MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmorgen Swollen genomen. Smaak 1/10 ****ing ral. Werking 7/10 het begon pas goed te werken na 60 minuten bij mij terwijl geadviseerd was 30 minuten wel jammer want had de helft van mn training er al opzitten, ik dacht eerst van dit stelt niks voor, nep spul. Maar opeens aan het einde van mijn training had ik een zieke focus, het zweet brak me uit en kreeg echt plezier in het trainen. Mijn volgende training neem ik het gewoon een half uur eerder. En dan ga ik eens ipv 2 scoops 3 scoops proberen.

Hey,

Wordt Driven Sports Craze niet meer verkocht of komt ie trg binnen?

Verwachten we volgende week weer aan te kunnen bieden:D

Grtz

Vanmorgen Swollen genomen. Smaak 1/10 ****ing ral. Werking 7/10 het begon pas goed te werken na 60 minuten bij mij terwijl geadviseerd was 30 minuten wel jammer want had de helft van mn training er al opzitten, ik dacht eerst van dit stelt niks voor, nep spul. Maar opeens aan het einde van mijn training had ik een zieke focus, het zweet brak me uit en kreeg echt plezier in het trainen. Mijn volgende training neem ik het gewoon een half uur eerder. En dan ga ik eens ipv 2 scoops 3 scoops proberen.

Leuk om te lezen, bedankt voor je feedback;)

Niels

Topper! Krijgen jullie toevallig de smaak Apple Pie of Pineapple passion fruit ook binnen?

Hey,

Wordt Driven Sports Craze niet meer verkocht of komt ie trg binnen?

Grtz

lag craze niet onder vuur vanwege die amfetamine precurser?

btw b&F .. ing ligt weer op zijn gat ofzo kan mijn betaling via ideal niet afronden of de site loopt vast.

lag craze niet onder vuur vanwege die amfetamine precurser?

btw b&F .. ing ligt weer op zijn gat ofzo kan mijn betaling via ideal niet afronden of de site loopt vast.

Craze komt volgende week wel weer gewoon binnen, niks aan de hand dus;)
Waarschijnlijk zijn er dan weer problemen met ING, zal wel een hectische week zijn voor hun klantenservice:D

Niels

---------- Post toegevoegd 10 April 2013 om 13:03 ----------

Topper! Krijgen jullie toevallig de smaak Apple Pie of Pineapple passion fruit ook binnen?

Van welk product:rolleyes:?

Hebben jullie plannen voor andere smaken in de perfection bars? Cookies and cream?

De Citrulline Malate verwachten we deze week weer binnen te krijgen, kan alleen bij ingrediënten niet zien dat leucine bij staat?

Niels

ja ik had het over de citrulline malaat die bij verwacht staat de gele pot, cirtupure is ook prima maar die stond alleen bij uitverkocht(zijn hetzelfde of niet) degene bij verwacht geeft o.a. deze beschrijving:

Aanbevolen gebruik:
Mix per dosering 1 scoop (3 gram) Citrulline Malaat met 200ml vruchtensap, sportdrank of water. Neem een dosering 30 minuten voor de training.
Er mag eventueel een extra dosering tijdens de training genomen worden.

Per dosering: 3 gram (1 maatschepje)
Doseringen per verpakking: 100
Ingredienten: L-Leucine

Klopt het dat creatine HCL van jullie merk heel sterk smaakt? neemt mijn hele shake op een negatieve manier over.. niet zo'n probleem maar even weten of het goed zit :)

Hebben jullie plannen voor andere smaken in de perfection bars? Cookies and cream?

Zijn we mee bezig, probleem is dat we geen troep willen uitbrengen dus we zijn nogal kieskeurig wat betreft smaken;)

ja ik had het over de citrulline malaat die bij verwacht staat de gele pot, cirtupure is ook prima maar die stond alleen bij uitverkocht(zijn hetzelfde of niet) degene bij verwacht geeft o.a. deze beschrijving:

Aanbevolen gebruik:
Mix per dosering 1 scoop (3 gram) Citrulline Malaat met 200ml vruchtensap, sportdrank of water. Neem een dosering 30 minuten voor de training.
Er mag eventueel een extra dosering tijdens de training genomen worden.

Per dosering: 3 gram (1 maatschepje)
Doseringen per verpakking: 100
Ingredienten: L-Leucine

Je hebt helemaal gelijk, dit is een klein foutje in de tekst! Gaan we veranderen, bedankt voor de tip:D

Waarom heeft mijn Whey perfection cookies and cream meer een soort zandbakzand-structuur dan de whey perfection chocolate caramel? Die is gewoon echt fijn en meer zandstrand zand idee. Dit is echt een bar slechte uitleg.. nieuwe poging: de chocolate caramel zou ik kunnen zeven, de cookies and cream niet. Die lost ook een stuk minder goed op dan de chocolate caramel.

Volkoren brood( want de rest hier in huis eet wit..) en 5 blikjes tonijn( men 4uurtje van elke dag :p)

Snapshot_20130410.JPG

Waarom heeft mijn Whey perfection cookies and cream meer een soort zandbakzand-structuur dan de whey perfection chocolate caramel? Die is gewoon echt fijn en meer zandstrand zand idee. Dit is echt een bar slechte uitleg.. nieuwe poging: de chocolate caramel zou ik kunnen zeven, de cookies and cream niet. Die lost ook een stuk minder goed op dan de chocolate caramel.

Helaas kan dit per batch/per smaak verschillen, eiwit is een natuurlijk product en dat betekend dat de smaken en oplosbaarheid af en toe kunnen verschillen van elkaar.

Niels

Helaas kan dit per batch/per smaak verschillen, eiwit is een natuurlijk product en dat betekend dat de smaken en oplosbaarheid af en toe kunnen verschillen van elkaar.

Niels

Oke. no problem verder! maak er wel pannenkoeken van :)
Weet je welke smaken de 'dikke' structuur hebben en welke de 'zanderige' ? Weet ik dat voor de volgende bestelling ook alvast.

Oke. no problem verder! maak er wel pannenkoeken van :)
Weet je welke smaken de 'dikke' structuur hebben en welke de 'zanderige' ? Weet ik dat voor de volgende bestelling ook alvast.

Helaas is dat erg moeilijk te zeggen voor mij, dit kan namelijk bij elk eiwit product het geval zijn. Whey perfection, 100% gold standard, iso-100 etc. het kan bij al deze product voorkomen.

Niels

Wtf eet jij 5 blikjes tonijn per dag?
Wat gelijk staat aan (tenminste bij mij) 750 gram tonijn per dag.
haha zot nee der staat toch men 4 uurtje van elke dag :p Ik heb ooit wel al eens 3 blikken per dag gegeten, maar nu meestal 1 per dag.

Ja, maar is afhankelijk van de dosis.

Ik heb ook een vraag. Is deze creatine HCL hetzelfde als Con-Cret van Promera? Of creacore? Of tested creatine HCL? Dat is een domme vraag misschien, maar de prijsverschil met je huismerk is ongelooflijk.

Origineel gepost door robbert1976 [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Top dan ga ik het afwachten als ik de Dexaprine binnen heb !! ben benieuwd naar het resultaat !;)
Wij zijn ook benieuwd! Houd ons op de hoogte:cool:

Gisteren ( woensdag ) mijn Dexaprine binnen gekregen en vanmorgen na het opstaan ( 06:00 ) gelijk een halve tablet ingenomen en gelijk mijn Vaso grow erachteraan maar ik moet zeggen die Dexaprine werkt goed heb de hele dag het gevoel gehad of ik aan de XTC zat of zo zo'n lekkere rush de hele dag door !! wat me wel op valt is of ik nou gegeten heb of niet ik wel een soort " hongergevoel " in mijn buik had maar geen trek heb das wel appart maar ik ben beniwud naar de resultaten !!!

Dit is erg persoonsgebonden, de een vind het lekker en de ander vind het bijvoorbeeld weer te zoet ;)

Ja, maar is afhankelijk van de dosis.

Ik heb ook een vraag. Is deze creatine HCL hetzelfde als Con-Cret van Promera? Of creacore? Of tested creatine HCL? Dat is een domme vraag misschien, maar de prijsverschil met je huismerk is ongelooflijk.
Er is bijna geen verschil maar producten van eigen merk zijn gewoon goedkoper. Dit heeft te maken met de inkoopsprijs voor ons en productie.:)

Gisteren ( woensdag ) mijn Dexaprine binnen gekregen en vanmorgen na het opstaan ( 06:00 ) gelijk een halve tablet ingenomen en gelijk mijn Vaso grow erachteraan maar ik moet zeggen die Dexaprine werkt goed heb de hele dag het gevoel gehad of ik aan de XTC zat of zo zo'n lekkere rush de hele dag door !! wat me wel op valt is of ik nou gegeten heb of niet ik wel een soort " hongergevoel " in mijn buik had maar geen trek heb das wel appart maar ik ben beniwud naar de resultaten !!!

Fijn dat het goed bevalt. Graag hoor ik van je wat de resultaten zijn ! :)

René

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven