MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Amino X helaas dit keer niet tussen de weekendaanbiedingen, maar evengoed besteld C853490 :D

2 april lees ik dit:

iemand vraagt om de oude verpakking van ultra fine oats terug te gebruiken.

Jullie reply:

"We hebben nog een vrij grote voorraad dus eerst moet die op, dan komt er een andere verpakking (steviger:p). Excuses in ieder geval voor het ongemak."

Nu wil ik net 8kg Oats bestellen (huidige voorraad bijna op), en zie ik op de site 'verwacht 10 april'.

Dan is die vrij grote voorraad er nogal doorgevlogen!

Maar goed, ik ga niet zagen en geduldig wachten tot er terug een heeeel grote voorraad is!

Groeten!

We hebben een vrij grote voorraad maar het kan niet allemaal in 1 keer in zakken gedaan worden, daar hebben wij helaas de ruimte niet voor om dat op te slaan. 10 April zijn ze weer te bestellen:)

Amino X helaas dit keer niet tussen de weekendaanbiedingen, maar evengoed besteld C853490 :D

Kan niet elke week feest zijn:D

Niels

We hebben een vrij grote voorraad maar het kan niet allemaal in 1 keer in zakken gedaan worden, daar hebben wij helaas de ruimte niet voor om dat op te slaan. 10 April zijn ze weer te bestellen:)

Niels

Verdorie, mocht ik dichter wonen, ik kwam zelf een paar emmers vullen...

Bedankt voor de info!

Net voor de eerste keer gelukt protein pancakes te maken.. ware lekkerrrr

Zouden jullie op de site de product label van opti-men willen plaatsen? Deze staat er nu niet bij. ;)
Trouwens nog een foutje op de site:
Als je via de balk bovenin naar vitamins-herbs hovered en dan naar beneden, onder populair, staat een lijst met producten, als je dan op sports multi drukt kom je op de pagina van vitamine d.

Vandaag m'n bestelling whey binnengekregen maar tot m'n grote verbazenis kreeg ik ipv whey perfection neen pot afslank eiwit (ik zit wel in de cut dus hoera). Maar dit scheelt toch 10% product voor dezelfde prijs :/

Zouden jullie op de site de product label van opti-men willen plaatsen? Deze staat er nu niet bij. ;)
Trouwens nog een foutje op de site:
Als je via de balk bovenin naar vitamins-herbs hovered en dan naar beneden, onder populair, staat een lijst met producten, als je dan op sports multi drukt kom je op de pagina van vitamine d.
Ik zal het label opvragen bij onze leverancier van Opti-Men. We hebben namelijk de EU-versie, deze staat helaas ook niet op internet.
:cool:
Vandaag m'n bestelling whey binnengekregen maar tot m'n grote verbazenis kreeg ik ipv whey perfection neen pot afslank eiwit (ik zit wel in de cut dus hoera). Maar dit scheelt toch 10% product voor dezelfde prijs :/
Ik stuur je even een berichtje! :) Dat is uiteraard niet de bedoeling, mijn exuses.:rolleyes:

Ralf

Goodmorning iedereen,bijna weekend! :cool:

bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

Strong!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Van 24,90 voor 21.50!

Creatine
Van 19.90 voor 16.90!

Whey-Shake
Van 39.90 voor 34.90!

Tested Omega-3-6-9
Van 14.90 voor 12.90!

Solid
Van 39.90 voor 31.90!

Transform
Van 14.90 voor 9.90!
bannerfb.png

Zit bestelling C853338 in de afleverroutte?
Alvast bedankt!

Als ik nu een bestelling plaats voor Total Protein (wordt vandaag verwacht) plus een paar andere producten, worden deze dan samen of apart geleverd?

Mooie weekaanbiedingen! Voor de Transform ga hem denk bestellen is een top product!

Als ik nu een bestelling plaats voor Total Protein (wordt vandaag verwacht) plus een paar andere producten, worden deze dan samen of apart geleverd?
Als je de Total Protein besteld gaat deze bestelling in zijn geheel weg. Samen met dus de andere producten, wanneer de Total Protein voorradig is.
total-protein.jpg

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven