AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Had laatst bij b&f Zwolle vet caliper gekregen toen ik daar wat haalde alleen die knapte gelijk toen ik hem 1x indrukte :o

Dus vandaag moest ik weer naar Zwolle, denk haal de duurdere dan is t gelijk goed alleen daar aangekomen was die winkel dicht. Paar uur later weer geweest was nog steeds dicht :sad:

Kwam ook nog een milf langs rijden die ook wat wilde halen maar teleurgesteld door reed toen we zeiden dat die dicht was :roflol:

Is er een reden dat die dicht was? Op openingstijden staat dat die gewoon open had moeten zijn..?

Ik was vandaag ook speciaal afgereisd om een aantal producten te kopen bij de winkel. was toen ook gesloten! op de deur stonden de openingstijden en hij had gewoon open moeten zijn op dat tijdstip.

Erg jammer..

Laatst bewerkt:
Ik krijg net een mailtje.. ze zijn er weer :)
Super, graag gedaan! :) We gaan nu extra hard aan de slag om alles weer te verwerken.
Had laatst bij b&f Zwolle vet caliper gekregen toen ik daar wat haalde alleen die knapte gelijk toen ik hem 1x indrukte :o

Dus vandaag moest ik weer naar Zwolle, denk haal de duurdere dan is t gelijk goed alleen daar aangekomen was die winkel dicht. Paar uur later weer geweest was nog steeds dicht :sad:

Kwam ook nog een milf langs rijden die ook wat wilde halen maar teleurgesteld door reed toen we zeiden dat die dicht was :roflol:

Is er een reden dat die dicht was? Op openingstijden staat dat die gewoon open had moeten zijn..?
Ik was vandaag ook speciaal afgereisd om een aantal producten te kopen bij de winkel. was toen ook gesloten! op de deur stonden de openingstijden en hij had gewoon open moeten zijn op dat tijdstip.

Erg jammer..
De reden waarom Zwolle vandaag niet open was is voor ons ook onbekend:rolleyes: Ik ga er vanuit dat deze morgen weer open is.
ennn... besteld :)

C863399

ennnn verzonden (je zou haast zeggen dat het personeel zich verveelt, of maken ze er een wedstrijdje van het zo snel mogelijk te verzenden ?)
Haha. In de avonduren zit constant iemand bestellingen af te drukken, puur om een achterstand te voorkomen. Zodra dat bij is, worden alle bestellingen ook goed en gemakkelijk verwerkt.:cool: Bedankt voor je order, gaan we verwerken.

Ralf

Enig gedacht wanneer jullie Recon van Musclepharm weer binnenkrijgen en de white chocolate sensation bars?

De reden waarom Zwolle vandaag niet open was is voor ons ook onbekend:rolleyes: Ik ga er vanuit dat deze morgen weer open is.

Haha morgen ben ik niet in Zwolle :p

Vond t een beetje apart, ook geen briefje aan de deur ofzo.

Weet je toevallig of ze daar überhaupt die digitale fat caliper hebben? Of anders die defender? Anders rij ik er straks weer voor niks langs :p

Zwolle & Amersfoort hebben een andere eigenaar en ook ander personeel. Ik moet daarom de klacht bij hun indienen. Wij focussen ons het liefst op internetbestellingen. Internetvrienden zijn immers veel leuker:D
Enig gedacht wanneer jullie Recon van Musclepharm weer binnenkrijgen en de white chocolate sensation bars?
Recon verwacht ik met 1-2 weken weer voorradig (is reeds besteld) en de Witte Choco bars met plusminus 4 weken.
Haha morgen ben ik niet in Zwolle :p

Vond t een beetje apart, ook geen briefje aan de deur ofzo.

Weet je toevallig of ze daar überhaupt die digitale fat caliper hebben? Of anders die defender? Anders rij ik er straks weer voor niks langs :p
Is het inderdaad ook, wij hebben dit liever ook niet. Wat mij betreft werken ze daar ook 7 dagen in de week haha. Nee, ik durf dat niet te zeggen. In dat geval zou je het beste even kunnen bellen morgenochtend.

Ralf

Aha t zijn franchise vestigingen dus :p

Nouja bestel t eind van de maand wel via internet. Te lui om contant geld te stortten :o

Zwolle & Amersfoort hebben een andere eigenaar en ook ander personeel. Ik moet daarom de klacht bij hun indienen. Wij focussen ons het liefst op internetbestellingen. Internetvrienden zijn immers veel leuker:D

Ralf
Poe zeg dat wel en internet is ook een stuk veiliger. Als zo'n beest als I Xyzyx I ontevreden je zaak binnen komt lopen en daar een flinke roid rage krijgt dan zou je echt hopen dat je veilig achter je PC zat.

In Amersfoort en Heerenveen ben je ook altijd welkom. Bij bestellen via internet krijg je ook nog eens leuke goodies! :)

Ralf

Haha in Zwolle kreeg ik een fat caliper gratis alleen die knapte gelijk en mijn ma begon al te klagen over alle shakebekers :roflol:

Was al gewaarschuwd dus wilde de dure halen maar kreeg deze gratis :p

Nouja verder altijd wel goed geholpen daar alleen deze x was die dicht. Ach kan gebeuren..

---------- Post toegevoegd 9 April 2013 om 22:30 ----------

Poe zeg dat wel en internet is ook een stuk veiliger. Als zo'n beest als I Xyzyx I ontevreden je zaak binnen komt lopen en daar een flinke roid rage krijgt dan zou je echt hopen dat je veilig achter je PC zat.

:roflol: 2 weken woedebeheersingtherapie nadat dat kreng knapte

Kun je er wat extra's aan toevoegen voor een trouwe klant ;). Perfection bars (chocolade) waren op, anders ging ik een doos of 2 erbij gooien. Wanneer komen deze weer binnen?

ref: C863712

Ontdek zojuist jullie nieuwste product;
Professional Mass Gainer.
In hoe grote mate verschilt deze met jullie Mass Perfection? Wel wat verschil te merken qua product label, maar voor de rest kan ik het er niet uit halen.
Kleine toelichting?

Deze staan weer in bestelling! Naar alle waarschijnlijkheid zullen ze over 4 á 5 weken weer beschikbaar zijn! ;)

Tim
Elke keer dat ik perfection bars wil bestellen zijn ze uitverkocht.
No srsly :fuu:
Aardbij zal even lang duren probs? Witte choco beetje beu gegeten, nu <3 aardbei :p.

Btw, hebben jullie nog steeds laagste prijs garantie? Als ik het ergens goedkoper zie kan ik het aan die prijs tsjoepen?

Laatst bewerkt:
Kun je er wat extra's aan toevoegen voor een trouwe klant ;). Perfection bars (chocolade) waren op, anders ging ik een doos of 2 erbij gooien. Wanneer komen deze weer binnen?

ref: C863712

Bestelling is helaas al ingepakt, volgende keer doen we er wat leuks bij;)
Perfection bars white choco komen binnen 3 a 4 weken binnen.

Ontdek zojuist jullie nieuwste product;
Professional Mass Gainer.
In hoe grote mate verschilt deze met jullie Mass Perfection? Wel wat verschil te merken qua product label, maar voor de rest kan ik het er niet uit halen.
Kleine toelichting?

Tussen deze 2 producten zitten niet veel verschillen, Mass perfection zit weer iets hoger in de eiwitten en koolhydraten. Daar tegen over is de Professional Mass Gainer voor een een erg mooi prijsje te bestellen:)

Elke keer dat ik perfection bars wil bestellen zijn ze uitverkocht.
No srsly :fuu:
Aardbij zal even lang duren probs? Witte choco beetje beu gegeten, nu <3 aardbei :p.

Btw, hebben jullie nog steeds laagste prijs garantie? Als ik het ergens goedkoper zie kan ik het aan die prijs tsjoepen?

Als je het ergens goedkoper vind, bel/mail ons en we passen de prijs aan!
White choco is binnen 4 weken weer te bestellen, Aardbei duurt helaas wat langer.

Gr. Niels

Hey hey,

Onderhand is mijn citrulline bijna op maar zag dat hij gelukkig weer verwacht werd alleen staat bij ingrediënten leucine, is dit een spelfout want anders koop je zet zo goed het potje leucine(wat er boven staat) toch?

Trouwens ook een datum bekent ongeveer ook goed ipv alleen verwacht?

Laatst bewerkt:
Hey hey,

Onderhand is mijn citrulline bijna op maar zag dat hij gelukkig weer verwacht werd alleen staat bij ingrediënten leucine, is dit een spelfout want anders koop je zet zo goed het potje leucine(wat er boven staat) toch?

Trouwens ook een datum bekent ongeveer ook goed ipv alleen verwacht?

De Citrulline Malate verwachten we deze week weer binnen te krijgen, kan alleen bij ingrediënten niet zien dat leucine bij staat?

Niels

Hey,

Wordt Driven Sports Craze niet meer verkocht of komt ie trg binnen?

Grtz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven