Is dit een goede combi? Of is het te veel dan?
ThermodreneXT + maximize intense + L-arginine + beta aline + whey perfection + ultrafine oats
Dit is een prima combi, L-arginine en Beta-aline als aanvulling op je pre workout?
Niels
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dit een goede combi? Of is het te veel dan?
ThermodreneXT + maximize intense + L-arginine + beta aline + whey perfection + ultrafine oats
Dit is een prima combi, L-arginine en Beta-aline als aanvulling op je pre workout?
Niels
De kortingscode voor de Hemo Rage ultra concentrated werkt helaas niet meer (Mocht je hierop doelen). Dit product is helaas uitverkocht en verwachten we deze week niet geleverd terug voorradig. MOcht je deze binnen komen en alsnog met 20% korting willen, kun je me altijd een berichtje sturen. Dan geef ik je alsnog die 20%. Dat is echt geen enkel probleem. Nu hebben we de No Xplode in de korting gedaan als vervangend product. Wellicht dat je dit interessant vindt.
De dosering hiervan kun je gerust verhogen naar jouw gewenste niveau. Op de verpakkingen staan wel een aanbevolen dosering waarbij je zeker wat merkt.
De kortingscode voor de Hemo Rage ultra concentrated werkt helaas niet meer (Mocht je hierop doelen). Dit product is helaas uitverkocht en verwachten we deze week niet geleverd terug voorradig. MOcht je deze binnen komen en alsnog met 20% korting willen, kun je me altijd een berichtje sturen. Dan geef ik je alsnog die 20%. Dat is echt geen enkel probleem. Nu hebben we de No Xplode in de korting gedaan als vervangend product. Wellicht dat je dit interessant vindt.
De dosering hiervan kun je gerust verhogen naar jouw gewenste niveau. Op de verpakkingen staan wel een aanbevolen dosering waarbij je zeker wat merkt.
Ralf
Dan ga ik zo nog bestellen. Dan heb ik het in iedergeval morgen :-)

Ralf

Ja hoor. Het zijn beide pre workouts, dat kan dus proberen. no xplode is al jaren een goed verkochte pre workout dus dat moet goed lukken. Succes!Als dit net zo goed is als Hemo rage wil ik wel no explode proberen/nemen want die vaso grow pillen zijn me te groot ik kan dan net zoals al eerder besproken gewoon het zelfde doen als met de Hemo rage ? de No explode op trainingsdagen nemen en de vaso op rust dagen ?? en kan de no explode ook met dexaprine ?? ( neem hem op trainingsdagen om 06:00 en tussen 16:30 en 19:00 ga ik trainen en zal daarvoor dan de no explode innemen.
Top, als je besteld hebt en je geeft je referentie nummer door laat ik er een leuk pakketje van maken
Niels
Bedankt voor je bestelling. MIjn collega's gaan ermee aan de slag. Morgen in huis!Zojuist besteld. Heb er jullie creatine nog maar bij gepakt.
Uw referentienummer is: C874485

Bedankt voor je bestelling. MIjn collega's gaan ermee aan de slag. Morgen in huis!
Ralf
Dankje, jij ook!Perfect
Kan ik er weer even tegen aan haha
Fijne avond!
Weet zeker dat het je weer gaat bevallen.Welk product adviseren jullie voor een goede pomp? Behoefte aan een PWO heb ik niet echt maar pomp is wel fijn![]()
Strong is een topper. Zeker voor pomp. En welke ook fijn is en goed aanvoelt swollen

Dat zijn toch eigenlijk meer pre-workouts? Of zijn er geen aparte producten voor een goede pomp?
Preworkouts reageer ik eigenlijk niet zo goed op.. alleen Hard! maar die is helaas weg door de 1.3.. Van andere pwo's ga ik alleen maar meer zweten lijkt het wel![]()
Wat je ook kan proberen is beta alanine met creatine samen. Wat niet alleen spiergroei bevorderend is maar je ook helpt bij het krijgen van een goede pomp. Echter kun je altijd nog kijken naar de ingrediënt lijst van de pre workouts en daar iets mee doen. Zo vind ik het fijn om voor de training een kop koffie te drinken.