AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom heeft geen enkele webwinkel Purple Wraath? :(

Welk product adviseren jullie voor een goede pomp? Behoefte aan een PWO heb ik niet echt maar pomp is wel fijn :D

NO Uptake is een echte topper daarnaast zou Vaso Grow ook een goed alternatief zijn;)

---------- Post toegevoegd 16 April 2013 om 08:08 ----------

Waarom heeft geen enkele webwinkel Purple Wraath? :(

We hebben dit product al een tijd geleden besteld, alleen het probleem is dat die ook is uitverkocht bij onze leverancier dus het kan zo maar zijn dat controlled labs met een nieuwe versie van purple wraath komt:)

Niels

Laatst bewerkt:
NO Uptake is echt insane duur.

Het is wellicht een domme vraag, maar bestaat er een zuiverdere versie van caseine, zoals isolaat van normale whey is zeg maar?

Weer maar eens een bestelling geplaatst, even profiteren van de 'PURE deals' :D.
Hoop dat het deze week nog aan komt bij het kialapunt..
Referentienummer is: C875200.

Mvg.

Weer maar eens een bestelling geplaatst, even profiteren van de 'PURE deals' :D.
Hoop dat het deze week nog aan komt bij het kialapunt..
Referentienummer is: C875200.

Mvg.

Helaas duurt het een aantal dagen met KIALA voordat je het pakket kunt afhalen, verwacht donderdag en uiterlijk vrijdag! In ieder geval bedankt voor je bestelling:D

Niels

Pakketje is aangekomen, maar het is niet het moois geworden als ik had gedacht.
De zak ultra fine oats was helaas kapot en lag voor de helft los in de doos haha

Excuses!! Natuurlijk niet zoals het hoort, als je het referentie nummer door wilt geven ga ik gelijk een nieuwe zak oats toesturen;)

Niels

Grote bestelling geplaatst, maak er maar eens wat leuks van! C875466

Excuses!! Natuurlijk niet zoals het hoort, als je het referentie nummer door wilt geven ga ik gelijk een nieuwe zak oats toesturen;)

Niels

Hallo
Dat is C874485
Maar je kan het me ook tegoed schrijven bij de volgende bestelling.
Dan hoef je die nu niet extra na te sturen.
Ik weer niet of dat mogelijk is?

Grote bestelling geplaatst, maak er maar eens wat leuks van! C875466

Helaas is je pakket al bij ons ingepakt, ze zijn op de werkvloer net even wat sneller;) bij je volgende bestelling zal ik er voor zorgen dat je wat leuke extra's krijgt!

Hallo
Dat is C874485
Maar je kan het me ook tegoed schrijven bij de volgende bestelling.
Dan hoef je die nu niet extra na te sturen.
Ik weer niet of dat mogelijk is?

Dat is natuurlijk ook mogelijk, moet je dit aangeven bij opmerking en dan zal ik er een zak oats extra bij laten doen en wat extra samples:D

Niels

Die glutamine klinkt wel verleidelijk ^^

Na een sample van de FIBO nu een potje HEMO RAGE binnen gekregen :D Zo rug training dus ik ben benieuwd!!

Even mezelf quoten haha, het ging super! Blij dat dit in me stack zit nu :cool:

Laatst bewerkt:
Heren... Ik heb citrulline malaat al van een aantal versch merken gehad (waaronder jullie huismerk, dan heb ik het wel over een jaar oid geleden), deze had ALTIJD een zeer karakteristieke zure smaak. De citrulline die ik nu heb binnen gekregen van jullie huismerk smaakt bijn nergens naar... Dit kan toch niet kloppen?

Vorige 2 bestellingen geen samples, deze keer gelukkig wel 3 extra samples. Is een van de 2 zakken oats gescheurd, wat een teringboel zeg :roflol:
Misschien een idee om een betere verpakking te zoeken?:P

Laatst bewerkt:
Heren... Ik heb citrulline malaat al van een aantal versch merken gehad (waaronder jullie huismerk, dan heb ik het wel over een jaar oid geleden), deze had ALTIJD een zeer karakteristieke zure smaak. De citrulline die ik nu heb binnen gekregen van jullie huismerk smaakt bijn nergens naar... Dit kan toch niet kloppen?

De pure malate word bij veel merken volgesmij vermengd met een andere stof. Not sure

Wilde net een grote zak Syntha (4540gr.) bestellen maar zie nu dat hij er niet meer tussen staat. Ook het smakenaanbod bij de 2240gr. potten is flink uitgedund zie ik. Worden deze weer aangevuld en komen de grote zakken weer terug?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven