Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moet nodig wat afvallen, heb 10 maanden in het buitenland gewoond/gewerkt en vroeg me hetvolgende af:

Ik wou eigenlijk een fatburner bestellen zoals Dexaprine, maar toen kwam ik dit supplement tegen genaamd Clarinol(Hieronder de link)
http://www.bodyenfitshop.nl/afslanke...ZXJ0b3RhYWw=

Mijn vraag is of iemand al Clarinol heeft gebruikt en dit nuttig is om af te vallen en beter werkt als een fatburner(Wat ik moet geloven als ik de beschrijving lees) evenals het tegelijkertijd kweken van spieren natuurlijk ook erg goed van pas komt.

Ik hoor het graag zodat ik iets kan bestellen, verdere tips met supplementen zijn ook handig of als ik beter iets anders kan nemen(Heb al BCAA's en Whey ook Creatine)

Heb deze ochtend mijn bestelling aangekregen, nu blijken er in mijn pot van marinol omega 3 slechts 353 caps te zitten. Vraag me niet waarom ik deze tel, iedereen heeft wel zijn obsessieve kantjes.

Defect aan de vulmachines?

Verder alles top zoals gewoonlijk!

Ik moet nodig wat afvallen, heb 10 maanden in het buitenland gewoond/gewerkt en vroeg me hetvolgende af:

Ik wou eigenlijk een fatburner bestellen zoals Dexaprine, maar toen kwam ik dit supplement tegen genaamd Clarinol(Hieronder de link)

Mijn vraag is of iemand al Clarinol heeft gebruikt en dit nuttig is om af te vallen en beter werkt als een fatburner(Wat ik moet geloven als ik de beschrijving lees) evenals het tegelijkertijd kweken van spieren natuurlijk ook erg goed van pas komt.

Ik hoor het graag zodat ik iets kan bestellen, verdere tips met supplementen zijn ook handig of als ik beter iets anders kan nemen(Heb al BCAA's en Whey ook Creatine)
Een goede vetverbrander in combinatie met Whey en Creatine is voldoende. Ik zou dan Perfect Burn aanbevelen, verreweg één van de betere fatburners die we hebben.
Heb deze ochtend mijn bestelling aangekregen, nu blijken er in mijn pot van marinol omega 3 slechts 353 caps te zitten. Vraag me niet waarom ik deze tel, iedereen heeft wel zijn obsessieve kantjes.

Ik kan het me bijna niet voorstellen, aangezien wij geen enkel product zelf vullen. We laten dit altijd voor ons doen. In dat geval zou je denken dat er (geen) fouten gemaakt worden. Zal ik bij je volgende bestelling wat extra's kwa sampling e.d. meesturen?

Ralf

Ikzelf heb dat liever ook niet, maar die machines zijn geprogrammeerd met een mogelijke bepaalde afwijking die maximaal toelaatbaar is. Waarschijnlijk is er een range van 350-370 ofzo door die afwijking.

Of ze hebben de machines lager ingesteld, wat mij soms ook niet zou verbazen. In ieder geval kan Bodyenfit daar jammer genoeg weinig aan doen.(behalve klagen of iets dat 't te vaak gebeurt, maar ik zie niemand anders zoveel tellen:D)

24xf7m1.jpg

Uit de wind, Hot Choco, zonnetje erbij = genieten :cool:

Op de achtergrond 250gram rijst + 250gram kip :D

Laatst bewerkt:
Lekker man, Jammer dat hier geen zonnetje is.. :(

Mijn bestelling binnen en wederom erg snel geleverd. Had wel even een vraag, waarom krijg je de whey in een grote plastic zak als je een emmer whey bestelt ipv zoals met een pot whey?

Mijn bestelling binnen en wederom erg snel geleverd. Had wel even een vraag, waarom krijg je de whey in een grote plastic zak als je een emmer whey bestelt ipv zoals met een pot whey?
Dit is wat de leverancier graag wil. Dit ook met betrekking tot afsluitbaarheid etc. Je kan het natuurlijk altijd zelf in de emmer doen :)

Ralf

hoi vraagje ,
Komt de total protein nog binnen in de grote 4,4 kg emmers en komen er nog meer smaken?
mvg

ik heb 3 maanden lang CLA geslikt en hier geen noemenswaardig extra vetverlies oid mee geboekt. zou het zelf niet opnieuw kopen. maar goed ieder lichaam is dan ook weer anders.

ik heb 3 maanden lang CLA geslikt en hier geen noemenswaardig extra vetverlies oid mee geboekt. zou het zelf niet opnieuw kopen. maar goed ieder lichaam is dan ook weer anders.

Daarom, elk lichaam reageert weer anders. Bij de 1 zal het meer aanslaan dan bij de ander;)

dit heb je altijd met machines, een afwijking van 1,9% is ook weer niet enorm.

Zou het kunnen dat er een fout staat op het label van het potje stay strong, 30 gr is 429 cal ...glup!

komen de bodybuildingshots nog in de verkoop?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven