Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey body en fitshop,

Vandaag mijn eerste proteine pannekoek geprobeerd, waren lekker(ondanks mijn bak vaardigheden maar toch) het viel mij alleen het volgende op: de pot is standaard half leeg, het gewicht klopte gewoon tenzij de plastic pot opeens 1,5 kilo weegt maar dat lijkt mij niet, maar mijn vraag is dus waarom? Gebruiken jullie standaard formaat potten zo ja kunnen jullie geen grotere/voordeel verpakking maken als het er toch in past net als bij bijvoorbeeld whey je ook grotere versies hebt?

Alvast bedankt!

Goeie idd. Kwantiteits korting. Zelfde geld trouwens voor de potten met casseine eiwit.

hallo B&F

vraagje over de waxy maize, wat is het verschil tussen dit product en maizena uit de supermarkt?

Maizena uit de supermarkt wordt gebruikt om sausjes en dergelijke te binden. Waxy Maize is een top-koolhydraat die supersnel wordt opgenomen en is zo samengesteld zonder toevoegen(kleur/smaakstoffen) waardoor je deze prima kunt mixen met je eiwitshake.

Tim

Maizena uit de supermarkt wordt gebruikt om sausjes en dergelijke te binden. Waxy Maize is een top-koolhydraat die supersnel wordt opgenomen en is zo samengesteld zonder toevoegen(kleur/smaakstoffen) waardoor je deze prima kunt mixen met je eiwitshake.

Tim

Ik gebruik Waxy Maize ook na me KT en mix het met me Whey perfection!

Ben ik weer, ik blijf maar vragen vind mezelf al irritant worden maar goed: hoe werkt het bezorgen bij het afhaalpunt, krijg ik dan een mailtje dat het er is of nog steeds een brief door de brievenbus want dan kan ik het net zo goed thuis laten bezorgen..

Je krijgt een mailtje dat het klaarligt

het ging mij inderdaad om de mixbaarheid, niet dat je shake zo'n dikke jus wordt hehe..

Ben ik weer, ik blijf maar vragen vind mezelf al irritant worden maar goed: hoe werkt het bezorgen bij het afhaalpunt, krijg ik dan een mailtje dat het er is of nog steeds een brief door de brievenbus want dan kan ik het net zo goed thuis laten bezorgen..
Haha, op deze manier houd je me ook bezig :) Zodra het klaar ligt op de afhaallocatie krijg je een email of sms.
het ging mij inderdaad om de mixbaarheid, niet dat je shake zo'n dikke jus wordt hehe..
Altijd goed. :thumbs:

Ralf

Zijn de oats toevallig al binnen ?

vandaag een presentatie over stevia houden op school, zit ook een dia bij met jullie stevia whey! straks gaan de professoren ook aan de whey :P

Vandaag pakketje ontvangen maar geen sample perfect protein erbij gekregen :(
ref C858975

Het is een 8 geworden. Kreeg nog wel de vraag waarom je aggresief wordt door dit soort producten zoals whey, dat noemt zich dan hbo student...
Goed cijfer :thumbs: Haha, de verhalen van de wandelgangen:D. Alhoewel, nu je het zegt...:eek:
Vandaag pakketje ontvangen maar geen sample perfect protein erbij gekregen :(
ref C858975
Sorry, mijn excuus:rolleyes: Als je aangeeft bij je volgende bestelling dat de Perfect Protein sachet er niet bij zat, compenseren we dit ruimschoots voor je. :)

Ralf

Had laatst bij b&f Zwolle vet caliper gekregen toen ik daar wat haalde alleen die knapte gelijk toen ik hem 1x indrukte :o

Dus vandaag moest ik weer naar Zwolle, denk haal de duurdere dan is t gelijk goed alleen daar aangekomen was die winkel dicht. Paar uur later weer geweest was nog steeds dicht :sad:

Kwam ook nog een milf langs rijden die ook wat wilde halen maar teleurgesteld door reed toen we zeiden dat die dicht was :roflol:

Is er een reden dat die dicht was? Op openingstijden staat dat die gewoon open had moeten zijn..?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven