mvg, Jochem

Hee

Ik wil graag weer wat whey bestellen, 4,5 kg voor 60 euro is een mooie prijs. Alleen heb ik dan zo een grote emmer die niet op me aanrecht past, en heb ook geen kleine pot beschikbaar. Kan ik ook 4,5 whey bestellen en dan 2 potten krijgen ipv 1 grote emmer. Wel voor de zelfde prijs? :)

mvg, Jochem

Helaas is dit niet mogelijk, de marges zijn erg scherp en als we dan 2 kleine potten opsturen voor dezelfde prijs van 1 grote is de marge al weg.

Niels

Werk ze vanavond Niels ;) Wij hadden elkaar woensdag ontmoet bij het busje buiten met Ralf! Grote man dit :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven