XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha. In de avonduren zit constant iemand bestellingen af te drukken, puur om een achterstand te voorkomen. Zodra dat bij is, worden alle bestellingen ook goed en gemakkelijk verwerkt.:cool: Bedankt voor je order, gaan we verwerken.

Ralf

maar ondanks dat vandaag niets afgeleverd ... :(

ahhh ING doet het weer:

Uw referentienummer is: C865507

Wat magic eas besteld met waxy maize. Wilde deze stack proberen als post workout, gebruikte voorheen pepto pro met dextro. maar beide zijn nu op :)

tevens wat nieuwe omega 3 caps, ik zie dat de marinol caps erg goede kwaliteit zijn en goed geprijst dus maar meteen 3 maanden voorraad ingeslagen.

Kan er voorlopig weer even tegen aan dan :)

ahhh ING doet het weer:

Wat magic eas besteld met waxy maize. Wilde deze stack proberen als post workout, gebruikte voorheen pepto pro met dextro. maar beide zijn nu op :)

tevens wat nieuwe omega 3 caps, ik zie dat de marinol caps erg goede kwaliteit zijn en goed geprijst dus maar meteen 3 maanden voorraad ingeslagen.

Haha goed bezig! Magic EAS ruikt echt apart haha :eek: Maja het werkt wel! Waxy en Marinol heb ik ook staan hier. Goeie keuzes!

Laatst bewerkt:
maar ondanks dat vandaag niets afgeleverd ... :(
Vreemd, heb je voor mij je refnr. van de bestelling. Gisteravond was ik zelf aanwezig en alle pakketten tot 22u zijn netjes de deur uitgegaan. Ik zal het zo direct voor je checken :)
ahhh ING doet het weer:

Bedankt voor je bestelling. Gaan we regelen, morgen in huis! :) Magic EEA met WMS is een goede keus. Omega-3 kan natuurlijk nooit kwaad en met Marinol Omega-3 heb je verreweg de beste kwaliteit visolie. Succes!
marinollabel2.jpg

Ralf

Hoeveel swollen heb je nog staan en hoe zit het met de tht datum?

Mijn Swollen die ik deze week binnen heb gekregen is houdbaar tot december 2013.

Uw referentienummer is: C865816

Perfection bars banaan alweer op bij mij thuis, veelte lekker :(

Laatst bewerkt:
Uw referentienummer is: C865816

Perfection bars banaan alweer op bij mij thuis :(
Bedankt voor je bestelling. Gaan we voor je verwerken. Met de Perfection Bar heb je altijd een goede keus kwa eiwitreep. Prijs/kwaliteit is dit inderdaad de beste reep. Zeker een aanrader om mee te bestellen voor bodybuilding of dieet. Morgen in huis :)

Ralf

Vreemd, heb je voor mij je refnr. van de bestelling. Gisteravond was ik zelf aanwezig en alle pakketten tot 22u zijn netjes de deur uitgegaan. Ik zal het zo direct voor je checken :)

Dit kreeg ik gisteren

Date: 9 Apr 2013 21:14:23 +0200
Subject: Uw bestelling is verzonden
Uw bestelling met referentienummer: C863399 is verzonden.

PS: dit mailtje kreeg ik gisteren ook:

Subject: Ultra Fine Oats is beschikbaar
From: Bodyenfithop.nl <info@bodyenfitshop.nl>
Date: Tue, 09 Apr 2013 18:30:05 -0000

body en fit-hop ? Is dat een combinatie van bodybuilding, fitness en hip-hop ? Cool :D

net toch even 2de bestelling gedaan ref :C865962

heb vanmorge assault en agmatine besteld, en zag net dat me whey bijna op was.

sorry voor dubbele bestelling.

Haha goed bezig! Magic EAS ruikt echt apart haha :eek: Maja het werkt wel! Waxy en Marinol heb ik ook staan hier. Goeie keuzes!

ben benieuwd naar de smaak / reuk van de magic eas...
die van pepto pro was namelijk afschuwelijkmoest ik echt op smaak brengen met ranja haha..

het kan dus alleen maar beter worden :D

net toch even 2de bestelling gedaan ref :C865962

heb vanmorge assault en agmatine besteld, en zag net dat me whey bijna op was.

sorry voor dubbele bestelling.
Geen probleem, bestellen mag altijd
Vanaf 20eu immers verzendkosten vrij ;) Gaan we verwerken, morgen in huis!

Ralf

ben benieuwd naar de smaak / reuk van de magic eas...
die van pepto pro was namelijk afschuwelijkmoest ik echt op smaak brengen met ranja haha..

het kan dus alleen maar beter worden :D

Haha laat maar weten wat je ervan vind morgen als je de deksel opendoet ;) Ik mixte peptopro altijd met me bcaa poeder (peer) dus proefte niks van de pepto meer! Agh en het hoeft niet altijd lekker te zijn vind ik, als het maar werkt :)

Waarom is de whey hyrdolisaat nou weer op als mijn pot ook op is :sad:

Wanneer is het weer voorradig?

Waarom is de whey hyrdolisaat nou weer op als mijn pot ook op is :sad:

Wanneer is het weer voorradig?
De Hydrolisaat verwachten we met 3-5 weken weer voorradig :)
Hoge percentage eiwit icm met weinig lactose ( benk toch wel beetje gevoelig voor dusja liever vermijden ) en lage aantal vet en kh....

maar kan je me ook verder helpen met wanneer dit beschikbaar is of?:)
De Hydrolisaat heeft eigenlijk alleen als voordeel dat het snel opneembaar is, het heeft geen enorm hoog eiwitpercentage zoals de Isolaat. Als je gaat voor een hoog eiwitgehalte en laag k/v gehalte kun je het beste daarvoor gaan.

Ralf

Ik heb jullie een prive bericht gestuurd.
Ik had bestelling geplaats gisteren om 1700. Maar deze wordt op vrijdag pas bezorgd.
Terwijl dit toch vandaag zou moeten?

MVG
Molleninho.

Ik heb jullie een prive bericht gestuurd.
Ik had bestelling geplaats gisteren om 1700. Maar deze wordt op vrijdag pas bezorgd.
Terwijl dit toch vandaag zou moeten?

MVG
Molleninho.
Dat lijkt me inderdaad niet de bedoeling. Ik ga deze direct voor je uitzoeken. Kom zo op je PM terug! :)

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven